abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12749862
Ik speel zo'n 2,5 jaar op mijn spaanse gitaar, maar ik heb nog nooit de snaren verwisseld. (is wel een keer gebeurt tijdens een onderhoudsbeurt). Is het moeilijk om dit te doen bij een spaanse gitaar of zal ik er met wat klooien wel uitkomen. Zit er trouwens nog veel verschil in snaren onderling. Bedankt alvast voor de hulp.
pi_12749908
Loop ff naar een instrumentenwinkeltje, en vraag ff naar een goed setje snaren voor een Spaanse gitaar
Kijk hoe de snaren nu bevestigd zijn (neem aan dat dat wel goed zit), en zet de nieuwe er net zo op. Wel even stemmen natuurlijk.

Kan niet zoveel fout gaan

yankee charlie dinges
pi_12750191
Kijk eens hier:

http://www.frets.com/FRETSPages/Musician/Guitar/Setup/Classical/ClassicStr/classicstr1.html

Met een setje nieuwe snaren en deze site kom je er zeker wel uit

I've always been crazy, but it kept me from going insane (W.J.)
pi_12751907
fantastisch bedankt..
Gaan we dat maar eens regelen van het weekend.
pi_12755702
Eigenlijk zijn er op "Spaans" gebied geen slechte snaren mer te koop. Er zijn legio merken en allemaal wel goed opzich. Ga inderdaad ff langs bij de snarenboer...
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
pi_12756160
ik zag gisteren bij de KIJKSHOP ! setjes liggen voor 5 euro per set, dat leek me an sich niet al te duur.
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_12756423
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 14:16 schreef Kiff het volgende:
ik zag gisteren bij de KIJKSHOP ! setjes liggen voor 5 euro per set, dat leek me an sich niet al te duur.
WTF? De KIJKSHOP? Gitaarsnaren? Dat had ik dus echt nooit verwacht van ze, dat ze dat zouden gaan verkopen...
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
pi_12757124
Kijkshop verkoopt toch ook van die beginners-gitaren? Eigenlijk wel logisch dat ze dan ook snaren verkopen, al hou ik het zelf misschien toch liever bij een gerenommeerd merk.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_12757140
zoek es op google naar snaros
pi_12758490
ik koop wel bij een gitaarzaak snaren.
niet bij de superspaanse zaak gitarra buenna waar ze volgens mij 2x zo duur zijn maar gewoon bij een zaak.

Na ruim een jaar met deze snaren zal er wel weer een veel beter geluid uit komen met nieuwe snaren. heb er al zin in.

pi_13880126
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 09:56 schreef Sellars het volgende:
Kijk eens hier:

http://www.frets.com/FRETSPages/Musician/Guitar/Setup/Classical/ClassicStr/classicstr1.html

Met een setje nieuwe snaren en deze site kom je er zeker wel uit

Dit zocht ik!
feest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')