abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 28 augustus 2003 @ 10:21:18 #126
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_12776925
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 10:16 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het vanmiddag even doe. Als ik hem af heb doe ik de brief gelijk op de post.


Maar dan kan ik 'm niet meer lezen
Nou ja, je weet wel wat je moet schrijven neem ik aan (slijmen helpt ook altijd). "De muziek die u gebruikte was veel mooier en paste beter bij de scenes, blablabla
Nou ja, nu maar hopen dat die ouwe kloot een PC met internet heeft en dat ie terugschrijft...
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
pi_12777361
11:20 ook bassie en adriaan, welke aflevering zou dat zijn?
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  donderdag 28 augustus 2003 @ 10:48:48 #128
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_12777422
Sorry hoor, maar dat binnenkant van mn oogjes komt me nu echt de strot uit

Was weer leuke aflevering, spannend ook nog, en dan dondert alles weer in door die stukjes
weg spanning.

Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  donderdag 28 augustus 2003 @ 11:15:44 #129
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_12777962
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 10:48 schreef Zapper het volgende:
Sorry hoor, maar dat binnenkant van mn oogjes komt me nu echt de strot uit

Was weer leuke aflevering, spannend ook nog, en dan dondert alles weer in door die stukjes
weg spanning.


Tsja, dat heb je met de oudere uitzendingen, misschien dat er mensen als jij (en ik) zijn en dat B&A daarom deze onzin er in de latere series uitgelaten hebben, je weet het maar nooit he?
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
pi_12777970
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 10:45 schreef hp22 het volgende:
11:20 ook bassie en adriaan, welke aflevering zou dat zijn?
Volgens de site dus, niet volgens de gids
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_12777997
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 11:16 schreef hp22 het volgende:

[..]

Volgens de site dus, niet volgens de gids


Ok, t begint! liedjes uit grootmoeders tijd
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  donderdag 28 augustus 2003 @ 11:17:43 #132
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_12778015
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 11:16 schreef hp22 het volgende:

[..]

Ok, t begint! liedjes uit grootmoeders tijd


welke zender?
852002IWASTHERE
  donderdag 28 augustus 2003 @ 11:18:46 #133
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_12778034
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 11:17 schreef F1908 het volgende:

[..]

welke zender?


nickelodeon
852002IWASTHERE
  donderdag 28 augustus 2003 @ 11:19:00 #134
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_12778043
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 11:18 schreef F1908 het volgende:

[..]

nickelodeon


oke bedankt
852002IWASTHERE
pi_12778105
Alweer voorbij
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  donderdag 28 augustus 2003 @ 11:22:58 #136
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_12778128
tss is dat zo kort, stom hoor
852002IWASTHERE
pi_12780043
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 11:15 schreef De_Maestro het volgende:

[..]

Tsja, dat heb je met de oudere uitzendingen, misschien dat er mensen als jij (en ik) zijn en dat B&A daarom deze onzin er in de latere series uitgelaten hebben, je weet het maar nooit he?


Ja, dat hebben ze zelf ook alleens gezegd. Maar ze hebben het er bij De Diamant enzo er gewoon ingelaten, omdat er mensen zijn die het wel leuk vinden. Maar dat is ook zo met die videobanden daar staat het niet meer op. Maar toen kregen ze allemaal comentaar dat het niet de hele versie is. Dus hebben ze hem later wel helemaal op video en dvd uitgebracht.
  donderdag 28 augustus 2003 @ 12:43:24 #138
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_12780134
Jammer, want het is gewoon tijdverspilling, en vooral in deze serie duurt het veel te lang
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_12780266
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 12:43 schreef Zapper het volgende:
Jammer, want het is gewoon tijdverspilling, en vooral in deze serie duurt het veel te lang
Even een vraagje..
Ik heb dus De Diamant op DVD, ze zeggen dat het de hele versie is. Maar dat is volgens mij niet helemaal waar. Want er mist volgens mij een scene als Bassie & Adriaan in een zweefvliegtuigje gaan. Ik heb wel eens een stukje van die scene gezien bij het beginliedje van B&A, dan zie je dus stukjes van De Diamant. Maar ik heb dus de scene zelf nog niet echt gezien. Weet iemand misschien waar die scene overgaat? Ik neem aan dat ie vroeger wel uitgezonden is.

(er staat ook een foto van die scene op de LP "Avonturen met Bassie & Adriaan")

  donderdag 28 augustus 2003 @ 12:49:39 #140
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_12780278
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 12:39 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

Ja, dat hebben ze zelf ook alleens gezegd. Maar ze hebben het er bij De Diamant enzo er gewoon ingelaten, omdat er mensen zijn die het wel leuk vinden. Maar dat is ook zo met die videobanden daar staat het niet meer op. Maar toen kregen ze allemaal comentaar dat het niet de hele versie is. Dus hebben ze hem later wel helemaal op video en dvd uitgebracht.


Kijk, dat mag ik nou aan Heidbuurt, wij zitten op een golflengte!
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
  donderdag 28 augustus 2003 @ 12:53:27 #141
5374 koelkast
Met B 1-0-0. Wat is er, B100?
pi_12780383
Hier nog een groot Bassie en Adriaan fan, niet alleen vanwege de grote mate van voorspelbaarheid binnen de series.

Ik heb even 2 toevoegingen aan dit topic:

- In een scene van ik dacht "B&A en de verzonken stad" hebben ze op een gegeven moment grote gele klompen aan in het water. Beter gezegd, OP het water, want je ziet aan de rafelige randen dat het er gewoon opgemonteerd is

- Bij het modelvliegtuig in "B&A in Amerika" zie je overduidelijk dat het er gewoon ingeplakt is

Als jullie nog meer van die heerlijke scenes hebben waarin wat 'foutjes' naar voren komen, dan hoor ik ze graag.

Trouwens, één van mijn favoriete scenes:

- Aan het einde van "B&A en het geheim van de sleutel", staan de boeven als muzikanten verkleed op Rotterdam Centraal. Merk dan B2 op, die staat met een soort hi-hat met stengel op de grond te stampen. Geweldig

Dag vriendjes: (ik blijf dit topic volgen)

Enne, weten jullie al meer over zaterdag, de Bassie en Adriaan tour? Over tijden et cetera?

B: Ga naar de wagen! B2: Wie moet ik dragen?! B: Ga naar de wagen! B2: Oh, zeg dat dan! B: Dat zeg ik toch?! B2: Wat zeggie? B: Stommeling! Uilskuiken! FrikanDEL!!!
pi_12780479
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 12:53 schreef koelkast het volgende:
Hier nog een groot Bassie en Adriaan fan, niet alleen vanwege de grote mate van voorspelbaarheid binnen de series.

Ik heb even 2 toevoegingen aan dit topic:

- In een scene van ik dacht "B&A en de verzonken stad" hebben ze op een gegeven moment grote gele klompen aan in het water. Beter gezegd, OP het water, want je ziet aan de rafelige randen dat het er gewoon opgemonteerd is

- Bij het modelvliegtuig in "B&A in Amerika" zie je overduidelijk dat het er gewoon ingeplakt is

Als jullie nog meer van die heerlijke scenes hebben waarin wat 'foutjes' naar voren komen, dan hoor ik ze graag.

Trouwens, één van mijn favoriete scenes:

- Aan het einde van "B&A en het geheim van de sleutel", staan de boeven als muzikanten verkleed op Rotterdam Centraal. Merk dan B2 op, die staat met een soort hi-hat met stengel op de grond te stampen. Geweldig

Dag vriendjes: (ik blijf dit topic volgen)

Enne, weten jullie al meer over zaterdag, de Bassie en Adriaan tour? Over tijden et cetera?


Volgens mij hebben de broertjes Dickmans vroeger een soort van muziek groepje gehad, die je dus in De Sleutel ziet. Want ik heb een oude opname van het programma "Dag 80 Hallo 81" (is op oudjaarsavond uitgezonden) en dan zie je volgens mij de broertjes Dickmans een liedje spelen. Maar dat weet ik niet zeker, ik zal het nog wel even nakijken.
pi_12780501
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 12:49 schreef De_Maestro het volgende:

[..]

Kijk, dat mag ik nou aan Heidbuurt, wij zitten op een golflengte!


Yeah!
  donderdag 28 augustus 2003 @ 12:57:49 #144
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_12780504
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 12:49 schreef heidbuurt het volgende:

Even een vraagje..

Want er mist volgens mij een scene als Bassie & Adriaan in een zweefvliegtuigje gaan.


ik heb die scene nog niet voorbij zien komen...
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_12780572
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 12:57 schreef Zapper het volgende:

[..]

ik heb die scene nog niet voorbij zien komen...


Als ik thuis ben zal ik de LP wel eens scannen, misschien weet je het dan.
  donderdag 28 augustus 2003 @ 13:01:56 #146
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_12780599
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 12:53 schreef koelkast het volgende:
Als jullie nog meer van die heerlijke scenes hebben waarin wat 'foutjes' naar voren komen, dan hoor ik ze graag.
Tuurlijk,

als Adriaan in "Het Geheim van de Sleutel" achter B1 aangaat naar de schuilplaats,
ziet hij hem door de deuren naar binnen gaan (naar die binnenplaats).
Vervolgens gaat Adriaan naar die deuren toe en probeert ze te openen.
Lukt niet.
Vervolgens klimt ie dus over de muur heen om binnen te komen (acrobaatje!!)
Als later B1 weer vertrekt (om de brief naar Adriaan te brengen)
zie je dat hij zonder moeite de deur van binnen open kan doen,
er zit dus geen slot op.

Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  donderdag 28 augustus 2003 @ 13:05:00 #147
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_12780668
Schiet me er meteen weer 1 te binnen, ook uit "De Sleutel":

als Adriaan op de gejatte waterscooter achter de speedboot van de boeven met daarin Bassie aangaat,
valt hij op een gegeven moment van het apparaat, en staakt de achtervolging.
Vervolgens zwemt hij terug, en je ziet hem dan ook zwemment terug op de kade aankomen.
Een scene later praat hij met André du Lord in de caravan over de achtervolging,
en André vraagt hem hoe het met de waterscooter is afgelopen.
"die heb ik teruggebracht". luidt het antwoord van Adriaan.

Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_12780753
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 12:53 schreef koelkast het volgende:
Als jullie nog meer van die heerlijke scenes hebben waarin wat 'foutjes' naar voren komen, dan hoor ik ze graag.
Misschien wel niet een echt foutje ... Maar bij de oude videobanden van de plaaggeest (met kartonenhoesjes), daarvan deel 1 zie je bij de intro (als je het liedje van B&A hoort) Bassie naar het raam van de caravan lopen. Maar als je dan goed kijkt zie je dat hij helemaal geen neus op heeft!!! Later bij de herzieneveries hebben ze dat stukje eruit gehaald.
  donderdag 28 augustus 2003 @ 13:11:22 #149
5374 koelkast
Met B 1-0-0. Wat is er, B100?
pi_12780814
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 13:05 schreef Zapper het volgende:
Schiet me er meteen weer 1 te binnen, ook uit "De Sleutel":

als Adriaan op de gejatte waterscooter achter de speedboot van de boeven met daarin Bassie aangaat,
valt hij op een gegeven moment van het apparaat, en staakt de achtervolging.
Vervolgens zwemt hij terug, en je ziet hem dan ook zwemment terug op de kade aankomen.
Een scene later praat hij met André du Lord in de caravan over de achtervolging,
en André vraagt hem hoe het met de waterscooter is afgelopen.
"die heb ik teruggebracht". luidt het antwoord van Adriaan.


Haha, die is ook goed. Ik ken de scene inderdaad. Als Adriaan er op dat ding vandoor gaat, komt de eigenaar eraan, schreeuwt A3aan achterna en dan komt ie in het water terecht
B: Ga naar de wagen! B2: Wie moet ik dragen?! B: Ga naar de wagen! B2: Oh, zeg dat dan! B: Dat zeg ik toch?! B2: Wat zeggie? B: Stommeling! Uilskuiken! FrikanDEL!!!
pi_12780841
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 13:11 schreef koelkast het volgende:

[..]

Haha, die is ook goed. Ik ken de scene inderdaad. Als Adriaan er op dat ding vandoor gaat, komt de eigenaar eraan, schreeuwt A3aan achterna en dan komt ie in het water terecht


De eigenaar is Bassie...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')