quote:Er is zeker een andere visie, maar je kan mij niet wijsmaken dat iemand die op dit moment een 'truckers pet' (want dat zijn het) opdoet, de pet omdat hij het mooi vind. Tenminste niet de enige reden, want als je het mooi vind had je er al lang een aangeschaft.
Op woensdag 27 augustus 2003 13:20 schreef GoldenHeritage het volgende:[..]
Hierin verschillen we dus duidelijk van mening.
Ik draag het niet omdat het MODE is, maar omdat ik het leuk vind, en er van hou om er net iets anders uit te zien dan het gros!In de randstad zal het ondertussen een veel gezien fenomeen zijn, maar hier in Zeeland is het nog maar een enkeling die er mee loopt.
Als jij het hebt over het verdoezelen van de uitstraling moet ik je doorgaans gelijk geven, maar er is ook nog zoiets als eigen smaak.
Niet iedereen die leuke en trendy kleding draagt kijkt per definitie alleen naar de kleding die iemand aan heeft.Het is voor iedereen verschillend, jij houdt duidelijk van een andere smaak, en bepaald aan de hand van jouw smaak dus ook of jij iemand er verzorgd uit vind zien.
Als jij iemand mijn kledingsmaak ziet lopen, zou je dat misschien als onverzorgd betitelen, maar dit zou waarschijnlijk hetzelfde bij mij zijn als ik iemand met jou smaak zie lopen.
Terwijl er andere mensen zijn die onze verschillende smaken wel waarderen, en daar dus ook een andere visie op hebben.
Het is in iedergeval geen fenomeen, in de overige delen van het land zijn deze petjes ook niet meer weg te denken.
En verder vind ik dat mensen die in die kleren lopen helemaal niet onverzorgd zijn, het zijn mensen die waarschijnlijk veel te veel geld uitgeven voor die (in mijn ogen) troep, dus onverzorgt zijn ze niet. Als ik iemand zie lopen met dat soort kleren (en zeker als ik weet dat ie 22 is) (met alle respect) dan vind ik je een clown. Maar wel een verzorgde clown.
P.S. ff ontopic, heb je er al een
quote:Dan liever een verzorgde clown, dan een verzorgde BRISTOL MONGOOL!
Op woensdag 27 augustus 2003 13:31 schreef ramsesii het volgende:[..]
Er is zeker een andere visie, maar je kan mij niet wijsmaken dat iemand die op dit moment een 'truckers pet' (want dat zijn het) opdoet, de pet omdat hij het mooi vind. Tenminste niet de enige reden, want als je het mooi vind had je er al lang een aangeschaft.
Het is in iedergeval geen fenomeen, in de overige delen van het land zijn deze petjes ook niet meer weg te denken.
En verder vind ik dat mensen die in die kleren lopen helemaal niet onverzorgd zijn, het zijn mensen die waarschijnlijk veel te veel geld uitgeven voor die (in mijn ogen) troep, dus onverzorgt zijn ze niet. Als ik iemand zie lopen met dat soort kleren (en zeker als ik weet dat ie 22 is) (met alle respect) dan vind ik je een clown. Maar wel een verzorgde clown.
quote:Dat is waar, maar wie is er een bristol mongool?
Op woensdag 27 augustus 2003 13:33 schreef GoldenHeritage het volgende:[..]
Dan liever een verzorgde clown, dan een verzorgde BRISTOL MONGOOL!
quote:De mensen die geen waarde hechten aan kleding, en dus hun outfitzz bij de BRISTOL shoppen, dan ben je echt een FIGURE!
Op woensdag 27 augustus 2003 13:34 schreef ramsesii het volgende:[..]
Dat is waar, maar wie is er een bristol mongool?
En tja pharrel heb me er aan herrinert hoe dope die petjes zijn..
quote:oh, oke... ik voel me dan niet aangesproken
Op woensdag 27 augustus 2003 13:35 schreef GoldenHeritage het volgende:[..]
De mensen die geen waarde hechten aan kleding, en dus hun outfitzz bij de BRISTOL shoppen, dan ben je echt een FIGURE!
quote:eens, dr moet altijd een trendsetter zijn.
Op woensdag 27 augustus 2003 13:37 schreef L4zY het volgende:
ja die petjes zijn tog gewoon stylish, ik vind ze ook dope..En tja pharrel heb me er aan herrinert hoe dope die petjes zijn..
Coole petjes indd. ![]()
Maar moet ook dat bbc shirt hebben (billionaire boys club) daar is hij bij aangesloten.
Lijkt me wel machtig om met zo'n shirt rond te lopen en te patsen
quote:Jah die zijn duidelijk DOPE!
Op woensdag 27 augustus 2003 13:41 schreef Rolex het volgende:[..]
eens, dr moet altijd een trendsetter zijn.
Coole petjes indd.
Maar moet ook dat bbc shirt hebben (billionaire boys club) daar is hij bij aangesloten.
quote:
Coole petjes indd.
quote:http://billionaireboys.com/store.asp Arriving Soon!
Op woensdag 27 augustus 2003 13:43 schreef GoldenHeritage het volgende:Jah die zijn duidelijk DOPE!
Weet iemand waar je die kunt halen ???
quote:Clown
Coole petjes indd.
quote:Das cracked .. maar jah, hoe lang staat dat er al op ??
Op woensdag 27 augustus 2003 13:45 schreef noplayer het volgende:[..]
http://billionaireboys.com/store.asp Arriving Soon!
quote:sufferd, rot nu maar op ok
Op woensdag 27 augustus 2003 13:45 schreef ramsesii het volgende:Clown
quote:Je begint nu mensen te annoyen!
Op woensdag 27 augustus 2003 13:45 schreef ramsesii het volgende:[..]
Clown
quote:Oke, een stoere clown
Op woensdag 27 augustus 2003 13:50 schreef Rolex het volgende:[..]
Wel een stoere!!
en wat heb ik aan jullie respect, kom op toch... helemaal niks... anoying was het wel dus ik zal het niet meer doen... ik bied mijn nederige excuses aan....
NOT
quote:22 jaar? vermoeiende kleuter begrijp waarom je vrijgezel bent..
Op woensdag 27 augustus 2003 13:52 schreef ramsesii het volgende:NOT
[Dit bericht is gewijzigd door noplayer op 27-08-2003 14:01]
quote:ROFLOL
Op woensdag 27 augustus 2003 13:54 schreef noplayer het volgende:[..]
22 jaar? vermoeiende kleuter begrijp waarom je vrijgezel bent..
quote:En wie ben jij nou, een of ander nietig persoon aan de andere kant van nederland misschien wel... Jij mag mij een kleuter vinden, net zoals ieder ander... het maakt me niet uit, het maakt blijkbaar wel uit dat ik jullie een clown vind... Zelfs meiden mogen me een kleuter vinden, en als ze het in me gezicht zeggen krijgen ze precies hetzelfde te horen als jij:" Het maakt me niet uit wat je van me vind, want je bent geen intresant persoon".
Op woensdag 27 augustus 2003 13:54 schreef noplayer het volgende:[..]
22 jaar? vermoeiende kleuter begrijp waarom je vrijgezel bent..
quote:interessant
Op woensdag 27 augustus 2003 14:09 schreef ramsesii het volgende:[..]
En wie ben jij nou, een of ander nietig persoon aan de andere kant van nederland misschien wel... Jij mag mij een kleuter vinden, net zoals ieder ander... het maakt me niet uit, het maakt blijkbaar wel uit dat ik jullie een clown vind... Zelfs meiden mogen me een kleuter vinden, en als ze het in me gezicht zeggen krijgen ze precies hetzelfde te horen als jij:" Het maakt me niet uit wat je van me vind, want je bent geen intresant persoon".
loser
[Dit bericht is gewijzigd door noplayer op 27-08-2003 14:17]
quote:miereneuker... mr perfect... enz. enz. enz. enz. en zo kan ik er nog wel 10 verzinnen
Op woensdag 27 augustus 2003 14:15 schreef noplayer het volgende:[..]
intressant
loser
Kom op zeg .. laat de stylish peepz met rust!
De celebs brengen juist de trends naar voor, zo ook bij Armani kleding hij geeft eerst zijn kleding aan de celebs van ricky martin tot mariah vervolgens hangt hij het in de rekken van de winkels.
Dat wil niet zeggen dat je er uit probeert te zien als die persoon, maar je gewoon met de trends mee gaat.
Meiden (ook classy) vinden dit JUIST leuk.
Als je blijft afwisselen met stijlen blijf je spannend naar mijn idee.
*denkt*
Pfff waar gaaaaaat het eigenlijk over, gewoon dragen wat je leuk vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |