abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12772567
Outlaw volleyball?! Koop dat nog even een tweede hansje DOAX. Die is iig een stuk mooier en (toch wel ) geiler, en de gameplay is echt goed hoor.
Wanneer komt Sudeki eigenlijk uit?
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_12774739
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 23:58 schreef piet_pelle het volgende:
Outlaw volleyball?! Koop dat nog even een tweede hansje DOAX. Die is iig een stuk mooier en (toch wel ) geiler, en de gameplay is echt goed hoor.
Wanneer komt Sudeki eigenlijk uit?
Net effe Outlaw Volleyball gedaan. Best een leuk spelletje. In DOAX zitten misschien wel lekkerdere wijven (hoewel die van OV er ook wel mogen zijn!) maar als volleyballspel is OV toch 100x zo goed.

Het volleyball in DOAX zuigt gewoon zwaar. Naast dat het verrekte moeilijk is in het begin, is de besturing ook nog zwaar klote. Het enige goede van DOAX is dat je met de triggers kunt inzoomen op de lekkere wijven.

Zo.. nu ga ik me opmaken voor een rondje Otogi.

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  donderdag 28 augustus 2003 @ 07:32:09 #78
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_12775301
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 23:34 schreef kepler het volgende:
en de Xbox is een stuk goedkoper dan een gloednieuwe PC, dus de keus is wat mij betreft snel gemaakt.
Waarom 900 euro uitgeven als het ook voor 150 kan?
Omdat ik van die 900 euro meer gebruik maak dan alleen de 30 GB aan geinstalleerde spellen...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 28 augustus 2003 @ 10:02:00 #79
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_12776590
True Crime: Streets Of LA.

Weer een soort GTA, maar dan op de X-Box.

Deze game zal rond 19 september in de winkels liggen.

Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  donderdag 28 augustus 2003 @ 10:21:14 #80
557 ManTra
Houten lijf..
pi_12776924
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 02:47 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Net effe Outlaw Volleyball gedaan. Best een leuk spelletje. In DOAX zitten misschien wel lekkerdere wijven (hoewel die van OV er ook wel mogen zijn!) maar als volleyballspel is OV toch 100x zo goed.

Het volleyball in DOAX zuigt gewoon zwaar. Naast dat het verrekte moeilijk is in het begin, is de besturing ook nog zwaar klote. Het enige goede van DOAX is dat je met de triggers kunt inzoomen op de lekkere wijven.

Zo.. nu ga ik me opmaken voor een rondje Otogi.

Neem een vriendin, kan je daar dichbij gaan staan en 'real-life' inzoomen. Verzeker je dat daar zo'n 'virtual girl' niet tegenop kan ... en je hoeft geen domme m ini-games te doen
.. met groen haar?
  donderdag 28 augustus 2003 @ 12:14:21 #81
8372 Bastard
Persona non grata
pi_12779477
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 10:02 schreef gijsje79 het volgende:
True Crime: Streets Of LA.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Weer een soort GTA, maar dan op de X-Box.

Deze game zal rond 19 september in de winkels liggen.

Lijkt me zwaar
The truth was in here.
pi_12782715
zo op het eerste gezicht ziet het er nog niet zo vet uit, maar misschien wordt het nog wat
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  donderdag 28 augustus 2003 @ 14:30:36 #83
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_12782752
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 14:29 schreef -Mzraki- het volgende:
zo op het eerste gezicht ziet het er nog niet zo vet uit, maar misschien wordt het nog wat
multiplatform games zijn er meestal niet zo goed uit
pi_12784872
Hier wat screens van een een of ander spelletje:

pi_12785002
quote:
In Outlaw Volleyball wordt daar zo over gedacht :

En de gameplay is natuurlijk 100 keer beter als die in DOAX...

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_12785109
Rainbow Six 3:

pi_12785474
Whow, Driver 3:

Ok, het spel komt er niet zo uit te zien, maar toch tof dat dit met een computer mogelijk is! Over 10 jaar zien de spellen er misschien wel allemaal zo uit!

pi_12786214
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 16:19 schreef Fuxl het volgende:
Whow, Driver 3:
[..]

Ok, het spel komt er niet zo uit te zien, maar toch tof dat dit met een computer mogelijk is! Over 10 jaar zien de spellen er misschien wel allemaal zo uit!

Haha over 10 jaar?? Dan heeft geen mens nog een monitor staan. Dan is 't allemaal VR wat de pot schaft..

Dit soort grafix kun je over een jaar of 1 a 2 al ingame verwachten hoor. Sterker nog.. Doom3 komt er al ongeveer zo uit te zien.

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  donderdag 28 augustus 2003 @ 18:35:12 #89
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_12788798
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 15:56 schreef Fuxl het volgende:
Hier wat screens van een een of ander spelletje:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Een of ander spelletje
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 28 augustus 2003 @ 19:53:12 #90
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_12790639
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 16:43 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Haha over 10 jaar?? Dan heeft geen mens nog een monitor staan. Dan is 't allemaal VR wat de pot schaft..

Dit soort grafix kun je over een jaar of 1 a 2 al ingame verwachten hoor. Sterker nog.. Doom3 komt er al ongeveer zo uit te zien.

Dat zei men begin negentiger jaren ook...
Toen was het ook VR hier en daar, maar ik zie het nog nergens.
Je krijgt er alleen maar hoofdpijn van.
pi_12791622
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 19:53 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Dat zei men begin negentiger jaren ook...
Toen was het ook VR hier en daar, maar ik zie het nog nergens.
Je krijgt er alleen maar hoofdpijn van.

Ja maar dat soort dingen komen er toch aan: Opvouwebare beeldschermen, verf die beelden kan vertonen, 3D beeldschermen.

Onze huidige beeldschermen zijn praktisch "maxed out". We zitten aan het maximaal aantal kleuren, maximale scherpte. Het kan alleen nog maar groter.. Maar wie wil nou een monitor van 1 bij 2 meter op z'n bureau?

pi_12791637
De ontwikkeling van spellen gaat wel snel, maar niet zo snel. De spellen van 1993 waren lelijk, maar grafisch is het niet eens zo erg verbeterd.

Bovendien, hoe mooier iets is, hoe meer je moet programmeren en hoe betere computers je er voor nodig hebt.

pi_12791692
Dan nog effe een xbox related vraagje: Hoezeer verbetert een Advance Scart kabel de beeldkwaliteit? Ik gebruik nu een gewone scart-aansluiting op mijn TV. Toch zie ik dat het beeld af en toe niet helemaal scherp is (aan sommige oppervlakken zit een soort van schaduwrand). En in rood, bijv rode letters, ontstaan soms strepen, als in een storing.

Het zijn redelijk kleine dingen waar ik tijdens gamen geen last van heb, en tijdens films zie je 't niet, maar ik vraag me af of een AS-kabel van 20,- hierin verbetering brengt. Ik heb wel een SVHS aansluiting op mijn TV. Zou het aansluiten van de xbox hierop beter beeld opleveren??

donderdag 28 augustus 2003 @ 20:44:36 #94
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_12791739
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 20:39 schreef Fuxl het volgende:
De ontwikkeling van spellen gaat wel snel, maar niet zo snel. De spellen van 1993 waren lelijk, maar grafisch is het niet eens zo erg verbeterd.

Bovendien, hoe mooier iets is, hoe meer je moet programmeren en hoe betere computers je er voor nodig hebt.

In 10 jaar is er grafisch heel wat verbeterd vergelijk een mario of sonic game van toen en met nu. Wereld van verschil.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_12791775
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 20:44 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

In 10 jaar is er grafisch heel wat verbeterd vergelijk een mario of sonic game van toen en met nu. Wereld van verschil.

Ja, maar niet zo een wereld. 3D was er al en normaal gras enz kunnen ze nog steeds niet maken..
  donderdag 28 augustus 2003 @ 20:53:41 #96
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12791932
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 20:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Dan nog effe een xbox related vraagje: Hoezeer verbetert een Advance Scart kabel de beeldkwaliteit? Ik gebruik nu een gewone scart-aansluiting op mijn TV. Toch zie ik dat het beeld af en toe niet helemaal scherp is (aan sommige oppervlakken zit een soort van schaduwrand). En in rood, bijv rode letters, ontstaan soms strepen, als in een storing.

Het zijn redelijk kleine dingen waar ik tijdens gamen geen last van heb, en tijdens films zie je 't niet, maar ik vraag me af of een AS-kabel van 20,- hierin verbetering brengt. Ik heb wel een SVHS aansluiting op mijn TV. Zou het aansluiten van de xbox hierop beter beeld opleveren??

De standaard-kabel die er bij zit is in principe gewoon composiet, da's vrij simpel. Hij gaat alleen via de SCART-aansluiting naar binnen.

Als je een erg goede TV hebt is de AS het waard, maar mijn AS werkt eigenlijk niet zo bijster goed. Op m'n oude 63cm TV zag ik weinig vooruitgang, en sinds die kapot is moet ik het met een 47cm tv zonder RGB Scart poort doen. (Dat laatste is wel een must, anders heb je natuurlijk sowieso geen effect). Het mooie van de AS is dat je er een optische kabel in kan stoppen en die dan achterin je Dolby apparaat kan stoppen voor je 5.1 geluid

pi_12791957
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 20:46 schreef Fuxl het volgende:

[..]

Ja, maar niet zo een wereld. 3D was er al en normaal gras enz kunnen ze nog steeds niet maken..

Ze kunnen het nu gemakkelijk. Het probleem is dat de gemiddelde consument (of misschien wel geen enkele) geen grafische kaart heeft die het aankan. Maar aangezien die dingen ook elk jaar ruim 2x zo snel worden, voorzie ik geen problemen om de bovenstaande plaatjes in-game te realiseren binnen een jaar of 2.
  donderdag 28 augustus 2003 @ 20:55:32 #98
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12791971
Over de kwaliteit van de graphics: het lijkt me dat er op een gegeven moment zoveel tijd gestoken moet worden in de details dat het niet meer rendabel is om games te maken. Denk eraan dat men een game als Midtown Madness 3 nog realistischer moet maken, dan gaat daar echt maanden meer tijd in zitten.
pi_12792060
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 20:53 schreef twi het volgende:

[..]

De standaard-kabel die er bij zit is in principe gewoon composiet, da's vrij simpel. Hij gaat alleen via de SCART-aansluiting naar binnen.

Als je een erg goede TV hebt is de AS het waard, maar mijn AS werkt eigenlijk niet zo bijster goed. Op m'n oude 63cm TV zag ik weinig vooruitgang, en sinds die kapot is moet ik het met een 47cm tv zonder RGB Scart poort doen. [..]

Ik heb een Nokia breedbeeld TV van een jaar of 5, 6 oud. Hij heeft 2 scartaansluitingen, een zwarte en een blauwe. Maar ik heb dus geen idee of daar ook een RGB poort bij zit?? Hoe kom ik daar achter? De handleiding heb ik niet..
  donderdag 28 augustus 2003 @ 21:06:30 #100
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12792213
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 21:00 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ik heb een Nokia breedbeeld TV van een jaar of 5, 6 oud. Hij heeft 2 scartaansluitingen, een zwarte en een blauwe. Maar ik heb dus geen idee of daar ook een RGB poort bij zit?? Hoe kom ik daar achter? De handleiding heb ik niet..

Volgens mij is de rode meestal de RGB. Is meer rood/oranje achtig geloof ik. Maar je kunt het type aflezen en dan zoeken op 't internet of er iets van een handleiding te vinden is Persoonlijk vind ik het de 30 euro in ieder geval niet waard, maar er zijn mensen die erbij zweren...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')