De verzorgster Bluezz weet niet hoe snel ze het veld in kan rennen en begint aan haar lavende taken.
Zo te zien valt het met de blesuure van HeatWave mee en is hij "erg blij" met deze verzorgingsbeurt. Zijn voetbalbroekje lijkt opeens een maat te klein geworden.
quote:Pers. gecontroleerd door mij en voorzien van camera's
Op donderdag 28 augustus 2003 15:29 schreef Tony_Montana67 het volgende:
De douches zijn anders wel van topkwaliteit
Gvd Nu al m'n 1e geel
quote:De ACFU-aanhang reageert met een massale oerkreet, die (wederom met dank aan de megafoons) tot op Fok!eiland te horen is.
Op donderdag 28 augustus 2003 15:22 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog maakt Peter van Vossen-achtige gebaren en zweept het publiek flink op.
Kijkend naar de klok wordt gezamenlijk het "Fok's kwartiertje!!" ingezet
Een emmer water van de verzorgster over hem heen doet wonderen en LoekB maakt zich op om in te vallen voor Cart_Man
* DIGGER is die laatste kwartiertjes wel gewend uit z'n Haagse periode
Ze beperken zich tot verdedigen en het blindelings uit het doelgebied wegtrappen van de bal.
De rijke Russische voorzitter is tot hier te volgen wanneer hij roept: "Navdrokski! Geb ik al die sterren voor niets gekocht? Njet! Ik ga er gewoon nog een elftal bij kopen" en hij vraagt naar het teledoonnummer van de voorzitter van ACFU.
quote:Laatste minuut eigen doelpunt van Veron
Op donderdag 28 augustus 2003 15:37 schreef zjroentje het volgende:
Wedden dat we winnen?
(/me heeft Veron omgekocht
)
quote:* FrankyMcG haalt uit met een grove overtreding uit op de linker enkel van Duff!
Op donderdag 28 augustus 2003 15:30 schreef Juan Zueco het volgende:Ik heb 'm in de eerste helft flink geraakt op de linker enkel FrankyMcG!!!
Nog een tikje en hij heeft het gehad.
LoekB valt in voor Cart_man, die moegestrden van het veld sjokt.
Je speelt de verkeerde kant uit?
Gelukkig kan FrankyMcG hem nog net even aan zijn shirt trekken om tegen te houden en hem op het juiste doel wijzen.
Penalty voor ACFU. ![]()
Maar wie durft hem te nemen???
Daar komt DIGGER met zijn afgezakte kousen aansjokken en legt de bal op de stip....
De trainer durft niet te kijken en draait zich om.
Feilloos in de linkerbovenhoek geschoten. ![]()
Massaal storten alle spelers en reserves zich onder aanvoering van SCH op de dolgelukkige DIGGER, die iets mompelt van: "revanche voor die onterechte pingel die ik tegen kreeg".
"You don't even sing when you're winning!" wordt in de richting van de afdruipende Chelski-gloryhunters gezongen....
(wordt overigens tijd dat we eens wat ACFU-songs gaan bedenken Cruoninga, want ons songeteksten-boek is nog wat slecht gevuld
)
Een welverdiende overwinning voor ACFU.
* DIGGER heeft toch best wel een flinke last op zich gekregen net en strompelt nog een beetje
Dat wordt een klusje voor de masseuse
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 15:49 schreef golfer het volgende:Massaal storten alle spelers en reserves zich onder aanvoering van SCH op de dolgelukkige DIGGER, die iets mompelt van: "revanche voor die onterechte pingel die ik tegen kreeg".
[Dit bericht is gewijzigd door pekel op 28-08-2003 16:46]
* Tony_Montana67 is gedouched en aangekleed, ruim op tijd om op kosten van de hoofdsponsor de dorst wat te lessen
En Bluezz hou eens op met die video-camera in de doucheruimte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |