quote:Wat
Motoragent mishandeld door jongeren
Bron: FPIn Apeldoorn is maandagmiddag een motoragent door een groep jongeren in elkaar geslagen. De agent incasseerde enkele klappen, onder andere in zijn nek. Daarnaast vernielden de jongens de spiegels van zijn motor en schopten tegen de zwaailichten en een stopbord.
De mishandeling was een reactie op een poging tot aanhouding van een 24-jarige scooterrijder uit Apeldoorn. Deze reed zonder helm en probeerde aan de agent te ontsnappen. Tijdens de achtervolging, die ging over voetpaden, door plantsoenen en tussen bergingen van woningen door, passeerde de vluchtende scooterrijder twee keer een groep jongeren. Hieruit werd een jas naar de agent gegooid, die de agent wist te ontwijken.
Toen de scooterbestuurder zijn vluchtpoging opgaf, bemoeide de groep zich met de aanhouding van de man en sloegen de motoragent. Eén van de jongens reed weg op de in beslag genomen scooter.
Pas toen nog vier agenten assistentie kwamen verlenen, kon de 24-jarige Apeldoorner worden meegenomen. De andere jongens zijn niet direct opgepakt. Daarvoor moet eerst duidelijk zijn wie welke strafbare feiten heeft gepleegd. De 46-jarige moeder van één van de jongens werd wel aangehouden, wegens belediging van de motoragent. Zij kreeg een boete van 130 euro.
* WheeleE vraagt zich af wanneer de normen en waarden niet meer in de opvoeding zijn opgenomen
.
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 15:07 schreef c0ne het volgende:
Ben benieuwd wat de nationaliteit is van da groepje jongeren..
quote:Zal vast een blanke zijn. Marokkaanse moeders geven geen grote bek want ze kunnen geen Nederlands.
doen ze het iig niet nog een keer............
ik vraag me weleens af wat er in dat soort mensen omgaat.........
ik bedoel....... hebben ze geen verstand of zo? kunnen ze niet op een logische wijze situaties inschatten? hebben ze geen bevattingsvermogen ofzo? kunnen ze wel normaal communiceren? dat zijn vragen die rijzen bij mij direct als ik dit soort dingen lees.......
als je het mij vraagt zijn dat geen mensen maar beesten......
ik walg er van
quote:Idd. Erg belangrijk.
quote:ik dacht er ook aan maar durfde het niet........ wilde niet als racist naar voren komen
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 15:08 schreef twexx het volgende:[..]
Zal vast een blanke zijn. Marokkaanse moeders geven geen grote bek want ze kunnen geen Nederlands.
quote:Da volk staat waarschijnlijk strak van de drugs.
Op dinsdag 26 augustus 2003 15:08 schreef onlogisch het volgende:
allemaal voor laten komen en knieschijven verrot schietendoen ze het iig niet nog een keer............
ik vraag me weleens af wat er in dat soort mensen omgaat.........
ik bedoel....... hebben ze geen verstand of zo? kunnen ze niet op een logische wijze situaties inschatten? hebben ze geen bevattingsvermogen ofzo? kunnen ze wel normaal communiceren? dat zijn vragen die rijzen bij mij direct als ik dit soort dingen lees.......
als je het mij vraagt zijn dat geen mensen maar beesten......
ik walg er van
quote:Je wilt alleen dom overkomen ?
Op dinsdag 26 augustus 2003 15:09 schreef onlogisch het volgende:[..]
ik dacht er ook aan maar durfde het niet........ wilde niet als racist naar voren komen
quote:je weet gewoon wat voor wijk het is
Op dinsdag 26 augustus 2003 15:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
die moeder heeft vast ook het goede voorbeeld gegeven
aso's
quote:misschien niet belangrijk........ maar het zal wel typerend zijn
Op dinsdag 26 augustus 2003 15:09 schreef robh het volgende:[..]
Idd. Erg belangrijk.
Als je geluk hebt, in je been. Met wat pech, in je hoofd.
quote:daar geef jij nu wel het voorbeeld van he
Op dinsdag 26 augustus 2003 15:10 schreef gelly het volgende:[..]
Je wilt alleen dom overkomen ?
quote:ik wist het
Op dinsdag 26 augustus 2003 15:10 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Racisten!![]()
![]()
![]()
quote:Wacht dan nog maar even tot je de afkomst van de daders weet. Dan pas kun jij zeggen of het erg was wat ze gedaan hebben.
Op dinsdag 26 augustus 2003 15:12 schreef onlogisch het volgende:misschien niet belangrijk........ maar het zal wel typerend zijn
Succes.
quote:psssst geintje hè
Op dinsdag 26 augustus 2003 15:13 schreef onlogisch het volgende:[..]
ik wist het
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |