Aaaagh, ik word er een beetje gestoord van. Vooral omdat ik er ook nog over begin te dromen. Dat ze met Juan en alleman de koffer in is gedoken...
Ik ben erg benieuwd naar ervaringen van Fokkers die ook weleens bedrogen zijn en hoe ze daar mee om zijn gegaan
[Dit bericht is gewijzigd door Carlito_Brigante op 26-08-2003 14:57]
check de american pie theorie van die vriendin van becky
klopt wel degelijk :p
edit:
of niet aangezien 't je vriendin nie meer is. wrom kan 't je dan nog wat schelen?
[Dit bericht is gewijzigd door Wiegje op 26-08-2003 14:51]
Je komt er geen steek verder mee, en het maakt in feite niets uit... jou relatie met haar is inmiddels ten einde... Wat mij betrefd is zij al die tijd die jij er nu nog aan besteed niet eens waard...
quote:Kun je die theorie nog even uitleggen? Het is al een tijd geleden dat ik die film gezien heb en heb geen zin om hem nog eens te gaan kijken binnen afzienbare tijd.
Op dinsdag 26 augustus 2003 14:48 schreef kaio het volgende:
gekust is gesekstcheck de american pie theorie van die vriendin van becky
klopt wel degelijk :p
quote:Wat wil je weten? Of hij beter kon kussen? Welke standjes? Was hij beter, groter, spoot hij meer? Kwel jezelf toch niet zo en move on.
Op dinsdag 26 augustus 2003 14:47 schreef Carlito_Brigante het volgende:
zou ik dat eigenlijk wel willen weten?
quote:In dit soort topics ben ik het altijd met hem eens.
Op dinsdag 26 augustus 2003 14:53 schreef dJ-Zcore het volgende:
Dumpen die hap. Het is niet voor het eerst dat er gelogen word over het vreemdgaan.
quote:Als ik het goed heb is het deze:
Op dinsdag 26 augustus 2003 14:52 schreef Lod het volgende:Kun je die theorie nog even uitleggen? Het is al een tijd geleden dat ik die film gezien heb en heb geen zin om hem nog eens te gaan kijken binnen afzienbare tijd.
Bij alle verhalen die jongens vertellen is het 3x minder/minder erg dan dat ze vertellen, bij verhalen die meiden vertellen is het juist 3x erger/meer dan ze vertellen
[Dit bericht is gewijzigd door Redah op 26-08-2003 14:55]
maar even serieus, je moet het gewoon verwerken dat duurt een tijd, probeer er zo min mogelijk aan te denken door middel van afleiding, ga lekker stappen of doe andere dingen met wat vrienden.
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 26-08-2003 15:28]
quote:juistem en deze theorie klopt nog ook
Op dinsdag 26 augustus 2003 14:55 schreef Redah het volgende:[..]
Als ik het goed heb is het deze:
Bij alle verhalen die jongens vertellen is het 3x minder/minder erg dan dat ze vertellen, bij verhalen die meiden vertellen is het juist 3x erger/meer dan ze vertellen
quote:Nou weet ik het weer:
Op dinsdag 26 augustus 2003 14:55 schreef Redah het volgende:[..]
Als ik het goed heb is het deze:
quote:spoiler:
Op dinsdag 26 augustus 2003 14:58 schreef Heathen het volgende:
Verrek ... jah!
quote:spoiler:
Op dinsdag 26 augustus 2003 15:02 schreef EggsTC het volgende:
TS >> Dump der... denk je dat dit bij 1 keer blijft?
[..]spoiler:
Mooie naam, Irritante icon
quote:Dat is mannen onder elkaar.. en wat als een jongen tegen een vrouw praat
Op dinsdag 26 augustus 2003 14:59 schreef boempa het volgende:[..]
Nou weet ik het weer:
Als een jongen zegt dat hij met 3 meisjes is geweest, is dat er in werkelijkheid 1.
Als een meisje zegt dat ze met 1 jongen is geweest, zijn dat er in werkelijkheid 3.
quote:Je moet een vrouw toch ook laten weten hoe goed je wel niet bent in het veroveren van haar geslacht?
Op dinsdag 26 augustus 2003 15:05 schreef Frenkie het volgende:Dat is mannen onder elkaar.. en wat als een jongen tegen een vrouw praat
volgens mij hou je dan ook in.
maare als ze vreemd gegaan is kan je d'r beter dumpen want ze doet het zo weer
Accepteer dat je alleen door moet
Accepteer dat er niet netjes met je gevoel is omgegaan en dan zal je zien dat het allemaal makkelijker te behappen is..
Ik spreek je volgende week
Hou je goed!!
Ik ken het probleem. Mijn ex heeft mij ook bedrogen. Ik wist dan wel dat het met 1 persoon is gebeurd en ze heeft het aantal keer idd ook genoemd. Ik weet alleen niet of ik haar nou echt kan vertrouwen daarover.
Het lag bij mij allemaal wat anders als bij jou. Ik weet bijvoorbeeld dat ze idd verliefd was en dat ze "all the way" zijn gegaan, maar toch blijven er bepaalde zaken door je hoofd heen gaan.
Mijn ervaring: dat blijft nog wel even doorgaan. Ik ben een tijd heel boos geweest en ze bleef toen maar door mijn hoofd heen gaan. Ik zag haar ook in bed liggen met de betreffende persoon en daar werd ik dan op zo'n moment zo boos om
Inmiddels wordt het allemaal wat minder en ik denk ook veel minder vaak aan haar. Die vragen zullen echter altijd onbeantwoord blijven, maar.....je leert ermee leven en er vrede mee hebben. Je wilt het op een gegeven moment ook niet meer weten om jezelf te beschermen.
Het is misschien een beetje een oubollig advies, maar de tijd moet alle wonden helen. Ook in dit geval.
Ga vooral boos worden, schrijf het van je af, scheld haar verrot (niet fysiek, want da's niet goed voor je image , maar gewoon op papier) en ga lekker verder met je leven.
Edit: mocht je nog behoefte hebben aan wat gepraat buiten het forum om: mijn MSN-adres staat in mijn profiel.
[Dit bericht is gewijzigd door PdeHoog op 27-08-2003 00:46]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |