abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12730283
Elke maandagavond komt op yorin het programma Faking It! In dit programma wordt bijvoorbeeld een kok in 28 dagen omgeschoold in een kapper. In die 28 dagen woont hij bij zijn mento(en) van wie hij intensieve trainingen krijgt, want na die 28 dagen moet hij meedoen aan een wedstrijd met nog 3 andere ( wel ervaren) mensen. Aan het eind van de wedstrijd moet de jury zeggen wie de " bedrieger" is.

Gister was er een punker die werd omgeschoold in een dirigent van een orkest. Het probleem was alleen dat hij niet kon lezen en al helemaal geen noten kon lezen. Het is dus heel moeilijk om iemand met 0,0 % ervaring in 28 dagen om te scholen, het vergt ook heel veel inzet, en je moet jezelf ook veranderen, de punker moest bijvoorbeeld zijn hanekam afscheren, zodat hij er als een dirigent uit zag.

Ik vind het echt een heel leuk programma om naar te kijken en ik ben elke week weer benieuwd of de jury de "bedrieger" door heeft, of dat ze denken dat iemand met al vele jaren ervaring de "bedrieger" is.

Wat vinden jullie van dit programma?

Het komt elke maandagavond van half 10 tot half 11 op yorin.

dinsdag 26 augustus 2003 @ 14:45:39 #2
29403 Mkleinman64
Oracle 9i junkie
pi_12730340
Heb het gisteren voor het eerst gezien. Ik vond het prachtig! Toen hij aan het einde aan het dirigeren was leek het erop alsof hij het echt leuk vond om te doen.

Vond het iig super. Volgende week kijk ik weer. (Kickboxer omscholen tot stijldanser als ik het goed heb).

Assumption is the mother of all fuckups. Bezoek ook http://www.flitspaal.nu
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 14:45:57 #3
65470 Kindred_Spirits
K i n d r e d _ S p i r i t s
pi_12730347
ken het niet maar lijkt me wel echt vet!
volgende keer ga ik zeker kijken
_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
pi_12730365
Ik vond die nep-DJ heel erg goed, niemand had haar ook door.
pi_12730391
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')