quote:Hoe/door wie werd jij dan benaderd? En: wie ben jij dan in de serie (dat zal je wel niet willen vertellen, maar ik vraag 't toch maar effe).
Op maandag 8 september 2003 15:30 schreef MisteryWoman het volgende:
Ha ha ha wel lachen dat iedereen meteen een mening over je heeft als je met je kop op TV bent geweest...Ik heb dus meegedaan aan de Bachelor en ik moet toch even meedelen dat:
-bijna alle vrouwen zijn gevraagd om aan het programma mee te doen en zichzelf dus niet hebben opgegeven.
-er bijna niemand "desperate" was om aan de man te komen.. (op een paar uitzonderingen na natuurlijk)
-de meesten niet op Roderick vielen, maar graag lekker lang met die meiden in de villa wilden blijven zitten om lol te trappen
-het op zich best eens leuk was om aan een TV programma mee te doen
Een van de belangrijkste dingen wat ik op mijn opleiding communicatie leer, is dat je nog zo'n goed product kan hebben, maar dat het vooral om de presentatie ervan gaat. Het gebeurt niet vaak dat een goed product zichzelf verkoopt. Met de beste reclame en promotie, kun je zelfs gebakken lucht (zoals de bachelor) nog populair maken.
quote:We willen natuurlijk wel bewijs, iedereen kan wel een kloon aanmaken en zeggen dat hij deze of gene is.
Op maandag 8 september 2003 16:12 schreef MisteryWoman het volgende:Ik houd me ID inderdaad nog liever even onbekend, want we mogen nl. niets zeggen zolang nog niet alles is uitgezonden. Maar ik ben dus wel 1 van de dames die afgelopen vrijdag een roos heeft ontvangen...
quote:Ik ben het met je eens, heb me er ook over verbaasd. Geldt ook voor andere programma's die binnenkort op de buis komen. Ik hoor niets, of zelden meer iets over dat extreme make-over programma en Masterplan. Terwijl ze het wel kunnen, onze commerciële omroepen, een programma in de markt zetten.
Op maandag 8 september 2003 17:20 schreef Christine het volgende:
Ik vind wel dat er bijzonder weinig aandacht aan dit programma wordt geschonken (op internet iig). "The Bachelor" en "The Bachelorette" zijn in Amerika hele grote tv-hits geweest, en ik vind dat RTL daarom wel wat hoger in had mogen zetten. Er is bijzonder weinig publicatie omtrent dit programma. Zo is bijvoorbeeld de officiële site van de bachelor helemaal niet bijgewerkt sinds de eerste uitzending.

Bachelor Roderick is de nieuwe ster aan het BN'er front. Hij vliegt en hockeyt, maar voor sterren in de dop is dat veel te braaf. De roddelbladen zitten klaar.
Achternaam
Irene Moors presenteert de De Bachelor met in de hoofdrol Roderick Hilhorst. Vijfentwintig ambitieuze dames strijden om Rodericks hart want hij is tenslotte de ideale man. Maar wat hij nog meer is, daar wil Roderick niets over kwijt. "In principe wil ik mijn privacy voor mezelf nog houden. Zodra ik mijn achternaam bekend maak, weet ik niet wat er dan gaat gebeuren. Maar ik vind het verder niet zo belangrijk dat mensen dat weten. Ik ben Roderick, ik ben piloot en heb met veel plezier deelgenomen aan het programma", vertelt hij.
Onthullen
Maar daar neemt niet iedereen genoegen mee. Weekblad Privé wil alle sleaze en dirt van Roderick boven water brengen. Privé trekt alle registers open om alle privé-details over Roderick te onthullen. Maar dit hoeft niet altijd nadelige gevolgen te hebben voor het programma zelf. Want zoals Oscar Wilde al zei: "Er is maar een ding ter wereld erger dan beroddeld te worden, en dat is niét beroddeld te worden." Oftewel, elke publiciteit is goede publiciteit.
Stuurknuppel
Heel Nederland zit genietend voor de buis met al het gevoos van Roderick en zijn harem. Maar het wordt voor Roderick een stuk minder leuk als al z'n real life exen doodleuk over hem uit de school klappen! Roderick zelf zit nu met de stuurknuppel in de hand in het vliegtuig en komt pas later deze week weer terug. Dat wordt schrikken als hij vervolgens een hele Privé-hausse over zich heen krijgt. Fasten your seatbelts, Roderick.
quote:Gevalletje
Op maandag 8 september 2003 18:49 schreef Svensational het volgende:
Achternaam
Irene Moors presenteert de De Bachelor met in de hoofdrol Roderick Hilhorst. Zodra ik mijn achternaam bekend maak, weet ik niet wat er dan gaat gebeuren. Maar ik vind het verder niet zo belangrijk dat mensen dat weten. Ik ben Roderick, ik ben piloot en heb met veel plezier deelgenomen aan het programma", vertelt hij.
quote:Waarom heb je alles weggehaald?
Op maandag 8 september 2003 15:30 schreef MisteryWoman het volgende:
xxx
quote:Bij HMG wordt meegelezen?
Op dinsdag 9 september 2003 14:31 schreef static het volgende:[..]
Waarom heb je alles weggehaald?
Waar of niet waar???
Heeft het nog zin om dan te kijken?
quote:Ik ben ook benaderd toen der tijd. Geen flauw idee hoe ze aan mij gegevens kwamen, misschien omdat ik al contacten had met HMG.
Op maandag 8 september 2003 15:59 schreef Aventura het volgende:[..]
Hoe/door wie werd jij dan benaderd? En: wie ben jij dan in de serie (dat zal je wel niet willen vertellen, maar ik vraag 't toch maar effe).
Maar ik kreeg een brief, en ik had geen flauw idee waar het om ging. Ik heb al een vriend dus ik heb de brief in de prullenbak gegooid.....
Dus het is wel waar dat ze zelf benaderd kunnen zijn......
quote:Nou, laat maar komen.
Privé is er klaar voor.Een grote advertentie in de krant roept exen van bachelor Roderick op zich te melden. De eerste ex heeft dat al gedaan.
Advertentie
The Bachelor heeft er slechts één aflevering opzitten, maar nu al is Roderick Hilhorst de nieuwste BN'er aan het nationale sterrenfirmament. Hoofdredacteur van Privé, Evert Santegoeds, is klaar voor de strijd. Hij wil alle sleaze en dirt over Roderick naar boven halen en schroomt daarbij geen enkel middel. Zo heeft Privé een grote advertentie in de Telegraaf geplaats, waarin kennissen en ex-vriendinnen van Roderick worden opgeroepen om allerlei details over zijn privé-leven naar buiten te brengen.Relatie
Santegoeds wil weten wie de persoon is achter 'De gek die zich met 25 vrouwen inlaat en dus wel iets te verbergen moet hebben'. Op dit moment heeft Privé al beet, één ex-vriendin van Roderick heeft al uit de school geklapt over haar relatie met de vrijgezelle piloot. Roderick heeft geprobeerd haar tegen te houden, maar tevergeefs. Zijn ex wil ook graag haar five minutes of fame en heeft het principe 'don't kiss and tell' radicaal overboord gegooid.Krankzinnigheid
RTL4 programmadirecteur Leo van der Goot zegt Roderick te steunen waar hij kan, maar zegt ook: "Tegen dit soort krankzinnigheid is niets te doen. Elke gek kan bellen met een verhaal. Ik kan bellen en vertellen jarenlang een relatie met Roderick te hebben gehad." En zo is het maar net. Wie herinnert zich niet het verhaal over Ron Brandsteder die een kind bij een ander zou hebben verwekt? Precies, zet de bussen zout maar vast klaar.
quote:Even het topic lezen he?
Op woensdag 10 september 2003 10:25 schreef Gabriele het volgende:
Maar wie is nou zijn bekende moeder??Gr.
quote:
Op donderdag 4 september 2003 15:26 schreef ruby het volgende:
Ik heb even een intensief onderzoek gedaan bij de site van RTL Boulevard en daar op staat vermeld dat zijn moeder Elizabeth Mooi heet.
Die naam komt mij niet bekend voor eerlijk gezegd.
quote:Op woensdagavond om 22.00 uur op Yorin (vanavond dus).
Op donderdag 4 september 2003 17:16 schreef ruby het volgende:
Wordt deze serie ook nog herhaald door de weeks ofzo?
Strijd om aandacht
De eerste date maakt al meteen duidelijk dat er een hoop jaloerse gevoelens onder de dames zijn. Er wordt haast letterlijk om zijn aandacht gestreden, een van de dames vindt dat een fysieke benadering daarvoor het best is, een andere dame denkt dat een verstandelijke methode de opvallendste methode is. Hoe dan ook wordt de eerste date overheerst door gevoelens van jaloezie en competitie.
Romantische gevoelens
De tweede date zorgt ervoor dat Roderick voor het eerst zich realiseert dat hij in een avontuur is gestapt waarbij daadwerkelijk romantische en innerlijke gevoelens geroerd worden. Twee dames raken zijn hart. Zonder dat zij zich dat goed beseffen krijgt Roderick het in de tweede uitzending behoorlijk moeilijk door deze situatie. Uiteindelijk wordt hij zelfs betrapt op een intiem moment met één van de dames, het vormt de uiteindelijke aanzet tot een hoogoplopende discussie -over waar zijn grens ligt.
Gezoend
De spanning is voelbaar want de dames merken natuurlijk wat er gebeurt, en dat werkt door in het dameshuis. Het dameshuis wordt bewoond door de overgebleven dames, daar komen ze allen weer samen na afloop van de dates. En hier worden de ervaringen ook besproken. Zodoende komen ze te weten dat er voor het eerst gezoend is. Maar meer verhalen worden er gedeeld, zoals de gevoelens over Annemarieke die steeds sterker worden.
Emoties
De derde date vindt plaats op de middag voor de rozenceremony. Er volgt een tocht per paard waarbij Roderick de laatste kans krijgt nader kennis te maken met de dames. Hij zal later die middag moeten besluiten welke dames hij vraagt te blijven, en welke dames dus weg zullen moeten. Een zware rozenceremony waarbij ook al direct emoties een grote rol spelen.
Bron: debachelor.nl
quote:
Verschillende bladen proberen van alles om het verleden van bachelor Roderick, uit het gelijknamige RTL4-programma gepresenteerd door Irene Moors, bloot te leggen.
Afgelopen week begon de geruchtenstroom over Roderick. Zo zou hij geen enkele kandidate uit het programma verkiezen, maar zelf inmiddels al een geschikte partner hebben gevonden. Deze week ging de klopjacht, aangevoerd door het blad Privé dat zelfs een advertentie zette in een landelijke ochtendkrant, door.Zo meldt Story dat Roderick al drie maanden een relatie zou hebben met Sonja. Weekend bericht hetzelfde en plaatste zelfs een exclusieve foto van de Amsterdamse. Ook is een korte reactie van haar te lezen waarin ze noch ontkent, noch bevestigt.
Privé kreeg na aanleiding van de advertentie en vermeende ex-vriendin te spreken, die verder niet met naam genoemd wordt. Ze zegt onder andere: "Hij heeft, zei hij mij, twee langere relaties gehad. De rest van de vrouwen hield het niet langer dan een paar dagen bij hem uit." Ook meldt ze dat bachelor Roderick een 'verschrikkelijk mens', een 'enorme pestkop' en een 'klier van een vent' is.
Alle drie de bladen zijn het over één ding eens. Het programma van Irene Moors, waarvan de uitkomst dus bekend zou zijn terwijl we pas één aflevering hebben gezien, dreigt uit te lopen op een mislukking.
quote:Op de korenmarkt in Arnhem. Nanna werkt in de kroeg "Juicy lucy". Die kroeg heeft dezelfde opzet als Coyte Ugly. Dus Nanna is daar elk weekend boven op de bar te vinden.
Op zondag 7 september 2003 22:28 schreef schatje het volgende:[..]
Waar zijn die foto's genomen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |