abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 maart 2001 @ 19:46:07 #26
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_861360
Nou, ik ben nog maar beginnende Tool-fan, maar weet wel dat Aenima mijn favoriete CD is. In mei komt de nieuwe Tool uit, dus daar kun je ook op wachten. Alhoewel op Undertow prachtige nummers staan als Sober, vinnik dat er ook een aantal mindere (ouderwets klinkende) nummers tussen zitten. Opiate kennik nog niet echt goed. Ik hou het dus bij Aenima, met als topnummer Stinkfist.
En als je Maynard's stem zo vet vindt, vergeet dan ook niet A Perfect Circle. Zij hebben ook een goede cd (Mer de Noms). Zelfde zanger dus... Passenger is trouwens inderdaad een superlekker nummer. Is wel wat anders dan Getcha Groove On!!!
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_861386
Daarom hoop ik ook dat de Deftones ook naar Dynamo komen. Dan isser een kleine kans dat Passenger eens een keertje live gespeeld gaat worden Maar bedankt voor de info *starting Napster *
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
  zaterdag 24 maart 2001 @ 19:54:59 #28
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_861391
En dan kan Chino met Soulfly "Pain" spelen en Max Cavalera met Deftones "Headup"....
Zou wel vet zijn inderdaad. Maar aan de andere kant ook weer niet, want geld voor 3 festivals dit jaar heb ik niet
pi_861396
Precies jah. En ik ga alleen naar Dynamo dit jaar. Kan ik gelijk het gemiste concert van (hed) pe inhalen (ook een van mijn favo bands)
  zaterdag 24 maart 2001 @ 20:11:19 #30
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_861431
Ja hed(PE) is inderdaad ook supervet. Vergeet niet als je er toch bent Tool, Hed(PE) dus, Papa Roach, Mudvayne en vooral Soulfly te checken!!
pi_861744
Hmmzzz, laten dat nou net ALLE bands zijn waar ik al van plan was naar toe te gaan
  zaterdag 24 maart 2001 @ 23:04:12 #32
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_861846
Dan kan ik niet zeggen dat je een slechte smaak hebt
pi_861886
Ik vind alleen Mudvayne wat minder. Teveel Slipknotachtig. Maar ik zit me vet te verheugen op Soulfly, die schijnen live heel erg goed te zijn.
  zaterdag 24 maart 2001 @ 23:13:55 #34
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_861890
Ik heb ze op 5 december gezien in 013. Show van nog geen uur, maar het was suuuupervet. Echt kick ass gewoon. Veel energie, en het zat errug goed in elkaar!! Verheug je er maar op ja!!
pi_861910
Owkej dan En nu maar blijven hopen dat de Deftones komen dan Dat zou dan de derde keer in een jaar zijn da'k ze live zie
  zaterdag 24 maart 2001 @ 23:20:59 #36
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_861920
Ik was echt graag gegaan maandag. Fok! Maar niemand wilde mee. "Teringherrie", "duur", "geen zin", je kent het wel. Nou ja, dan maar niet. Maandag kom ik op school, hoor ik dat Green Lizard ook komt. Aangezien ik die dus ook vet vind (en Linkin Park ook) wilde ik alsnog gaan. Dus ik naar het postkantoor. Alles uitverkocht. Damn! Jammer man. Dan maar een andere keer de Deftones zien...
pi_861936
Post dan voortaan op het forum Ik ontmoette mijn concertgangmaten ook pas voor de HMH. En de treinreis viel best wel mee.
  zaterdag 24 maart 2001 @ 23:31:08 #38
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_861969
Tsjaah, goed idee voor de volgende keer... Ach, mijn volgende concert is dicht bij de deur, in 013. Muse met JJ72. Niet het ruige werk, maar wel mooi
  zaterdag 24 maart 2001 @ 23:35:44 #39
3878 Vork
Manisch creatief
pi_861982
schande inderdaad dat iemand een cd van Tool uit z'n cd speler haalt om Limp te luisteren..

maargoed... die laatste is een zeer goed album van ze inderdaad (van Tool dus), als je echt mooie muziek van ze wilt horne, moeje ide DVD (salival) aanschaffen of anders geowon de mp3's van dem uziek die op die DVD staan van 't net rippen...

Limp vinnik nogsteeds niet veel boeiend, te simpel, inhoudloos geschreeuw (das niet helemaal waar bij de wat eerdere nummers enige nummer wa'k wel goed van ze vind is Take a Look Around, zit meer creativiteit in zegmaar dan at ze verder hebben gemaakt.)

zaterdag 24 maart 2001 @ 23:39:39 #40
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_861994
Ik schaamde me ook enorm hoor Vork!
Ik heb helaas geen dvd, dus zal ik het inderdaad eens moeten napsteren...

En Limp Bizkit, ach ja, het wordt er niet beter op...

maandag 26 maart 2001 @ 10:02:12 #41
8194 MuNKeY
is goed voor je
pi_865353
1. het 1e limp bizkit album is goed (dus heb ik)
2.bigDUMBface is cool 8)
3. NoFX is de beste!
shmuck
  maandag 26 maart 2001 @ 14:36:51 #42
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_865885
Big Dumb Face roeleert inderdaad vet gewoon! Hoop dat ze binnenkort voor een concert naar Nederland komen!
pi_872413
ik vindt het toevallig goeie muziek
maar tnx voor de gene die me een site hebben gegeven!!
It's good to be a Lucky Star!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')