alvast bedankt
quote:goh
Op 21 maart 2001 21:04 schreef FLIPNEUS het volgende:
staat veel betere muziek dan Limp Bizkit.
okee..bring it on
quote:Ik vind dit wel een leuke site.
Op 21 maart 2001 21:01 schreef LuckyStar het volgende:
ik ben heel fan van limpbizkit en weet iemand een leuke site van limpbizkit behalve www.limpbizkit.com ?
quote:Wes Borland solo???
Op 22 maart 2001 17:48 schreef FLIPNEUS het volgende:
(...) Kent iemand het soloproject van Wes? Da's echt
quote:Dat project heet Big Dumb Face, de CD heet Duke Lion Fights The Terror. Het klinkt echt heel erg grappig, totaal niet Limp Bizkit achtig!
Op 22 maart 2001 18:33 schreef WaterBlade7 het volgende:
Wes Borland solo???Hoe, wanneer, wat??
en zelf ken ik niet echt een andere site
Ow ja, ik vind Limp Bizkit leuk om te horen. Als je zelf een andere mening hebt, NO PROBLEM MAN! Ieder zijn smaak...
quote:Ehm ik ben het niet geheel met je eens. Ik ben fan van Limp Bizkit geworden toen ik ze op de Family Values tour 98 zag en daarna toen Nookie op tv kwam. Dat was lekker vernieuwend en vet! CD gekocht (SO), en die heeft een jaar in mijn speler gezeten. Ondertussen ook de eerste cd gekocht (vet), maar het bleef wachten op de nieuwe. Dat viel me best tegen. Waar 3$Bill y'all a-commercieel was, SO erg goed in elkaar zat met erg goede nummers, was Chocolate Starfish voor mij een enorme domper. Luister bijvoorbeeld naar dat nummer met Xzibit - Getcha Groove On. Tzal me verbazen als dat niet wordt uitgebracht. Supercommercieel. Maar om alleen de eerste CD goed te noemen? Naah, Significant Other is ook goed, alleen jammer dat het een beetje overhyped is. Als de Deftones bijvoorbeeld een nieuwe cd uitbrengen, en die is vet, maar wordt ook door het grote publiek opgepakt, krijg je hetzelfde gezeik. Eerst een paar zeikerds die per se willen dat hun band underground blijft, en die steken meer mensen aan en het gezeik is net zo erg als nu. Maar wat betreft Chocolate Starfish heb je gelijk...
Dit is echt een flameuitlokking maar goedVoor het "we-lopen-lekker-met-de-menigte-mee"publiek zijn de 2e en 3e CD inderdaad beter. Maar voor de echte fan BLIJFT de eerste CD gewoon het best.
quote:Amen, er zitten goeie nummers tussen als Nookie, Break Stuff (wat IMHO TE VAAK wordt gebruikt als "het nummer waarin je lekker je agressie kwijt kan") en No Sex bv.
Op 22 maart 2001 20:58 schreef TheNookie het volgende:
Naah, Significant Other is ook goed, alleen jammer dat het een beetje overhyped is.
quote:Godzijdank heeft Deftones niet de sound om door het grote publiek opgepikt te worden. Ik neem nu even als referentiepunt mijn zusje
Als de Deftones bijvoorbeeld een nieuwe cd uitbrengen, en die is vet, maar wordt ook door het grote publiek opgepakt, krijg je hetzelfde gezeik.
quote:Vind je het gek? Hij huppelt in elke clip voorbij. Nu zit die zelf in de clip van die irritante mini-snoopdog....Bohow ofzo
Waar ik me dood aan erger is dat door die klote Fred Durst Limp Bizkit nu in een adem genoemd wordt met Eminem, Snoop Dogg, Dr. Dre en al die andere rap-teringzooi.
quote:
Britney Loves Fred Durst -Teen sensation Britney Spears is hoping to make a rap-metal record -- by collaborating with rockers Limp Bizkit.
The singer is willing to try a different sound by working with hard-rocking Fred Durst and gang.
The virginal blonde says, "I'd love to do something like that in the future -- it sounds like a great idea."
[Dit bericht is gewijzigd door johnny_appleseed op 23-03-2001 21:10]
quote:Nee ok, maar ze stonden wel tegelijk op het podium, en Christina kreunde door Fred's zang heen. Livin' It Up vinnik trouwens een van de weinige betere nummers, samen met Hold On, maar dan heb je't ook wel weer gehad
Op 23 maart 2001 16:10 schreef FLIPNEUS het volgende:
Dat was niet echt samen met haar hoor. Hij sprong op het podium en zong het eerste stukje van Livin' It Up.
My Generation - Begint snel te vervelen, maar de eerst keer dat ik hem hoorde vonnik hem wel ok. Nu dus niet echt meer (alleen het DJ Lethal bring it on stukje nog wel)
Full Nelson - Lekker ruig begin, met af en toe een beetje retro naar Counterfeit (met de hoge gitaar-tonen). Eigenlijk wel een leuk nummer, alleen zijn de coupletten te standaard
My Way - Tsjaah het gaat, meer kan ik er niet over zeggen
Rollin - Eerste tien keer luisteren supervet, maar dan zie je in dat dit nummer gemaakt is om mee te scoren. Vooral dat Rollin Rollin Rollin rollin is irritant
Livin' It Up - Ja vet nummer, met een vet refrein.
The One - Klotenummer, zit nix in
Getcha Groove On - Dieptepunt van de CD, irritante achtergrond-piep, veeeeeel te commercieel, geen gitaar
Take A Look Around - Kapot gedraaid op TV en radio, het is een van de best in elkaar zittende songs van de CD...
It'll be OK - Best lekker nummer. Leuke beat, afwisseling erin, bovengemiddeld dus
Boiler - Had op SO kunnen staan. Inderdaad goed nummer. Wordt de nieuwe video geloof ik, of Livin' It Up. Anyway, lekkere riff, leuke echo in de rap af en toe
Hold On - Misschien vinnikem wel zo lekker omdat Scott Weiland zingt, maar ik denk dat het sowieso kwalitatief een van de betere nummers is...
Rollin (Hiphop) - Ach ja, wat moet ik er over zeggen? Raar om zoiets op een CD te zetten, zet het dan op de single Rollin'. Maar ok, op zich wel lekker, maar je moet hem niet te vaak horen...
Outro - Cooool! Did you call him DJ Lethal when you were kids? Echt cool, alleen die 5 minuten gelach is kut. Maar dan zettik hem gewoon uit
quote:Als de tekst anders was geweest was het inderdaad een lekker nummer geweest, want de beat en gitaren zitten an sich wel goed in elkaar.
Op 24 maart 2001 15:11 schreef WasQ het volgende:
HotDog - Op zich lekker nummer, maar inderdaad veeeeel te veel fuck
quote:Wel een lekker springplaat voor de rest. Alleen die tekst. Arrrgh! "I've downloaded the shockwave, for all you ladies in the cage, to get ya groove on"
My Generation - Begint snel te vervelen, maar de eerst keer dat ik hem hoorde vonnik hem wel ok. Nu dus niet echt meer (alleen het DJ Lethal bring it on stukje nog wel)
quote:Ik vinnut beetje een irritant nummertje. Dat intro had er niet in gehoeven IMHO, want de rest van het nummer klinkt totaal anders.
Full Nelson - Lekker ruig begin, met af en toe een beetje retro naar Counterfeit (met de hoge gitaar-tonen). Eigenlijk wel een leuk nummer, alleen zijn de coupletten te standaard
quote:Dit vinnuk zelf dan weer een van de iets betere nummers. Het refrein loopt qua muziek wel lekker. Tekstueel, mwoah. Maar daar moet je geen Limp Bizkit voor luisteren.
My Way - Tsjaah het gaat, meer kan ik er niet over zeggen
quote:Altijd al een irritant nummer gevonden.
Rollin - Eerste tien keer luisteren supervet, maar dan zie je in dat dit nummer gemaakt is om mee te scoren. Vooral dat Rollin Rollin Rollin rollin is irritant.
quote:Lekker agressief nummertje
Livin' It Up - Ja vet nummer, met een vet refrein.
quote:*zucht* en dan komt er zo'n boutnummer achter aan
The One - Klotenummer, zit nix in
quote:Schandalig dat dit op een CD staat van band die eerst tot de grondleggers van de Nu Metal gerekend kon worden, echt zonde. Ik vinnut ook zo zielig voor Wes.
Getcha Groove On - Dieptepunt van de CD, irritante achtergrond-piep, veeeeeel te commercieel, geen gitaar
quote:Als dit nummer niet zo vaak gedraaid was, was dit mijn favo van de CD geweest. Komt nu een beetje mijn strot uit. Het gitaargedeelte steekt wel heel goed in elkaar. Hier laat Wes zien waar hij tot in staat is.
Take A Look Around - Kapot gedraaid op TV en radio, het is een van de best in elkaar zittende songs van de CD...
quote:Leuk nummer indeed.
It'll be OK - Best lekker nummer. Leuke beat, afwisseling erin, bovengemiddeld dus
quote:Mijn favo van het album. Lekkere zware gitaren en goed drumwerk. En het zanggedeelte is ook bovengemiddeld.
Boiler - Had op SO kunnen staan. Inderdaad goed nummer. Wordt de nieuwe video geloof ik, of Livin' It Up. Anyway, lekkere riff, leuke echo in de rap af en toe
quote:Zwaaaaaar goed nummer. Beetje depri sfeer. I like it.
Hold On - Misschien vinnikem wel zo lekker omdat Scott Weiland zingt, maar ik denk dat het sowieso kwalitatief een van de betere nummers is...
quote:Hier ga ik geen woorden aan vuil maken.
Rollin (Hiphop) - Ach ja, wat moet ik er over zeggen? Raar om zoiets op een CD te zetten, zet het dan op de single Rollin'. Maar ok, op zich wel lekker, maar je moet hem niet te vaak horen...
En nu ga'k uitrusten van het quoten Trouwens, welke CD van Tool raad je me aan? Ik ben helemaal verliefd op de stem van de zanger sinds hij dat nummer met Chino zong.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |