abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 augustus 2003 @ 22:11:25 #251
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_12714444
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 22:10 schreef gelly het volgende:
Kijk eens naar New York... In het begin van de vorige eeuw kwam al het schorem uit Italië, Ierland etc naar de VS. Er ontstonden achterbuurten waar bendes de dienst uitmaakten. Toch zijn veel nazaten van italianen en ieren gewoon gerespecteerde staatsburgers tegenwoordig. De ghetto's zijn in de loop der tijd steeds door andere minderheidsgroeperingen bevolkt. Misschien is het streven om Nederland te vrijwaren van achterbuurten niet geheel realistisch, dergelijke buurten bestaan al sinds het bestaan van steden.

Wat niet wil zeggen dat je die probleemwijken maar links moet laten liggen, uiteraard niet.

In NY word nu juist criminaliteid kei en keihard aangepakt, en NY is veiliger dan het in jaren, zo niet ooit geweest is.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_12714476
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 22:11 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Als we NY moeten volgen, dan moet er dus een Zero-Tolerance beleid gevolgd worden.

Inderdaad. Maar dat was niet de strekking van m'n verhaal..
quote:
En dan gaan er nog heel wat meer doden vallen door politiekogels, en we hebben gezien hoe daar op gereageerd wordt.
Sja, maar na verloop van tijd kan men niet anders dan het te accepteren.
pi_12714482
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 22:10 schreef the-O het volgende:

[..]

Een andere mening accepteren valt niet mee hé?

quote:
eeuwige oppervlakkige gezeik
verwende burgerlijke autochtone jongetjes
Rot lekker op
Als het nou normaal verwoord was ipv als kots.
[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
pi_12714496
quote:
Kijk eens naar New York... In het begin van de vorige eeuw kwam al het schorem uit Italië, Ierland etc naar de VS. Er ontstonden achterbuurten waar bendes de dienst uitmaakten. Toch zijn veel nazaten van italianen en ieren gewoon gerespecteerde staatsburgers tegenwoordig. De ghetto's zijn in de loop der tijd steeds door andere minderheidsgroeperingen bevolkt. Misschien is het streven om Nederland te vrijwaren van achterbuurten niet geheel realistisch, dergelijke buurten bestaan al sinds het bestaan van steden.

Wat niet wil zeggen dat je die probleemwijken maar links moet laten liggen, uiteraard niet.

en kijk eens hoe de politie daar optreedt?!
part of the package dan als het die kant op gaat?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 25 augustus 2003 @ 22:13:27 #255
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_12714503
vervolg alvast hier
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_12714506
quote:

Offtopic:
Ja, bv. in de jaren 60 en 70 heeft men in de Nederlandse steden de achterbuurten rigorues gesaneerd, daarbij sneuvelden veel monumentale gebouwen die best met renovatie bewoonbaar waren, kijk maar naar de Leidse binnenstad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')