abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_848490
Krajicek stelt rentree opnieuw uit

Richard Krajicek heeft zijn rentree opnieuw uit moeten stellen. De Muiderberger was van plan om op het Masters-toernooi in Miami na een lange blessureperiode weer in actie te komen, maar heeft nog te veel last van zijn elleboog. Hij wordt in Miami vervangen door lucky-loser Ivan Ljubicic uit Kroatië.

Krajicek heeft inmiddels al 5 maanden niet meer gespeeld en stelt zijn rentree telkens weer uit. Ik heb genoten van de perioden dat hij in vorm was en bijna van de hele tennistop kon winnen, met als hoogtepunt natuurlijk Wimbledon 1996, maar de laatste paar jaren heeft hij niet veel meer gepresteerd en is hij meer geblesseerd dan dat hij tennist. Dan is het weer zijn linkerknie, rechterknie, achillespees en nu weer een golfelleboog. Wordt het niet eens tijd voor hem om te stoppen? Of kan hij nog altijd een langere periode blessurevrij topsport bedrijven?

O+. Ripley. O+.
  woensdag 21 maart 2001 @ 15:13:33 #2
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_848520
Waarschijnlijk zit het bij Richard tussen de oren.Iedere keer als ik hem vraag of die zich fit genoeg voelt meldt hij zich de volgende dag af voor een toernooi.het wordt dus weer tijd dat we Tedje Troost of Jan Naaktgeboren uit de kast halen.En als dat niet helpt kan die inderdaad beter zijn racket opbergen en Daphne een flinke beurt gaan geven.
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_848933
Bekende quote van Andre Agassi: "Krajicek is al geblesseerd als hij aan tennis denkt".

Volgens mij is het echter gewoon zijn lichaam die niet gemaakt is voor topsport. Het zit net even te slapjes in elkaar.

O+. Ripley. O+.
  woensdag 21 maart 2001 @ 20:50:27 #4
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_850018
Als het er echt niet voor gemaakt was had ie nooit Wimbledon kunnen winnen Dat het alleen maar tussen de oren zit dat ie nu z'n rentree steeds uitstelt is grote onzin! Natuurlijk is het niet goed voor je zelfvertrouwen al die blesures.
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  woensdag 21 maart 2001 @ 23:14:58 #5
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_850665
quote:
Op 21 maart 2001 20:50 schreef Machiel het volgende:
Als het er echt niet voor gemaakt was had ie nooit Wimbledon kunnen winnen
De reden dat Ons Rich Wimbledon gewonnen heeft is simpel.Die jongen was op dat moment SMOORVERLIEFD op Daphne Deckers. Lag op wat tennispartijtjes na de hele dag met haar in bed.En mensen die smoorverliefd zijn kunnen opeens iets meer dan normaal.(dat laatste heb ik ook maar van Marco van basten)
  woensdag 21 maart 2001 @ 23:37:37 #6
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_850739
Jaja jaaaa natuurlijk dat zal t zijn
  donderdag 22 maart 2001 @ 00:59:05 #7
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_850959
Zou Richard weten wat een hypochonder is?
You bend your words like Uri Geller spoons...
  donderdag 22 maart 2001 @ 01:07:28 #8
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_850976
Tuurlijk Juan, en anders legt Daphne het 'm wel uit.

Zij is nl geen dom blondje.
Tenminste, dat lees ik in elk, maar dan ook in elk, interview dat ik met haar tegenkom.

Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
pi_860437
Jaaa, psies..imagebuilding heet dat, mw Krajicek was ook degene die zei dat Rich een oude geest bezat. Oud lijf is beter gezegd wijffie. Onze Rich kijkt altijd zielig, altijd sneu...geef mij maar liever die andere hollanders, of liever nog: geef mij maar Rafter, Agassi, enzovoorts. Dat zijn tenminste kerels!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  zaterdag 24 maart 2001 @ 14:23:00 #10
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_860704
quote:
Op 24 maart 2001 12:49 schreef Catootje het volgende:
geef mij maar liever die andere hollanders, of liever nog: geef mij maar Rafter, Agassi, enzovoorts. Dat zijn tenminste kerels!
Ja hallo wakker worden Catoo!!!
Die andere Hollanders presteren ja helemaal nix.En de Heren A.Agassi & P.Rafter zijn ook wel eens ziek,zwak en zeer misselijk geweest voor een langere periode.Of niet dan?
pi_860725
quote:
Op 24 maart 2001 14:23 schreef CAZZO het volgende:
Ja hallo wakker worden Catoo!!!
Die andere Hollanders presteren ja helemaal nix.En de Heren A.Agassi & P.Rafter zijn ook wel eens ziek,zwak en zeer misselijk geweest voor een langere periode.Of niet dan?
Jaaaaa, weet ik wel...maar die kijken er niet zielig bij, alhoewel Agassi er ook wat van kan...
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  zaterdag 24 maart 2001 @ 22:30:38 #12
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_861722
Ooit van Elting Haarhuis gehoord CAZZO
  zaterdag 24 maart 2001 @ 22:36:02 #13
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_861741
Machieltje ,Eltingh is al 2 jaar met Pensioen.En Haarhuis speelt alleen nog maar Dubbels. Ik zou graag zien dat iemand verder kwam dan de 2e ronde in de Singles. En dan heb ik het niet over Challengers maar echte ATP-toernooien.
  zondag 25 maart 2001 @ 12:04:50 #14
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_863130
Wat nou Machieltje

Ik reageerde erop omdat t leek dat je bedoelde dat alleen Krajicek wat gepresteerd heeft. Als tennisers als Schalke en Sluiter verder dan de 2de ronde komt let jij zeker niet op Dat zijn er 2 die echtwel ver kunnen gaan komen. Nederland is nou eenmaal niet zo groot als Amerika dat er altijd wel iemand ver komt en vaak in de finale staat.

- Zo beter cazzotje?

[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 25-03-2001 17:58]

zondag 25 maart 2001 @ 13:09:17 #15
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_863256
quote:
[b]Op 25 maart 2001 12:04 schreef Machiel het volgende:
Als tennisers als Schalke en Sluiter verder dan de 2de ronde let jij zeker niet op
Wat bedoel je nou,ik kan er weinig van maken.
pi_865638
quote:
Op 25 maart 2001 13:09 schreef CAZZO het volgende:
Wat bedoel je nou,ik kan er weinig van maken.
Hij bedoelde dat een nederlandse tenniser als Sjeng Schalken het vorig jaar best goed gedaan heeft met één toernooizege en nog een aantal belangrjike overwinningen. Natuurlijk heeft hij niet het niveau van een Krajicek in goede doen, maar zo slecht zijn ze ook weer niet.

Daarnaast hebben we Sluiter, Wessels, van Lottum en Kempes die proberen door te breken. Geef ze nog een paar jaar!!

O+. Ripley. O+.
  maandag 26 maart 2001 @ 15:51:55 #17
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_866092
Dat bedoelde ik idd!

Overigens wel balen dat ie nu in de Davis-cup volgende week tegen Duitsland weer niet mee kan doen Niet dat ze zonder hem kansloos zijn ofzo

pi_866106
Ik kan het niet helpen maar ook ik word een beetje moe van mijnheer Krajicek. Natuurlijk is het een toptenniser en heeft hij blessureleed, maar zijn mentalietit is ook niet om over naar huis te schrijven.
Toen hij Wimbledon had gewonnen, was het eerste dat hij zei dat zijn carriere nu compleet was. Dat heeft ie steeds ieder jaar geroepen. Getuigt niet van veel eerzucht.

Maar goed, ghet zal wel aan mij liggen. Nederland-Duitsland Davic Cup wordt trouwens 0-5, helaas.

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 26 maart 2001 @ 16:59:53 #19
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_866375
En toen konden we Richard voor de Rest van het seizoen afschrijven.Nix Mentaliteit maar een BaseBallPichterBlessure aan de Elleboog.
  maandag 26 maart 2001 @ 17:05:49 #20
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_866407
quote:
Op 26 maart 2001 15:51 schreef Machiel het volgende:
Overigens wel balen dat ie nu in de Davis-cup volgende week tegen Duitsland weer niet mee kan doen Niet dat ze zonder hem kansloos zijn ofzo
Niet zo Zwart kijken Machiel.Tegen Spanje was Nederland toch ook volstrekt KANSLOOS.
Alleen Sjeng is absoluut de weg kwijt,dus Siemerink graag in de Basis.En nu mag Sluiter weer proberen boven zichzelf uit te stijgen.Hup Holland.
  maandag 26 maart 2001 @ 19:34:19 #21
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_866803
quote:
Op 26 maart 2001 15:55 schreef Dylan Dog het volgende:Nederland-Duitsland Davic Cup wordt trouwens 0-5, helaas.
Hahaha die is goed Duitsland is nietmeer wat het is geweest hoor, ze zijn zeker niet beter als Spanje! Dus van 0-5 kan je niet zo zeker zijn tenzij je in de toekomst kan kijken ofzo.
pi_868421
quote:
Op 26 maart 2001 19:34 schreef Machiel het volgende:
Hahaha die is goed Duitsland is nietmeer wat het is geweest hoor, ze zijn zeker niet beter als Spanje! Dus van 0-5 kan je niet zo zeker zijn tenzij je in de toekomst kan kijken ofzo.
In dat geval moeten we dit topic maar naar The Truth is in here verplaatsen, niet?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_868497
quote:
Op 26 maart 2001 19:34 schreef Machiel het volgende:
Maar met Kiefer en Haas hebben ze toch best wel een sterk team. En dan nog die duitse menatliteit daarbij. Nee, winnen van Duitsland zie ik ook niet zo 1-2-3 gebeuren...
O+. Ripley. O+.
pi_868505
quote:
Op 26 maart 2001 15:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik kan het niet helpen maar ook ik word een beetje moe van mijnheer Krajicek. Natuurlijk is het een toptenniser en heeft hij blessureleed, maar zijn mentalietit is ook niet om over naar huis te schrijven.
Toen hij Wimbledon had gewonnen, was het eerste dat hij zei dat zijn carriere nu compleet was. Dat heeft ie steeds ieder jaar geroepen. Getuigt niet van veel eerzucht.

Maar goed, ghet zal wel aan mij liggen. Nederland-Duitsland Davic Cup wordt trouwens 0-5, helaas.

Toch is Krajicek nog gebrand om een jaar (redelijk) blessurevrij te laten zien dat hij nog steeds met de wereldtop mee kan tennissen. Daarom gaat hij weer onder het mes voor zijn golfelleboog. Ik ben ervan overtuigd dat als hij een jaar blessurevrij kan tennissen hij in de top 10 staat. Ik hoop dan ook dat dat nog gebeurd in de nabije toekomst...
O+. Ripley. O+.
  dinsdag 27 maart 2001 @ 14:37:02 #25
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_869241
quote:
Op 27 maart 2001 10:06 schreef Smike het volgende:
Maar met Kiefer en Haas hebben ze toch best wel een sterk team. En dan nog die duitse menatliteit daarbij. Nee, winnen van Duitsland zie ik ook niet zo 1-2-3 gebeuren...
Tuurlijk zijn de Duitsers sterk maar vantevoren al 0-5 zeggen is wel heel negatief...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')