quote:Voor mij wel, na mijn ati xpert 2000 met 16 MB
Op maandag 25 augustus 2003 13:51 schreef Jawohl het volgende:[..]
ehh, de 9700 was eerder hoor
9500 is gewoon budgetmodel
En btw is snelheid niet revolutionair
quote:Ja in alle voertuigen kan je rijden en vliegen. Lijkt me echt geweldig.
Op maandag 25 augustus 2003 12:57 schreef Hiawatha het volgende:
Ziet er cool uit. Die jeeps, kun je daar in rijden?
2003 was erg mooi maar niet super leuk. 2004 lijkt echt dus veel beter.
-=[ Stupendou ]=-
quote:hehe okay, dan wel ja
Op maandag 25 augustus 2003 13:52 schreef rtz1x het volgende:[..]
Voor mij wel, na mijn ati xpert 2000 met 16 MB
Maar ff ontopic: Dat je in voertuigen kan rijden en vliegen lijkt me juist het hele 'UT-gevoel en gameplay' verneuken. Omdat iedereen dan gaat vliegen en rijden, heb je niemand meer die gewoon lopend/rennend gaat spelen. kijk naar battlefield
quote:De voertuigen worden in 2 aparte speltypes gebruikt. Die speltypen zijn er dan ook voor gemaakt om voertuigen te bevatten. Grote levels, enzo.
Op maandag 25 augustus 2003 14:09 schreef Jawohl het volgende:[..]
hehe okay, dan wel ja
Maar ff ontopic: Dat je in voertuigen kan rijden en vliegen lijkt me juist het hele 'UT-gevoel en gameplay' verneuken. Omdat iedereen dan gaat vliegen en rijden, heb je niemand meer die gewoon lopend/rennend gaat spelen. kijk naar battlefield
quote:Mjah, UT speelt op zo'n PC wel vloeiender, vind je het GEK?
Op maandag 25 augustus 2003 13:21 schreef Jawohl het volgende:[..]
nou ik speel op een amd 1900+ 768mb DDR en een geforce3.
Zou meoten kunnen, heb nu blob shadows aangezet, en werkt een stuk beter, maar toch nog lang niet zo lekker als UT. Alles op low zetten maakt gewoon niet uit
Jezus mensen, stop met zeiken, UT2k3 is gewoon een GOED spel.
UT2004 komt met 2003 erbij, voor 40 euro, en de mensen die hem vorigjaar braaf hebben gekocht krijgen waarschijnlijk een dikke korting.
Edit:
De full out assaults met die voertuigen lijken mij het tofst, krijg je BF2004 zegmaar
Misschien moet ik toch eens aan een andere pc
quote:ut ctg instagib rulez 4 ever !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op maandag 25 augustus 2003 12:58 schreef Erosjuhhh het volgende:
bagger
net als ut2kechte UT spelers blijven het altijd bij UT 1 houden omdat hier de online games veel leuker zijn, en de systeem specs minder eisend zijn
* Erosjuhhh vind het niks en gaat wel lekker door met instagib unreal tournament CTF
quote:Mwah, half-life 2 online zal een aardig eind in de buurt komen denk ik zo
Op maandag 25 augustus 2003 15:08 schreef tjarie het volgende:[..]
ut ctg instagib rulez 4 ever !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
geen enkel spel zal ooit leuker worden dan dat.
quote:Dude, ik zeik helemaal niet op ut2k3, vind het een prima spel, maar het echte UT-gevoel is er niet meer vind ik, het speelt gewoon anders. (voor veel mensen misschien juist pluspunt) Maar ik persoonlijk vind het spel een beetje jammer, misschien ook omdat ik hem maar niet goed gedraaid krijg op mijn pc
Op maandag 25 augustus 2003 14:54 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Mjah, UT speelt op zo'n PC wel vloeiender, vind je het GEK?
UT2004 komt met 2003 erbij, voor 40 euro, en de mensen die hem vorigjaar braaf hebben gekocht krijgen waarschijnlijk een dikke korting.Edit:
De full out assaults met die voertuigen lijken mij het tofst, krijg je BF2004 zegmaar
quote:Draaide hier prima hoor, op mijn oude 1200 met R8500 erin... Tuurlijk, een nieuwe draait lekkerder, maar het oude UT spel is er wel degelijk, het is alleen anders, en als er iets is waar mensen NIET tegen kunnen dan is dat verandering
Op maandag 25 augustus 2003 15:32 schreef Jawohl het volgende:[..]
Dude, ik zeik helemaal niet op ut2k3, vind het een prima spel, maar het echte UT-gevoel is er niet meer vind ik, het speelt gewoon anders. (voor veel mensen misschien juist pluspunt) Maar ik persoonlijk vind het spel een beetje jammer, misschien ook omdat ik hem maar niet goed gedraaid krijg op mijn pc
http://www.ugo.com/channels/games/features/ati_pcgames/unrealtournament_2004/interview.asp
/Quote
Interviewer: What's the one thing that will convince UT2003 owners to go for UT2004?
Cliff: Vehicular manslaughter.
128MB RAM (256MB RAM or greater recommended)
3GB HDD space REQUIRED
8X CD-ROM or DVD
Windows® compatible sound card
DirectX® version 6 compliant video card (32-128MB VRAM recommended)
DirectX® version 9 (included on game disc)
Internet (TCP/IP) and LAN (TCP/IP) play supported. Internet play requires a 33.6 kbps or faster modem (broadband recommended)
http://news.gaminghorizon.com/media/1058997255.html
Hmm zou mijn P4 2,4Ghz. 512MB, GForce 4 TI 4200...... het aan kunne..
Nou dat was het wel weer....
-=[ Stupendou ]=-
[Dit bericht is gewijzigd door Stupendou op 26-08-2003 07:49]
quote:Zeker erg blij met je PC, de eerste komende 2 a 3 jaar kan je nog wel de nieuwste spellen spelen.
Op maandag 25 augustus 2003 20:12 schreef Stupendou het volgende:
Hmm zou mijn P4 2,4Ghz. 512MB, GForece 4 TI 4200...... het aan kunne..Nou dat was het wel weer....
quote:maar een gegorce ti 4200
Op maandag 25 augustus 2003 20:12 schreef Stupendou het volgende:
Hmm zou mijn P4 2,4Ghz. 512MB, GForece 4 TI 4200...... het aan kunne..Nou dat was het wel weer....
* koeskoes radeon 9800 heeft
quote:* Skull-splitter Radeon 9700 NP powered is
Op maandag 25 augustus 2003 23:10 schreef koeskoes het volgende:[..]
maar een gegorce ti 4200
* koeskoes radeon 9800 heeft
Kan je wel zeggen dat dat de grootste boost is geweest vanaf mijn oudere systeem...
quote:Stupendou begon er mee, moek toch ff trug patsen
Op maandag 25 augustus 2003 23:56 schreef Jordy-B het volgende:
is dit 'n "pats met je PC"-topic?
btw volgens mij wordt UT2004 een vieze incasher en lachen de makers zich kapot bij de verkoopcijfers.
quote:Nee. het is een goede ENGINE. Pas als "assault" terug is is het weer een goed spel.
Op maandag 25 augustus 2003 14:54 schreef Skull-splitter het volgende:
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 00:06 schreef Furby het volgende:
en overclockte muisdraad
quote:mwach... Om nou om 1 gamemode (die ik toch bijna nooit speelde) meteen een misser van jewelste te noemen...
Op dinsdag 26 augustus 2003 00:03 schreef Furby het volgende:[..]
Nee. het is een goede ENGINE. Pas als "assault" terug is is het weer een goed spel.
(En dat is bij 2004
) 2003 was net alsof ik weer Quake3test speelde.
Grtz
SuperGrrl hahaha
quote:Heb je het ooit serieus geprobeerd? Assault roeleert de pan uit, teamwork ten top
Op dinsdag 26 augustus 2003 07:48 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
mwach... Om nou om 1 gamemode (die ik toch bijna nooit speelde) meteen een misser van jewelste te noemen...
Na de full versie te hebben gekocht vond ik die maps vooral erg tegenvallen, teveel obstakels waar je achter blijft hangen, te klein... niet TDM gericht. De map style was compleet anders...
Hopelijk wordt UT2004 weer beter wat dat betreft, dus grotere maps met grote kamers, zoals Deck16, Tempest etc.
De gameplay is wel beter in UT2003 imho, minder gespam met de flak en rocket laucher, sniper is trager etc. Alleen die goo gun hadden ze wat mij betreft er uit mogen laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |