Meschien vanwege windows 2k?
quote:Bruut = chaos man... echt, plus dat die vliegende voertuigen NIET fijn spelen IMO...
Op donderdag 12 februari 2004 00:36 schreef kipknots het volgende:
Onslaught is echt enorm bruut. Enige nadeel is dat als je tegenstander eenmaal de node die aan je core grenst () heeft verovert, je al geen kans meer maakt.
quote:Drivers, Directum X?
Op donderdag 12 februari 2004 00:42 schreef drelletje het volgende:
argh hij blijft dus haken bij het begin stukkie de et eerste schermpje wat je krijgt... damn...Meschien vanwege windows 2k?
quote:Daar kreeg ik even een vlinders in m'n buik gevoel van,
Op donderdag 12 februari 2004 00:43 schreef Jebus het volgende:
Die zeisen aan de zijkant van die buggy die je kan uitklappen![]()
Als je http://anon.atari.speedera.net/anon.atari/98021/ut2004-betademo.exe gedownload hebt, wat dan? Want bij mij gebeurd er niets als ik erop klik
quote:Hier werkt ie gewoon
Op donderdag 12 februari 2004 00:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
EuhAls je http://anon.atari.speedera.net/anon.atari/98021/ut2004-betademo.exe gedownload hebt, wat dan? Want bij mij gebeurd er niets als ik erop klik
quote:Is ie wel 209 mb? Ik had er eerst ook een van 78 mb gedownload, half zegmaar, toen deed ie het ook niet.
Op donderdag 12 februari 2004 00:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
EuhAls je http://anon.atari.speedera.net/anon.atari/98021/ut2004-betademo.exe gedownload hebt, wat dan? Want bij mij gebeurd er niets als ik erop klik
Programma te groot voor geheugen
Heb je 512 hiervoor nodig dan
quote:Arme Notorious
Op donderdag 12 februari 2004 00:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
In Win 98 Comp modus zegt ie:Programma te groot voor geheugen
![]()
Ik ben m nu ook aan het downloaden @ 20 kb/s ![]()
(Stomme upload van mn FTP, en nog andere download).
Ik heb wel geduld, ik heb wel geduld...
quote:Ik zou er zowieso minstens 512 in hebben zitten, maar dat ben ik (PCGamer van oorsprong he).
![]()
Eerst resetten en daarna draaien?
quote:Ghe ghe, zo zat ik met Far Cry ook, en terrecht
Op donderdag 12 februari 2004 00:57 schreef DaFan het volgende:Ik heb wel geduld, ik heb wel geduld...
quote:Van de officiele site:
![]()
Net ook een heerlijk potje assault gehad ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door kipknots op 12-02-2004 01:33]
quote:256 Hier, en ik heb al gereboot ook
Op donderdag 12 februari 2004 01:31 schreef kipknots het volgende:[..]
Van de officiele site:
Memory: 128 MB RAM minimum (256 MB recommended)
PC
quote:die melding heeft meestal weinig met je ram te maken. Probeer eens op een andere windows account, waar je alle programma's probeert af te sluiten die je niet nodig hebt. Of heb je soms geen schijfruimte meer?
Op donderdag 12 februari 2004 01:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dikke sjaak ermee, alles ge-update wat er te updaten valt, maar nog niets.
PC
Ik heb wel 1 probleem. Ik word regelmatig uit games geflikkerd omdat iemand anders dezelfde key blijkt te hebben
Daarna krijg ik geen lijst van servers meer en moet ik het spel afsluiten en weer opstarten
Het voelt zich heel anders aan dan ut2003, maar ik moet natuurlijk nog alles instellen...
Ik zet vanavond anders wel ff een server op voor een paar man, kijken hoe dat gaat ![]()
Ik speel ut2003 al vanaf het begin, maar het begint me toch redelijk de nek uit te hangen, maargoed dat nu wat nieuws uitkomt, alhoewel ik mezelf dit niet lang zie spelen... maar wie weet... tot HL2 uit is ![]()
btw, ik heb demon 8 mbit, 800 kb/s down , 80 kb/s up... voor hoeveel man zou ik een server kunnen draaien ?
Buddy list kun je alleen iemand adden als je hem als op een server ziet, in je server browsers ja...
http://www.clanbase.com/claninfo.php?cid=236528 -->CL ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Un-X-PecteD op 12-02-2004 10:10]
Als ik m binnen heb, en ik unzip m, zegt ie op een gegeven moment dat de ZIPfile corrupt is ![]()
Nog maar een keer downloaden dan
quote:LOL!
Op donderdag 12 februari 2004 01:19 schreef PICHT het volgende:
Zat net ook ff online te spelen, lullen der allemaal rare kerels doorheenzit blijkbaar zon teamspeak optie in. Onslaught heerst!
ik dacht al "wtf, die models praten duits!"
quote:anders ga je ergens anders huilen en stoer en 1337 zijn? Kunnen dit soort posts niet als troll worden aangemerkt?
Op maandag 25 augustus 2003 12:58 schreef Erosjuhhh het volgende:
bagger
net als ut2kechte UT spelers blijven het altijd bij UT 1 houden omdat hier de online games veel leuker zijn, en de systeem specs minder eisend zijn
* Erosjuhhh vind het niks en gaat wel lekker door met instagib unreal tournament CTF
Anyhoo, leuk spel, demo gespeeld en het is echt TE grappig. Alleen jammer dat de goede servers zo overvol zijn. De voertuigen zijn niet overpowerd, alleen jammer dat in sommige maps sommige wapens amper nut hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |