http://www.3dgamers.com/screenshots/games/unrealtourn2k4/
Hier vind je wat Screenshots.
Zelf vind ik het erg cewl dat je nu ook auto's e.d. hebben.
Wat vinden jullie er van?
Greetings
-=[ Stupendou ]=-
echte UT spelers blijven het altijd bij UT 1 houden omdat hier de online games veel leuker zijn, en de systeem specs minder eisend zijn
* Erosjuhhh vind het niks en gaat wel lekker door met instagib unreal tournament CTF
quote:Tjonge echte UT spelers
Op maandag 25 augustus 2003 12:58 schreef Erosjuhhh het volgende:
bagger
net als ut2kechte UT spelers blijven het altijd bij UT 1 houden omdat hier de online games veel leuker zijn, en de systeem specs minder eisend zijn
* Erosjuhhh vind het niks en gaat wel lekker door met instagib unreal tournament CTF
quote:De spellenbladen zijn het er over eens dat UT2004 het spel wordt wat UT2003 had moeten zijn.
Op maandag 25 augustus 2003 12:58 schreef McHenk het volgende:
Voertuigen zouden ook in UT2003 komen. Met je hele team op een car en dan naar de tegenstander gaan.
Ik heb er weinig van gezien.
Sinds UT2003 vond ik verder ook meer weing aan, denk dat dit niet veel leuker wordt.
ik hoop dat 2k4 beter wordt... voorlopig lekker UT voor mij
hoe wil je met je hele team op een karretje naar de tegenstander bij online games?
iedereen respawnt ergens anders, en de 1 blijft leven en andere gaat dood
Wacht maar tot Strike force 2003 uit is
snap er nix van, zou het toch wel moeten trekken.
quote:Wat zijn je specs dan ?
Op maandag 25 augustus 2003 13:05 schreef Jawohl het volgende:
vind UT nog steeds het beste, ut2003 wil gewoon niet lekker lopen, ook al zet ik alles op low en 16bitsnap er nix van, zou het toch wel moeten trekken.
Ik heb athlon 1101 Mhz, Radeon 9500 en 640 MB RAM en mededankzij mijn processor trekt het spel hem ook nog maar net (op speelbaar niveau dan)
Maar ik heb btw ook alles op hoog, laat mij radeon flink aan de gang
quote:Helemaal geweldig ik kan inderdaad niet wachten,
Op maandag 25 augustus 2003 12:51 schreef Stupendou het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar zelf kan ik niet wachten tot UT 2004 uit is.http://www.3dgamers.com/screenshots/games/unrealtourn2k4/
Hier vind je wat Screenshots.
Zelf vind ik het erg cewl dat je nu ook auto's e.d. hebben.
Wat vinden jullie er van?Greetings
-=[ Stupendou ]=-
quote:Als ik de screenshots zie geloof ik daar weinig van: je hebt het zeker over minimale die moet je dus niet hebben, maar de aanbevolen specs moet je hebben (als dat toevallig niet zo mocht zijn)
Op maandag 25 augustus 2003 13:09 schreef qube808 het volgende:
Ik heb ergens een interview met CliffyB gelezen waarin hij aangaf dat de systeem specs voor UT2k4 minder zijn dan die voor UT2k3.
quote:ja vind ik ook met een hedendaagse pc kan je um makkelijk spelen
Op maandag 25 augustus 2003 13:17 schreef Angel25 het volgende:
UT2k3 is gewoon supervet! Je kan niet zeuren dat de spec eisen te hoog zijn en dat het spel daarom niks is want dan moet je het eens op een fatsoenlijke pc spelen en dan zul je zien dat de online gameplay (zeker insta-CTF) gewoonis!!
quote:nou ik speel op een amd 1900+ 768mb DDR en een geforce3.
Op maandag 25 augustus 2003 13:11 schreef rtz1x het volgende:[..]
Wat zijn je specs dan ?
Ik heb athlon 1101 Mhz, Radeon 9500 en 640 MB RAM en mededankzij mijn processor trekt het spel hem ook nog maar net (op speelbaar niveau dan)
Maar ik heb btw ook alles op hoog, laat mij radeon flink aan de gang
Zou meoten kunnen, heb nu blob shadows aangezet, en werkt een stuk beter, maar toch nog lang niet zo lekker als UT. Alles op low zetten maakt gewoon niet uit
quote:vreemd, das beter dan mijn systeem, op de videokaart nadan
Op maandag 25 augustus 2003 13:21 schreef Jawohl het volgende:[..]
nou ik speel op een amd 1900+ 768mb DDR en een geforce3.
Zou meoten kunnen, heb nu blob shadows aangezet, en werkt een stuk beter, maar toch nog lang niet zo lekker als UT. Alles op low zetten maakt gewoon niet uit
quote:pfff, de geforce3 was tenminste nog revolutionair
Op maandag 25 augustus 2003 13:27 schreef rtz1x het volgende:[..]
vreemd, das beter dan mijn systeem, op de videokaart nadan
quote:De Radeon 9500 ook, na een hele periode stilte rond ati, en in een keer weer de snelste kaart op de markt
Op maandag 25 augustus 2003 13:41 schreef Jawohl het volgende:[..]
pfff, de geforce3 was tenminste nog revolutionair
quote:ehh, de 9700 was eerder hoor
Op maandag 25 augustus 2003 13:42 schreef rtz1x het volgende:[..]
De Radeon 9500 ook, na een hele periode stilte rond ati, en in een keer weer de snelste kaart op de markt
En btw is snelheid niet revolutionair
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |