quote:Idd. Maar dit is dan mijn mening.
Op woensdag 3 september 2003 16:17 schreef Qarinx het volgende:[..]
Smaken verschillen toch...
quote:
Op woensdag 3 september 2003 16:15 schreef Gucciman27 het volgende:
Redelijk leuke film, maar vond het te ver van de werkelijkheid afstaan. Vooral toen de bemanning bleek geesten te zijn. Flinke afknapper.
Dus al met al geen kraker. Leuke zondagavondfilm. MEER NIETIedereen die dit wel een geweldige film vindt, ................
Een film moet bij mij ook wel iets met het realisme te maken hebben, anders begin ik direct te
Zo uit mijn hoofd vind ik films als: Seven/Boondock Saints/Training Day/The recruit etc etc leuke films.
Als hij eerder al niet dood was, is hij dat nu zeker wel. HIj was met z'n voet aan een kanon vastgemaakt en in de zee gegooid. Maar aangezien hij vervloekt was kon hij dus niet dood. Hij heeft dus al die 10 jaar op de bodem van de zee gezeten, meegenomen dat hij zich niet heeft kunnen losmaken. Op het moment dat Will de vloek verbrak, werd Bootstrap weer levend en verzoop.
quote:Klein vraagje. Toen da mokkel in het begin van de rots af flikkerde dook Johnny Depp erin. Vervolgens een hele harde knal. Wat was dat ?
Op woensdag 3 september 2003 16:25 schreef sleepflower het volgende:
Even over Bootstrap Bill:Als hij eerder al niet dood was, is hij dat nu zeker wel. HIj was met z'n voet aan een kanon vastgemaakt en in de zee gegooid. Maar aangezien hij vervloekt was kon hij dus niet dood. Hij heeft dus al die 10 jaar op de bodem van de zee gezeten, meegenomen dat hij zich niet heeft kunnen losmaken. Op het moment dat Will de vloek verbrak, werd Bootstrap weer levend en verzoop.
quote:Dat gebonk in de zee? Of bedoel je iets anders? Want dat was namelijk dat amulet dat de piraten van de Black Pearl waarschuwde dat het laatste amulet daar was.
Op woensdag 3 september 2003 16:29 schreef Gucciman27 het volgende:[..]
Klein vraagje. Toen da mokkel in het begin van de rots af flikkerde dook Johnny Depp erin. Vervolgens een hele harde knal. Wat was dat ?
quote:Waarom hebben ze hem dan niet meer opgedoken toen ze wisten dat zijn bloed nodig was?
Op woensdag 3 september 2003 16:29 schreef Gucciman27 het volgende:[..]
Klein vraagje. Toen da mokkel in het begin van de rots af flikkerde dook Johnny Depp erin. Vervolgens een hele harde knal. Wat was dat ?
quote:Ja, maar...ze kunnen dus niet bloeden!
Op woensdag 3 september 2003 17:29 schreef BlaatschaaP het volgende:
Btw:spoiler:
Als Barbossa het bloed wil offeren van Elizabeth roept hij 'Wie heeft er al bloed geofferd aan de heidengoden?' Hierop roept iedereen 'WE DID' en 'YEAH!'. Dat lijkt me een duidelijk genoege hint dat het bloed van alle piraten nodig is dus.
quote:spoiler:
Op woensdag 3 september 2003 17:34 schreef sizzler het volgende:[..]
Waarom hebben ze hem dan niet meer opgedoken toen ze wisten dat zijn bloed nodig was?
quote:Misschien wisten ze niet meer waar het precies was. Geen radar ofzo omdat te checken. Plus, geen duikpakken. Ze konden toen nog niet zo diep duiken. Ze zijn ook allemaal bang dat Elizabeth het amulet laat vallen, in het begin.
Op woensdag 3 september 2003 17:34 schreef sizzler het volgende:[..]
Waarom hebben ze hem dan niet meer opgedoken toen ze wisten dat zijn bloed nodig was?
quote:Da's waar.
Op woensdag 3 september 2003 17:37 schreef sleepflower het volgende:[..]
Misschien wisten ze niet meer waar het precies was. Geen radar ofzo omdat te checken. Plus, geen duikpakken. Ze konden toen nog niet zo diep duiken. spoiler:
Ze zijn ook allemaal bang dat Elizabeth het amulet laat vallen, in het begin.
Ik vond het trouwens een topfilm! Ik haat het als ik halverwegen al kan raden hoe het afloopt maar dat was nu niet het geval! Goed acteerwerk, mooi weergegeven (wat wil je met Bruckheimer) en een vermakelijk verhaal. Ik wacht op de DVD!!!
edit: spolier op verzoek van BS.
Op woensdag 3 september 2003 17:40 schreef BlaatschaaP het volgende:
Kunnen we even gebruik maken van de spoilertag svp?.
Over dat offer, de eerste keer dat ik de film keek dacht ik gewoon dat hij bedoelde dat ze al genoeg te lijden hadden gehad (toen hij vroeg wie er allemaal al gebloed had.
en zoals ik in de reacties lees, was het dus voor sommige nog best onduidelijk
Op woensdag 3 september 2003 18:50 schreef Freeze_LB het volgende:
spoiler:Bootstrap bill zat vast in de crushing black depths, dus het lijkt me dat zelfs al ben je onsterfelijk dat je niet al te vele bewegingsvrijheid hebt. De piraten kunnen wel degelijk bloeden, kijk maar wat barbossa doet nadat Elizabeth dat mes in ze flikker steekt.Over dat offer, de eerste keer dat ik de film keek dacht ik gewoon dat hij bedoelde dat ze al genoeg te lijden hadden gehad (toen hij vroeg wie er allemaal al gebloed had.
en zoals ik in de reacties lees, was het dus voor sommige nog best onduidelijk
![]()
quote:Oh ja, je hebt wel gelijk over dat duiken. Was ik even vergeten, stom!
Op woensdag 3 september 2003 19:18 schreef Mr._T-Rex het volgende:
ok, ik vond het dus een geweldige film, maar hij klopt van geen kanten:
spoiler:Als het zo is dat alle piraten die vervloekt zijn hun bloed moeten offeren, dan betekent dat dat Bootstrap Bill nog leeft (hij kan immers niet dood) Stel dattie zo vast zit dat hij niet weg kan (lijkt me ook al sterk, want als ie ff een voet ofzo waarmee hij aan dat kanon vastzit afbreekt is er ook nix aan de hand) dan hadden de piraten hem best ff kunnen gaan ophalen. Ze kunnen namelijk over de bodem van de zee lopen, dus dat verhaal over dat duiken is onzin. Als ze alleen het bloed van Bill nodig hebben, dan wordt in de hele film niet uitgelegd waarom dit is, en vind ik het nog slechter in elkaar zitten
Maar...de hele zeebodem afzoeken is wel heel erg veel werk.
Op woensdag 3 september 2003 19:23 schreef BlaatschaaP het volgende:
spoiler:Wat jullie vergeten is dat ze bij het begin van de film niet eens zo enorm op zoek zijn naar Bill (of zijn zoon), maar naar het muntje! Als Elizabeth dan met 'r mutsenhoofd zegt dat haar achternaam Turner is, is dat alleen maar meegenomen voor de piraten.
Ik snap trouwens nog steeds niet waarom ze in godsnaam zei dat ze Turner heette.
Op woensdag 3 september 2003 19:24 schreef sleepflower het volgende:
spoiler:
Ik snap trouwens nog steeds niet waarom ze in godsnaam zei dat ze Turner heette.
Ze is de dochter van de Gouverneur. En daarom dacht ze dat hun haar wilde hebben.
En dan kan je beter de naam opgeven van een of andere vondeling.
quote:Ja, dat besefte ik me ook nadat ik het gepost had. Maar ja, ik vind het nog steeds een dom wijf
Op woensdag 3 september 2003 19:29 schreef victorinox het volgende:[..]
spoiler:
Ze is de dochter van de Gouverneur. En daarom dacht ze dat hun haar wilde hebben.
En dan kan je beter de naam opgeven van een of andere vondeling.
quote:bron: comingsoon.net
You Best Start Believing in the Pirates of the Caribbean DVD! Source: Buena Vista Home Entertainment Thursday, September 4, 2003Buena Vista Home Entertainment has announced that summer blockbuster Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl will be available in a 2-disc DVD set ($29.99 SRP) and on VHS ($24.99 SRP) on December 2, just in time for Christmas.
The 2-Disc Disney DVD will include:
3 Audio Commentaries:
-Director Gore Verbinski and Star Johnny Depp
-Producer Jerry Bruckheimer and Stars Keira Knightley and Jack Davenport
-Writers Stuart Beattie, Ted Elliot & Terry Rossio and Jay WolpertAn Epic At Sea: The Making of Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl
Deleted Scenes
"Moonlight" Scene Progression
Image Gallery
Blooper Reel
Below Deck: An Interactive History Of Pirates
The DVD is in 2.35:1 aspect ratio, enhanced for 16x9 screens, and includes Dolby Digital 5.1 Surround Sound. Also available are a French language soundtrack and subtitles.
Reken maar dat ik deze aan mij collectie ga toevoegen
Foutje: Als Elizabeth op de plank staat om gekielhaalt te worden, vraagt die Bobossa (ofzoiets) haar jurk terug die hij aan haar had gegeven. Elizabeth trekt hem uit en gooit de jurk naar hem toe, waarop Bobossa hem vangt en voelt en vervolgens zegt: 'It's still warm' Maarehm, die piraten kunnen toch niks voelen door die vloek?
Of was het sarcastisch bedoelt...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |