beetje kut dat ik ook onder de aftiteling weg ben gegaan
maareh
spoiler:
klopt dit of heb ik dit gewoon verkeerd gezien?????????
quote:Ik wilde nog blijven zitten maar mijn vriendje was er heilig van overtuigd dat er toch niets kwam...dit was nl niet zo'n film als Bruce Allmighty waar dit wel het geval was
Op maandag 1 september 2003 18:09 schreef bloempjuh het volgende:
Is er écht een na-de-aftiteling-scène?? Damn.. en dat als bioscoopmedewerker die de film al twee keer heeft gezien..
quote:Ik ga zaterdag, als ik weer moet werken, gewoon even in zaal twee spieken na de aftiteling
Op maandag 1 september 2003 18:11 schreef amaranta het volgende:[..]
Ik wilde nog blijven zitten maar mijn vriendje was er heilig van overtuigd dat er toch niets kwam...dit was nl niet zo'n film als Bruce Allmighty waar dit wel het geval was
quote:spoiler:
Op maandag 1 september 2003 18:09 schreef amaranta het volgende:
Meesterlijke filmmaareh
spoiler:
als de skeletten van Barbossa en Sparrow aan het vechten zijn, en het maanlicht op ze schijnt, dan is Sparrow de ene keer wel skelet en de andere keer niet?klopt dit of heb ik dit gewoon verkeerd gezien?????????
quote:nee de scene die ik bedoel die was voordat hij dat muntje naar will gooide
Op maandag 1 september 2003 18:26 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
spoiler:
Verkeerd gezien, als Sparrow het muntje bij zich heeft is hij elke keer skelet in het maanlicht. Maar op een bepaald moment wil hij Barbossa vermoorden dus gooit hij zijn munt naar Will zodat alle munten in de kist liggen (ergo: Iedereen weer levend). Aangezien Sparrow net een kogel in het lichaam van Barbossa geschoten heeft, sterft Barbossa daar nu aan.
spoiler:
quote:Eindelijk iemand die WEL opgelet heeft tijdens de film, dit is idd de juiste theorie.
Op maandag 1 september 2003 20:38 schreef Freeze_LB het volgende:
Ik heb een nieuwe Theorie over POTCspoiler:
Waarom hebben de piraten het bloed nodig van Will Turner?
ja omdat hij de zoon is van Bootstrap Turner, maar dat is niet het belangrijkste, ze hadden namelijk het bloed nodig van IEDEREEN die een stukje goud had gepakt.
daarom bloedden zowel Sparrow als Turner in de laatste scene, en je ziet ook een bloedvlek op ALLE stukken goud in de kist (als Barbossa zijn hand er doorheen haalt is dit goed te zien) ik weet niet of iedereen deze conclusie al had getrokken, maar ik denk ik zeg het even
quote:Klopt, maar toch schijnen veel mensen het niet te snappen.
Op dinsdag 2 september 2003 10:05 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Ik dacht eigenlijk dat dat ook wel duidelijk naar voren kwam in de film?
.
quote:Ik heb hem net nogmaals in de bios gezien en expres erop gelet maar het gebeurd echt niet
Op maandag 1 september 2003 19:38 schreef amaranta het volgende:[..]
nee de scene die ik bedoel die was voordat hij dat muntje naar will gooide
Tijdens die scene zie ik soms iets wat niet hoort
Op dinsdag 2 september 2003 10:05 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Ik dacht eigenlijk dat dat ook wel duidelijk naar voren kwam in de film?
.
heb wel gehoord dat hij dus stuk leuker is dan verwacht
Misschien maar eens iemand optrommelen om met me mee te gaan
Op maandag 1 september 2003 20:38 schreef Freeze_LB het volgende:
Ik heb een nieuwe Theorie over POTCspoiler:
Waarom hebben de piraten het bloed nodig van Will Turner?
ja omdat hij de zoon is van Bootstrap Turner, maar dat is niet het belangrijkste, ze hadden namelijk het bloed nodig van IEDEREEN die een stukje goud had gepakt.
daarom bloedden zowel Sparrow als Turner in de laatste scene, en je ziet ook een bloedvlek op ALLE stukken goud in de kist (als Barbossa zijn hand er doorheen haalt is dit goed te zien) ik weet niet of iedereen deze conclusie al had getrokken, maar ik denk ik zeg het even
Op woensdag 3 september 2003 16:00 schreef jadelovespat het volgende:
spoiler:Dat is BS. Want de seconde dat die piraten dat goud hadden gepakt, waren ze verdoomd/vervloekt: dat betekend dat ze niet konden bloedden. Hoe kunnen ze dan daarna het goud weer terug gooien en erop bloeden?
En hetzelfde met Jack Sparrow, nadat hij dat goud had gepakt en hij stond te vechten met barbossa, kon hij niet bloedden. Dus die theorie klopt van geen kanten.
Ik weet wel dat ze dat bloed van die Turner nodig hadden omdat hij de zoon was van Bootstrap Turner, maar waarom hij nu precies nodig was ben ik vergeten.![]()
Iedereen die dit wel een geweldige film vindt, ................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |