abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 september 2003 @ 15:12:48 #101
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_12872316
Ik ga er vrijdag gewoon nog een keer heen, zo leuk vond ik hem. Savvy
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_12873131
Gisteravond in de bios gezien. Meesterlijk

beetje kut dat ik ook onder de aftiteling weg ben gegaan

O+ BlaBlub O+
pi_12876427
Is er écht een na-de-aftiteling-scène?? Damn.. en dat als bioscoopmedewerker die de film al twee keer heeft gezien..
Mon 'en!
  maandag 1 september 2003 @ 18:09:46 #104
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_12876433
Meesterlijke film

maareh

spoiler:

als de skeletten van Barbossa en Sparrow aan het vechten zijn, en het maanlicht op ze schijnt, dan is Sparrow de ene keer wel skelet en de andere keer niet?

klopt dit of heb ik dit gewoon verkeerd gezien?????????

maandag 1 september 2003 @ 18:11:42 #105
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_12876469
quote:
Op maandag 1 september 2003 18:09 schreef bloempjuh het volgende:
Is er écht een na-de-aftiteling-scène?? Damn.. en dat als bioscoopmedewerker die de film al twee keer heeft gezien..
Ik wilde nog blijven zitten maar mijn vriendje was er heilig van overtuigd dat er toch niets kwam...dit was nl niet zo'n film als Bruce Allmighty waar dit wel het geval was

pi_12876530
quote:
Op maandag 1 september 2003 18:11 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik wilde nog blijven zitten maar mijn vriendje was er heilig van overtuigd dat er toch niets kwam...dit was nl niet zo'n film als Bruce Allmighty waar dit wel het geval was

Ik ga zaterdag, als ik weer moet werken, gewoon even in zaal twee spieken na de aftiteling
Mon 'en!
  maandag 1 september 2003 @ 18:26:24 #107
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_12876779
quote:
Op maandag 1 september 2003 18:09 schreef amaranta het volgende:
Meesterlijke film

maareh

spoiler:

als de skeletten van Barbossa en Sparrow aan het vechten zijn, en het maanlicht op ze schijnt, dan is Sparrow de ene keer wel skelet en de andere keer niet?

klopt dit of heb ik dit gewoon verkeerd gezien?????????

spoiler:
Verkeerd gezien, als Sparrow het muntje bij zich heeft is hij elke keer skelet in het maanlicht. Maar op een bepaald moment wil hij Barbossa vermoorden dus gooit hij zijn munt naar Will zodat alle munten in de kist liggen (ergo: Iedereen weer levend). Aangezien Sparrow net een kogel in het lichaam van Barbossa geschoten heeft, sterft Barbossa daar nu aan.
  maandag 1 september 2003 @ 18:54:16 #108
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_12877448
Voor alle mensen die de scene na de aftiteling niet gezien hebben: Hij is niet zo spectaculair hoor . Gewoon iets grappigs maar het is geen ramp als je het gemist hebt.
  maandag 1 september 2003 @ 19:06:51 #109
35602 NatasTriplesix
Do You Believe ?!
pi_12877729
Gave Film, maar een piraat met eyeliner is niet echt stoer
Als men je niet opmerkt kun je net zo goed niet bestaan.
  maandag 1 september 2003 @ 19:38:53 #110
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_12878382
quote:
Op maandag 1 september 2003 18:26 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

spoiler:

Verkeerd gezien, als Sparrow het muntje bij zich heeft is hij elke keer skelet in het maanlicht. Maar op een bepaald moment wil hij Barbossa vermoorden dus gooit hij zijn munt naar Will zodat alle munten in de kist liggen (ergo: Iedereen weer levend). Aangezien Sparrow net een kogel in het lichaam van Barbossa geschoten heeft, sterft Barbossa daar nu aan.

nee de scene die ik bedoel die was voordat hij dat muntje naar will gooide
Tijdens die scene zie ik soms iets wat niet hoort
  maandag 1 september 2003 @ 19:48:28 #111
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_12878606
quote:
Op maandag 1 september 2003 19:06 schreef NatasTriplesix het volgende:
Gave Film, maar een piraat met eyeliner is niet echt stoer
Echt wel dus. Juist het feit dat de 'ordinary' man het niet stoer vindt, maakt hem stoer.
pi_12879616
Ik heb een nieuwe Theorie over POTC

spoiler:

Waarom hebben de piraten het bloed nodig van Will Turner?
ja omdat hij de zoon is van Bootstrap Turner, maar dat is niet het belangrijkste, ze hadden namelijk het bloed nodig van IEDEREEN die een stukje goud had gepakt.
daarom bloedden zowel Sparrow als Turner in de laatste scene, en je ziet ook een bloedvlek op ALLE stukken goud in de kist (als Barbossa zijn hand er doorheen haalt is dit goed te zien) ik weet niet of iedereen deze conclusie al had getrokken, maar ik denk ik zeg het even
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest... Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to do something incredibly...stupid.
  dinsdag 2 september 2003 @ 00:34:47 #113
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_12884852
quote:
Op maandag 1 september 2003 20:38 schreef Freeze_LB het volgende:

spoiler:

ja omdat hij de zoon is van Bootstrap Turner, maar dat is niet het belangrijkste, ze hadden namelijk het bloed nodig van IEDEREEN die een stukje goud had gepakt.
daarom bloedden zowel Sparrow als Turner in de laatste scene, en je ziet ook een bloedvlek op ALLE stukken goud in de kist (als Barbossa zijn hand er doorheen haalt is dit goed te zien) ik weet niet of iedereen deze conclusie al had getrokken, maar ik denk ik zeg het even

Eindelijk iemand die WEL opgelet heeft tijdens de film, dit is idd de juiste theorie.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  dinsdag 2 september 2003 @ 10:05:40 #114
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_12887966
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 00:34 schreef victorinox het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die WEL opgelet heeft tijdens de film, dit is idd de juiste theorie.

Ik dacht eigenlijk dat dat ook wel duidelijk naar voren kwam in de film? .
  dinsdag 2 september 2003 @ 10:09:33 #115
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_12888023
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 10:05 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Klopt, maar toch schijnen veel mensen het niet te snappen.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  dinsdag 2 september 2003 @ 15:01:54 #116
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_12893502
Leuke film, duurde wat lang en het verhaal sloeg nergens op maar het was wel amusant en die Keira maakt een hoop goed
Een 7.5 voor de moeite
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  dinsdag 2 september 2003 @ 18:12:53 #117
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_12898117
quote:
Op maandag 1 september 2003 19:38 schreef amaranta het volgende:

[..]

nee de scene die ik bedoel die was voordat hij dat muntje naar will gooide
Tijdens die scene zie ik soms iets wat niet hoort

Ik heb hem net nogmaals in de bios gezien en expres erop gelet maar het gebeurd echt niet .
pi_12909420
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 10:05 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

spoiler:
Ik denk dat een hoop mensen denken dat ze ALLEEN het bloed van Bootstrap Bill nodig hadden
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest... Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to do something incredibly...stupid.
  woensdag 3 september 2003 @ 10:41:04 #119
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_12911096
Ik heb em nu ook eindelijk gezien.. Echt Super!! Ik heb me dood gelachen!
pi_12913977
Nog niet gezien, maar de tv-reclame deed me een beetje euhm.. saai aan..

heb wel gehoord dat hij dus stuk leuker is dan verwacht

Misschien maar eens iemand optrommelen om met me mee te gaan

Doei.
  woensdag 3 september 2003 @ 16:00:29 #121
52555 jadelovespat
who lose dreaming, is lost.
pi_12917251
quote:
Op maandag 1 september 2003 20:38 schreef Freeze_LB het volgende:

spoiler:

spoiler:
Dat is BS. Want de seconde dat die piraten dat goud hadden gepakt, waren ze verdoomd/vervloekt: dat betekend dat ze niet konden bloedden. Hoe kunnen ze dan daarna het goud weer terug gooien en erop bloeden?
En hetzelfde met Jack Sparrow, nadat hij dat goud had gepakt en hij stond te vechten met barbossa, kon hij niet bloedden. Dus die theorie klopt van geen kanten.
Ik weet wel dat ze dat bloed van die Turner nodig hadden omdat hij de zoon was van Bootstrap Turner, maar waarom hij nu precies nodig was ben ik vergeten.
Isn't a smoking area in a restaurant just like a peeing corner in a swimming pool?!!
Can't rain all the time
pi_12917274
Bagger film
  woensdag 3 september 2003 @ 16:10:11 #123
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_12917519
quote:
Op woensdag 3 september 2003 16:00 schreef jadelovespat het volgende:
spoiler:
Dat is BS. Want de seconde dat die piraten dat goud hadden gepakt, waren ze verdoomd/vervloekt: dat betekend dat ze niet konden bloedden. Hoe kunnen ze dan daarna het goud weer terug gooien en erop bloeden?
En hetzelfde met Jack Sparrow, nadat hij dat goud had gepakt en hij stond te vechten met barbossa, kon hij niet bloedden. Dus die theorie klopt van geen kanten.
Ik weet wel dat ze dat bloed van die Turner nodig hadden omdat hij de zoon was van Bootstrap Turner, maar waarom hij nu precies nodig was ben ik vergeten.

spoiler:
Inderdaad. Volgens mij pakte Sparrow alleen een munt, omdat dan niet al het goud in de kist zou liggen en dat pas als hij het terug zou leggen Turner met zijn bloed de vloek kon opheffen.
Volgens mij hadden ze trouwens bloed van Bootstrap nodig, omdat Bootstrap die medaillon uit die kist had gehaald en later hem aan z'n zoon had gegeven.
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  woensdag 3 september 2003 @ 16:15:54 #124
29051 Gucciman27
Who's the MAN ?
pi_12917691
Redelijk leuke film, maar vond het te ver van de werkelijkheid afstaan. Vooral toen de bemanning bleek geesten te zijn. Flinke afknapper.
Dus al met al geen kraker. Leuke zondagavondfilm. MEER NIET

Iedereen die dit wel een geweldige film vindt, ................

KLOS FM Rulezzz !!!
  woensdag 3 september 2003 @ 16:17:46 #125
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_12917751
quote:
Op woensdag 3 september 2003 16:15 schreef Gucciman27 het volgende:
Iedereen die dit wel een geweldige film vindt, ................
Smaken verschillen toch...
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')