spoiler:
quote:Wat voor gedrag?
Op woensdag 4 februari 2004 23:33 schreef Fleur_Powers het volgende:
Echt een geweldige film, zo een die je meer dan 1 keer moet kijken, en dat je er steeds nieuwe details in ontdekt.spoiler:
zoals dat appelfile-gedrag van Barbossa
quote:spoiler:
Op donderdag 5 februari 2004 09:12 schreef Hare het volgende:[..]
Wat voor gedrag?
[Dit bericht is gewijzigd door Fleur_Powers op 06-02-2004 00:25]
quote:Ok, ik weet nu wat voor gedrag het is, alleen wat heeft het in godsnaam met appels te maken, snap het nog steeds niet hoor
Op donderdag 5 februari 2004 19:25 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
spoiler:
Appelfilie => hij bedoeld dus zo als in necrofilie,homofilie gedrag. Hij vindt appels leuk.
quote:Tip: Kijk de films nog eens. En let vooral op Barbossa en z'n appeltje die hij op een gegeven moment laat vallen. En denk dan terug aan de scene met Miss Swann tijdens het diner op de Pearl.
Op donderdag 5 februari 2004 23:20 schreef Hare het volgende:[..]
Ok, ik weet nu wat voor gedrag het is, alleen wat heeft het in godsnaam met appels te maken, snap het nog steeds niet hoor
quote:Pfff, lastig hoor. Heb hem toch echt al drie keer gezien, en dat met die appel kan ik me vaag wel herinneren. En dat heeft dan dus met necrofilie te maken?
Op donderdag 5 februari 2004 23:47 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Tip: Kijk de films nog eens. En let vooral op Barbossa en z'n appeltje die hij op een gegeven moment laat vallen. En denk dan terug aan de scene met Miss Swann tijdens het diner op de Pearl.
Toch geen ene fuck met homofilie?!?!?
Het is niet vaak dat het kwartje niet bij me valt *kuch* , maar ik ben er echt nog steeds niet uit
Maar laten we maar gewoon verder gaan met het topic
Wat natuurlijk helemaal niet waar is. Aangezien Barbossa is vervloekt, kan hij niet meer genieten van de aardse genoegens. Een appel verandert in zijn mond in as - het smaakt nergens meer naar. Daarom heeft hij een haat/liefde verhouding met (o.a.) appels; hij verlangt er hevig naar om weer een appel te proeven, maar zolang de vloek niet verbroken wordt, zal hij nooit van de vrucht kunnen genieten.
De vergelijking met homofilie en necrofilie zie ik eigenlijk ook niet. Appelfilie? Like, what the f*ck.
quote:Zijn we dus toch nog niks opgeschoten
Op vrijdag 6 februari 2004 00:59 schreef Joppe het volgende:
Men bedoelde te zeggen dat Barbossa heeeeeel erg van appels houdt. Je ziet immers regelmatig Barbossa met een appel rondbanjeren.Wat natuurlijk helemaal niet waar is. Aangezien Barbossa is vervloekt, kan hij niet meer genieten van de aardse genoegens. Een appel verandert in zijn mond in as - het smaakt nergens meer naar. Daarom heeft hij een haat/liefde verhouding met (o.a.) appels; hij verlangt er hevig naar om weer een appel te proeven, maar zolang de vloek niet verbroken wordt, zal hij nooit van de vrucht kunnen genieten.
De vergelijking met homofilie en necrofilie zie ik eigenlijk ook niet. Appelfilie? Like, what the f*ck.
Sodeju, wat een ophef.
Maar er wordt nergens uitgelegd hoe het nu met hem zit...
quote:Ik had het idee dat er een groter verhaal achter zat. Hij waarschuwt eerst Elisabeth voor vervloekte piraten en vervolgens zien we hem in Tortuga tussen de piraten liggen. Aangezien de eerste scene de reis van de gouverneur naar Port Royal was zou het natuurlijk net zo goed een Engelse immigrant kunnen zijn die aan lager wal was geraakt, zoals zo vaak gebeurde...
Op vrijdag 6 februari 2004 15:38 schreef Inquistor87 het volgende:
Volgens mij was hij een immigrant uit Engeland, en woont hij nu Tortuga.
quote:Volgens mij Mediamarkt, 18,99
Op vrijdag 6 februari 2004 16:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waar is de dvd op dit moment het goedkoopst?
quote:Idd. Zijn er bij mij niet zoveel maar maakt ni uit
Op donderdag 28 augustus 2003 09:17 schreef Seborik het volgende:
Een van de leukste films die ik dit jaar gezien heb.
Btw ik overweeg om de DVD origineel te kopen, maar k heb de illegale versie van DVD 1 al. Voegt de 2e DVD met extra's veel toe of niet?
quote:die bloopers zijn wel leuk om te zien iig
Op zaterdag 7 februari 2004 01:26 schreef Supaaah het volgende:[..]
Idd. Zijn er bij mij niet zoveel maar maakt ni uit
.
Btw ik overweeg om de DVD origineel te kopen, maar k heb de illegale versie van DVD 1 al. Voegt de 2e DVD met extra's veel toe of niet?
quote:bij "mijn" MediaMarkt is ie 16,99
Op vrijdag 6 februari 2004 16:26 schreef MadGuy het volgende:[..]
Volgens mij Mediamarkt, 18,99
quote:Medaimarkt is verradelijk op dit gebied. Ieder filiaal mag zijn eigen prijs bepalen.
Op zaterdag 7 februari 2004 21:50 schreef Timo20 het volgende:[..]
bij "mijn" MediaMarkt is ie 16,99
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |