quote:Je kent d'r broertje toch?!
Op zondag 24 augustus 2003 20:32 schreef bingo het volgende:
Het beste is om iemand uit te horen maar ik ken niemand die haar goed kent.
Maak een keer een praatje met d'r ofzo.
quote:maar ik kan hem toch niet uithoren, dan weet ze gelijk dat ik wat met haar wil. En ik zie haar helaas niet zo vaak.
Op zondag 24 augustus 2003 20:34 schreef -moi- het volgende:[..]
Je kent d'r broertje toch?!
Maak een keer een praatje met d'r ofzo.
wie niet waagt, wie niet wint...
quote:Wanneer was het moment dan dat je haar leuk begon te vinden? De 5e keer dat je d'r aan de overkant van de straat zag?
Op zondag 24 augustus 2003 20:35 schreef bingo het volgende:[..]
maar ik kan hem toch niet uithoren, dan weet ze gelijk dat ik wat met haar wil. En ik zie haar helaas niet zo vaak.
quote:Toch de bedoeling dat je wat met haar krijgt? Dan mag ze dat best wel weten...
Op zondag 24 augustus 2003 20:35 schreef bingo het volgende:[..]
maar ik kan hem toch niet uithoren, dan weet ze gelijk dat ik wat met haar wil. En ik zie haar helaas niet zo vaak.
quote:Nou, inderdaad.
Op zondag 24 augustus 2003 20:37 schreef -moi- het volgende:
Wanneer was het moment dan dat je haar leuk begon te vinden? De 5e keer dat je d'r aan de overkant van de straat zag?
quote:Voeg haar broertje gewoon toe aan msn. Zeg dat je zijn zus wel een aardig meisje vindt lijken. Vraag haar e-mail adres, en maak een babbeltje op msn. ALs je dit nou lang genoeg doet, vraag je haar een keer mee om iets leuks te gaan doen.
Op zondag 24 augustus 2003 20:44 schreef bingo het volgende:
Ik wil haar wel vragen om te tennissen of wat anders te gaan doen. En ik heb het emailadres nu gevonden van haar broertje. Misschien moet ik dan maar mailen en haar emailadres vragen. Via de mail is dat toch makkelijker. Alleen moet ik anoniem haar emailadres vragen of niet?
quote:Jep en zodra je haar spreekt op MSN gewoon zeggen dat je haar hebt toegevoegt omdat je een keer iets leuks wil gaan doen.
Op zondag 24 augustus 2003 20:46 schreef -moi- het volgende:[..]
Voeg haar broertje gewoon toe aan msn. Zeg dat je zijn zus wel een aardig meisje vindt lijken. Vraag haar e-mail adres, en maak een babbeltje op msn. ALs je dit nou lang genoeg doet, vraag je haar een keer mee om iets leuks te gaan doen.
quote:Gewoon aanbellen en vragen of zij jou als vriend wil.
Ik ben geinteresseerd in een meisje genaamd marit. Alleen weet ik heel weinig van haar. Ze zit op tennis en ik ken haar broertje en ouders. En ze woont dicht bij mij. Marit groet me altijd als ze me ziet.
En ik weet dus niet wat haar hobby's zijn en of ze bezet is. Het beste is om iemand uit te horen maar ik ken niemand die haar goed kent. En haar bellen om uit te vragen lijkt me toch geen goed idee.
Weet iemand iets?
quote:Vraag r mee naar een avondje bingo flauw, ik weet et
Ik ben geinteresseerd in een meisje genaamd marit. Alleen weet ik heel weinig van haar. Ze zit op tennis en ik ken haar broertje en ouders. En ze woont dicht bij mij. Marit groet me altijd als ze me ziet.
En ik weet dus niet wat haar hobby's zijn en of ze bezet is. Het beste is om iemand uit te horen maar ik ken niemand die haar goed kent. En haar bellen om uit te vragen lijkt me toch geen goed idee.
Weet iemand iets?
De eerstvolgende keer dat je haar ziet, spreek je haar aan en begin je een gesprek. Niet gewoon een kort gesprekkie maar van een kwartiertje ofzo. Spreek in dat gesprekkie dan op een of andere manier af. Ik bedoel, als je het over tennis hebt in dat gesprek, zeg dan dat je wel graag een keertje wilt komen kijken als ze speelt ofzo, je weet wel. Gewoon doen. No big deal.
quote:maar ik zie haar niet zo vaak. En voor hetzelfde geld zie ik haar de komende 6 maanden niet meer. En ik weet niet waar ik haar verder kan vinden.
Op zondag 24 augustus 2003 21:01 schreef smash789 het volgende:
Dude... It's simple...De eerstvolgende keer dat je haar ziet, spreek je haar aan en begin je een gesprek. Niet gewoon een kort gesprekkie maar van een kwartiertje ofzo. Spreek in dat gesprekkie dan op een of andere manier af. Ik bedoel, als je het over tennis hebt in dat gesprek, zeg dan dat je wel graag een keertje wilt komen kijken als ze speelt ofzo, je weet wel. Gewoon doen. No big deal.
quote:ik kan haar nummer wel bij de tennis opzoeken. Of in de telefoongids kijken want ik weet waar ze woont.
Op zondag 24 augustus 2003 21:25 schreef Alfa_Drifter het volgende:
Je moet gewoon zorgen dat je haar 'toevallig' tegenkomt, omdat je haar niet zo vaak ziet zoals je zelf zegt. Dan gewoon een praatje beginnen over van alles en nog wat. Als ze je leuk vind, heb je snel genoeg door. Als ze veel lacht (ook om de domste dingen) zit het vaak wel goed. Dan kun je voorstellen een keer wat af te spreken.
Als je haar ook niet 'toevallig' tegenkomt dan zou je haar het beste kunnen opbellen (hoe kom je aan haar nummer eigenlijk en is het een mobiel of vast nummer?). Nee heb je, ja kun je krijgen.
Maar jah idd op internet is altijd wel wat te vinden en over msn praat je stukken makkelijker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |