quote:toen ik laatst belde kreeg ik te horen: weet ik niet hoor, bel over een maandje maar terug
Op dinsdag 2 september 2003 15:32 schreef Super Snackman het volgende:[..]
[..]Dus ik denk vanaf nu. En anders bel je het gratis sales-nummer. 0800 1872 !
quote:vervang de voeding van het modem
Op zondag 24 augustus 2003 17:15 schreef flat_erik het volgende:[..]
Erg vreemd idd... Zelf met een Com21. Ik dacht dat die dit probleem niet hadden
Goed ik zal het aankaarten op de afdeling.
wat nu, gewoon een abuse mailtje sturen met gegevens ?
Overigens doen de nieuwsservers van coax en chello het hier helemaal niet meer.
Ik snapte nooit waar mensen nou over klaagden bij chello, want ik heb er nooit problemen mee gehad. Maar sinds vorige week is er meer niet dan wel internet.
quote:Vandaag werkt het idd weer niet zoals het zou moeten, ik blijf het modem resetten zeg
Op zondag 7 september 2003 19:50 schreef Roellio het volgende:
Wat is chello de afgelopen week allemaal aan het doenIk snapte nooit waar mensen nou over klaagden bij chello, want ik heb er nooit problemen mee gehad. Maar sinds vorige week is er meer niet dan wel internet.
quote:en bij mij de afgelopen twee dagen ook al allemaal problemen, maar bij chello helpdesk weten ze van niks.
Op zondag 7 september 2003 19:50 schreef Roellio het volgende:
Wat is chello de afgelopen week allemaal aan het doenIk snapte nooit waar mensen nou over klaagden bij chello, want ik heb er nooit problemen mee gehad. Maar sinds vorige week is er meer niet dan wel internet.
Nog wel even iets anders. Sinds de xbox en al die consoles online zijn gegaan mocht je van chello toch een router gaan gebruiken? Nu zeggen ze opeens dat dat weer alleen is als je chello plus hebt
Wat is dat nou weer voor onzin?
Het is afgelopen met de support pret!
Ik geef vanaf nu alleen maar support als FOK user met de internet/modem kennis die ik heb.
Inzage in klant gegevens en reminders versturen e.d. gebeurt niet meer
Dat jullie het ff weten!
quote:Jammer maar wat is de reden?
Op maandag 8 september 2003 21:51 schreef flat_erik het volgende:
MededelingHet is afgelopen met de support pret!
Ik geef vanaf nu alleen maar support als FOK user met de internet/modem kennis die ik heb.
Inzage in klant gegevens en reminders versturen e.d. gebeurt niet meerDat jullie het ff weten!
quote:Lees de fipo ff van Lucille
Op dinsdag 9 september 2003 10:29 schreef L-X het volgende:[..]
Jammer maar wat is de reden?
De verbinding wordt de hele tijd verbroken.. moet ik opnieuw connecten.. zucht. Ik gebruik xnews btw..
PS jammer dat jullie moeten stoppen met de online helpdesk.. maar ja lompe beslissingen nemen, kortzichtigheid en wanbeleid, daar weten ze wel raad mee, die Chello-leidinggevenden. (Flame intended).
quote:Geen idee! Volgens mij niks mee aan de hand
Op dinsdag 9 september 2003 17:49 schreef American_Nightmare het volgende:
Ligt het aan mij of is de newsserver van Chello ONTZETTEND KUT?De verbinding wordt de hele tijd verbroken.. moet ik opnieuw connecten.. zucht. Ik gebruik xnews btw..
PS jammer dat jullie moeten stoppen met de online helpdesk.. maar ja lompe beslissingen nemen, kortzichtigheid en wanbeleid, daar weten ze wel raad mee, die Chello-leidinggevenden. (Flame intended).
gister avond (nacht) had ik echt veel problemen om een beetje te surfen, gebruikte vervolgens de DNS van Planet (tja werk er toch )
En toen ging het wel lekker......
Ik kan trouwens nog nergens vinden waarom je niet meer mag helpen
Goed... de afspraak werd dus telefonisch verleden tijd nog vóór hij uitgevoerd werd en de problemen behoren nog steeds tot het heden. En ik moet zeggen... zet mij maar constant off-line, in plaats van de ups en downs die ik nu meemaak (de verbinding is al zo'n drie keer uitgevallen en opnieuw tot stand gekomen tijdens het schrijven van deze reactie). Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
Wel... het moment waar iedereen zo heftig over spreekt, dat moment dat mensen hartstochtelijk tegen UPC fulmineren en haar medewerkers wel de nek om kunnen draaien, dát moment komt gestaag naderbij. Ze bedoelen het allemaal hartstikke goed en ik heb nog geen onsympathieke UPC-medewerker mee hoeven maken en ik blijf ook altijd erg vriendelijk en geduldig aan de telefoon. Maar ik kan me goed voorstellen dat UPC de belichaming van het kwaad wordt op momenten dat jij (als internet-junkie) op je verbinding wil kunnen vertrouwen en dat dat vertrouwen beschaamd wordt. Ik ben zo'n klein stapje verwijderd van het opzeggen van mijn contract (dat over niet al te lange tijd afloopt) en over te stappen op het, van velen horen zeggen, stabielere ADSL. Ik was een zeer tevreden klant, maar op één of andere manier lijkt UPC aan het imago dat ze hebben van notoire klant-wegjager harstochtelijk te willen voldoen.
Maar goed... de eeuwige monteursafspraak.
Wat nu als je geen afspraak wil máken? Wat nu als dat niet kan of je daar gewoon geen zin in hebt? Waarom moeten gedupeerde klanten hun kostbare tijd vrijmaken om braaf thuis te blijven zitten met hangende pootjes en de tong uit hun bek, hijgend wachtend tot het 'baasje' de verlossing komt brengen?
Het baasje over jouw internet-behoefte welteverstaan.
Kostbare tijd vrijmaken om te wachten op iemand die mogelijk, eventueel, wellicht wel eens bij jou binnen zou moeten zijn om het ongemak te verhelpen. "Het zou kunnen gebeuren, weet u. Dus voor de zekerheid kunt u het beste maar even een ochtendje of een middagje vrijmaken voor onze monteur, mocht het in een uitzonderlijk geval noodzakelijk zijn om hem binnen te laten."
Nou, ik vind het niet terecht. Ze kunnen het ook wel zonder een kijkje te nemen bij de modem of de aansluiting binnen, want het zijn toch altijd de problemen buitenshuis die de instabiele verbinding veroorzaken. En mocht het dan toch een probleem zijn dat vanuit het huis veroorzaakt wordt, kan er alsnog een vervolgafspraak gemaakt worden door de monteur zodat er écht sprake is van een noodzakelijkheid om thuis te zijn. De kosten voor UPC, de klant koning.
Zou dat niet mooi zijn?
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 20:30 schreef gateway het volgende:[..]
vervang de voeding van het modem
(dat was hier het probleem, bleek na een half jaar monteurs over de vleor enzo)
maar nu met de nieuwe kaart doet ie het nog steeds? ligt het nou aan me pc of is die modem wispelteurig
quote:Als je Windows gebruikt en het is een versie ouder dan XP, dan treden er weleens problemen op met netwerkkaarten, Windows XP heeft er minder problemen mee.
Op zondag 14 september 2003 21:54 schreef donald_dick het volgende:
ik heb een vaag probleem..steeds alsik me computer opnieuw opstart moet ik de netwerkkaart van pc1 slot verwisselen... nou hadik al de klantenservice gebeld en die gaf aan om een nieuwe netwwerkkaart je kopen,,,maar nu met de nieuwe kaart doet ie het nog steeds? ligt het nou aan me pc of is die modem wispelteurig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |