abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 september 2003 @ 15:35:33 #51
11729 killerkef
Veni, Vidi, Prutsum Erat
pi_12894389
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 15:32 schreef Super Snackman het volgende:

[..]

[..]

Dus ik denk vanaf nu. En anders bel je het gratis sales-nummer. 0800 1872 !

toen ik laatst belde kreeg ik te horen: weet ik niet hoor, bel over een maandje maar terug
pi_12966988
Vandaag rond drie uur vanmiddag chello plus besteld. Die vent (meneer) wist me te vertellen dat het binnen enkele dagen omgezet zou worden en dat ze zouden bellen? Maar wat is nu eigelijk enkele dagen bij Chello? Ik dacht dat ze het binnen 1 tot 24 uur geregeld konden hebben?
  vrijdag 5 september 2003 @ 20:30:31 #53
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_12968931
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 17:15 schreef flat_erik het volgende:

[..]

Erg vreemd idd... Zelf met een Com21. Ik dacht dat die dit probleem niet hadden
Goed ik zal het aankaarten op de afdeling.

vervang de voeding van het modem (dat was hier het probleem, bleek na een half jaar monteurs over de vleor enzo)
pi_12986709
Hallo, wij hebben een hacker op onze server. Het IP van de hacker verraad dat het om een persoon met a2000 in de hostname.

wat nu, gewoon een abuse mailtje sturen met gegevens ?

Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zaterdag 6 september 2003 @ 21:26:44 #55
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_12988891
Wij hebben hier vandaag steeds verbindingsproblemen. Net was het online lampje van ons Terayon mode rood, wat is er aan de hand? Na een modemreset was het lampje weer groen, al kreeg ik geen IP-nummer. Na een keer uitschakelen van de adapter en weer inschakelen kreeg ik een IP-nummer. Zijn er meer problemen bekend?

Overigens doen de nieuwsservers van coax en chello het hier helemaal niet meer.

Asjemenou
pi_13008073
Wat is chello de afgelopen week allemaal aan het doen

Ik snapte nooit waar mensen nou over klaagden bij chello, want ik heb er nooit problemen mee gehad. Maar sinds vorige week is er meer niet dan wel internet.

zondag 7 september 2003 @ 23:09:48 #57
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_13013031
quote:
Op zondag 7 september 2003 19:50 schreef Roellio het volgende:

Ik snapte nooit waar mensen nou over klaagden bij chello, want ik heb er nooit problemen mee gehad. Maar sinds vorige week is er meer niet dan wel internet.

Vandaag werkt het idd weer niet zoals het zou moeten, ik blijf het modem resetten zeg
Asjemenou
pi_13020641
quote:
Op zondag 7 september 2003 19:50 schreef Roellio het volgende:

en bij mij de afgelopen twee dagen ook al allemaal problemen, maar bij chello helpdesk weten ze van niks.

Nog wel even iets anders. Sinds de xbox en al die consoles online zijn gegaan mocht je van chello toch een router gaan gebruiken? Nu zeggen ze opeens dat dat weer alleen is als je chello plus hebt

Wat is dat nou weer voor onzin?

The choices we make, not the chances we take, determine our destiny
pi_13026113
Ik heb een probleem!!
Vandaag is er een installateur langs geweest om mijn modem te vervangen voor een chello plus aansluiting. Het werkt prima alleen wil ik graag 2 macintosh systemen er op aansluiten(de reden van deze aansluiting).
Hoe moet ik dit doen?????????
pi_13033795
Mededeling

Het is afgelopen met de support pret!
Ik geef vanaf nu alleen maar support als FOK user met de internet/modem kennis die ik heb.
Inzage in klant gegevens en reminders versturen e.d. gebeurt niet meer

Dat jullie het ff weten!

pi_13041412
Dank je Lucille
  dinsdag 9 september 2003 @ 10:29:23 #62
904 L-X
The Lover X
pi_13041517
quote:
Op maandag 8 september 2003 21:51 schreef flat_erik het volgende:
Mededeling

Het is afgelopen met de support pret!
Ik geef vanaf nu alleen maar support als FOK user met de internet/modem kennis die ik heb.
Inzage in klant gegevens en reminders versturen e.d. gebeurt niet meer

Dat jullie het ff weten!

Jammer maar wat is de reden?
It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
pi_13041568
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 10:29 schreef L-X het volgende:

[..]

Jammer maar wat is de reden?

Lees de fipo ff van Lucille
pi_13051688
Ligt het aan mij of is de newsserver van Chello ONTZETTEND KUT?

De verbinding wordt de hele tijd verbroken.. moet ik opnieuw connecten.. zucht. Ik gebruik xnews btw..

PS jammer dat jullie moeten stoppen met de online helpdesk.. maar ja lompe beslissingen nemen, kortzichtigheid en wanbeleid, daar weten ze wel raad mee, die Chello-leidinggevenden. (Flame intended).

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_13068929
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 17:49 schreef American_Nightmare het volgende:
Ligt het aan mij of is de newsserver van Chello ONTZETTEND KUT?

De verbinding wordt de hele tijd verbroken.. moet ik opnieuw connecten.. zucht. Ik gebruik xnews btw..

PS jammer dat jullie moeten stoppen met de online helpdesk.. maar ja lompe beslissingen nemen, kortzichtigheid en wanbeleid, daar weten ze wel raad mee, die Chello-leidinggevenden. (Flame intended).

Geen idee! Volgens mij niks mee aan de hand
  zondag 14 september 2003 @ 14:25:08 #66
26121 koeskoes
kuttopic --->
pi_13158594
Ik heb laatste tijd veel last van packetloss in alle games die ik speel, ik zit ook nog met een Lancity modem, kannik deze gewoon omruilen ofzo tegen een docsis modem ?
Deze signature is geschikt bevonden voor 18 jaar en ouder.
  zondag 14 september 2003 @ 14:53:56 #67
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_13159168
Eeeuh hoe zit het trouwens met de DNS van CHello??

gister avond (nacht) had ik echt veel problemen om een beetje te surfen, gebruikte vervolgens de DNS van Planet (tja werk er toch )
En toen ging het wel lekker......

Ik kan trouwens nog nergens vinden waarom je niet meer mag helpen

To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_13161315
Het is weer zover.
Chello heeft wéér frequente uitvallen. Dit is al een tijdje het geval. Onlangs heb ik UPC dus weer gebeld en - hoe kan het ook anders - een afspraak voor een monteur gemaakt.
Een dag voor de afspraak werd ik gebeld door UPC met de mededeling dat de verbinding het alweer een tijdje leek te doen en of we de afspraak niet beter konden annuleren. Dat vond ik op zich niet erg onlogisch. Ten eerste wil ik gewoon een verbinding die werkt voor de vijftig euro per maand die ik ervoor neertel. Ten tweede heb ik helemaal geen zin in afspraken met monteurs die mij nergens voor nodig hebben. Een enkele keer, tussen de vele afspraken die ik tot nu toe in mijn 'Chello-bestaan' gemaakt heb, zat er één tussen die daadwerkelijk bij mij binnen moest zijn. De rest belde mij gewoon op dat het geregeld was na alleen buiten bezig geweest te zijn.

Goed... de afspraak werd dus telefonisch verleden tijd nog vóór hij uitgevoerd werd en de problemen behoren nog steeds tot het heden. En ik moet zeggen... zet mij maar constant off-line, in plaats van de ups en downs die ik nu meemaak (de verbinding is al zo'n drie keer uitgevallen en opnieuw tot stand gekomen tijdens het schrijven van deze reactie). Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

Wel... het moment waar iedereen zo heftig over spreekt, dat moment dat mensen hartstochtelijk tegen UPC fulmineren en haar medewerkers wel de nek om kunnen draaien, dát moment komt gestaag naderbij. Ze bedoelen het allemaal hartstikke goed en ik heb nog geen onsympathieke UPC-medewerker mee hoeven maken en ik blijf ook altijd erg vriendelijk en geduldig aan de telefoon. Maar ik kan me goed voorstellen dat UPC de belichaming van het kwaad wordt op momenten dat jij (als internet-junkie) op je verbinding wil kunnen vertrouwen en dat dat vertrouwen beschaamd wordt. Ik ben zo'n klein stapje verwijderd van het opzeggen van mijn contract (dat over niet al te lange tijd afloopt) en over te stappen op het, van velen horen zeggen, stabielere ADSL. Ik was een zeer tevreden klant, maar op één of andere manier lijkt UPC aan het imago dat ze hebben van notoire klant-wegjager harstochtelijk te willen voldoen.

Maar goed... de eeuwige monteursafspraak.
Wat nu als je geen afspraak wil máken? Wat nu als dat niet kan of je daar gewoon geen zin in hebt? Waarom moeten gedupeerde klanten hun kostbare tijd vrijmaken om braaf thuis te blijven zitten met hangende pootjes en de tong uit hun bek, hijgend wachtend tot het 'baasje' de verlossing komt brengen?
Het baasje over jouw internet-behoefte welteverstaan.
Kostbare tijd vrijmaken om te wachten op iemand die mogelijk, eventueel, wellicht wel eens bij jou binnen zou moeten zijn om het ongemak te verhelpen. "Het zou kunnen gebeuren, weet u. Dus voor de zekerheid kunt u het beste maar even een ochtendje of een middagje vrijmaken voor onze monteur, mocht het in een uitzonderlijk geval noodzakelijk zijn om hem binnen te laten."

Nou, ik vind het niet terecht. Ze kunnen het ook wel zonder een kijkje te nemen bij de modem of de aansluiting binnen, want het zijn toch altijd de problemen buitenshuis die de instabiele verbinding veroorzaken. En mocht het dan toch een probleem zijn dat vanuit het huis veroorzaakt wordt, kan er alsnog een vervolgafspraak gemaakt worden door de monteur zodat er écht sprake is van een noodzakelijkheid om thuis te zijn. De kosten voor UPC, de klant koning.
Zou dat niet mooi zijn?

zondag 14 september 2003 @ 21:43:31 #69
15726 wouswous
Smile, tomorow will be worse
pi_13168157
-laat maar-
ik droomde vanacht dat ik een spekje van 1 KG at,
vanochtend toen ik wakker werd, was mijn kussen opeens weg.
pi_13168411
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 20:30 schreef gateway het volgende:

[..]

vervang de voeding van het modem (dat was hier het probleem, bleek na een half jaar monteurs over de vleor enzo)

Dat is het.
K'had het de afgelopen maand, verbinding viel om de zoveel tijd weg om na een minuutje of 2 gewoon weer tedoen.
Kabel Noord opgebeld(chello ga ik dus echt niet bellen en Kabel Noord levert het eigenlijk ook)
Monteur langs geweest en binnen 10 minuten alles weer klaar
(en krijg geen rekening)
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
  Eindredactie Games zondag 14 september 2003 @ 21:54:44 #71
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_13168508
ik heb een vaag probleem..steeds alsik me computer opnieuw opstart moet ik de netwerkkaart van pc1 slot verwisselen... nou hadik al de klantenservice gebeld en die gaf aan om een nieuwe netwwerkkaart je kopen,,,

maar nu met de nieuwe kaart doet ie het nog steeds? ligt het nou aan me pc of is die modem wispelteurig

0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  vrijdag 19 september 2003 @ 02:38:13 #72
18911 trekpop
Zusje van Tjeerd
pi_13280450
quote:
Op zondag 14 september 2003 21:54 schreef donald_dick het volgende:
ik heb een vaag probleem..steeds alsik me computer opnieuw opstart moet ik de netwerkkaart van pc1 slot verwisselen... nou hadik al de klantenservice gebeld en die gaf aan om een nieuwe netwwerkkaart je kopen,,,

maar nu met de nieuwe kaart doet ie het nog steeds? ligt het nou aan me pc of is die modem wispelteurig

Als je Windows gebruikt en het is een versie ouder dan XP, dan treden er weleens problemen op met netwerkkaarten, Windows XP heeft er minder problemen mee.
hou je rustig, rustig, rustig.... hou je rustig, kalm en stil.
pi_13280559
geen zin om het hele topic te lzen, het was iig weer kut vandaag (eindhoven)
pi_13280911
Als ik op irc connect heb ik als host spam@g......a2000.nl
Hoe komt dit?
pi_13281525
Hier ook al continu wegvallende verbinding, modem resetten help (meestal), regio helmond, 5735.....
Tot zo ver....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')