abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 maart 2004 @ 15:53:12 #276
46898 Marla_Singer
Zachte G... Dikke L
pi_17778396
Ik had ook een kort vraagje:

Als ik vanuit m'n chello webmail mail verstuur krijgen mensen het binnen met als afzender mijn e-mail adres te zien... En niet gewoon mijn naam die ik ingesteld heb in m'n webmail...

Doe ik nou iets fout of hoe kan ik dit regelen...?

Alvast bedankt...
Vrouwen zijn net stoelen, als je er niet op zit staan ze in de weg...
pi_17813593
Ik krijg morgen een nieuw modem ipv dat oude lancity modem, krijg ik dan ook meteen die nieuwe snelheden? ik heb nu nog steeds die oude zuigende snelheden nl.

bvd
pi_17815074
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 15:31 schreef Amos het volgende:
Hoi, even een vraagje over chello-aansluitingen.

Bij mij in huis is er op een 3-tal kamers een kabelaansluiting in de muur met kabel en telefoon.
Op de benedenverdieping heeft er al iemand chello, en om hem door te trekken naar mijn kamer (zolder) is te ver (60 meter) en in draadloos heb ik geen zin.

Maar is het mogelijk om meedere chello-modems per huis te hebben op dezelfde kabel?
Ik weet niet of de aansluiting beneden de hoofdaansluiting is en dat die van mij daar een aftakking van is, maar dan zou ik kunnen uitzoeken als dat nodig is.

Alvast bedankt.
Kan niet. Naast het feit dat er maar 1 modem per kabelaansluiting mogelijk is, moet deze modem ook zo dicht mogelijk bij het punt staan waar de kabel het huis binnenkomt, en dit is dus beneden. Zou het dus al kunnen, dan moet je nog altijd een kabel trekken.

Hoe kan de afstand overigens 60 meter zijn? Hoe groot is de afstand hemelsbreed? Ik denk dat wireless toch de beste oplossing is voor jou. En dan kan meteen heel het huis van internet genieten.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  vrijdag 19 maart 2004 @ 10:44:31 #279
14187 Amos
Sweet child in me, heaaaaal
pi_17819310
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 23:44 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Kan niet. Naast het feit dat er maar 1 modem per kabelaansluiting mogelijk is, moet deze modem ook zo dicht mogelijk bij het punt staan waar de kabel het huis binnenkomt, en dit is dus beneden. Zou het dus al kunnen, dan moet je nog altijd een kabel trekken.

Hoe kan de afstand overigens 60 meter zijn? Hoe groot is de afstand hemelsbreed? Ik denk dat wireless toch de beste oplossing is voor jou. En dan kan meteen heel het huis van internet genieten.
Met 60 meter bedoel ik de afstand die 'netjes' wordt afgelegd als ik de kabel door het trappegat laat trekken. Hemelsbreed is het een meter of 10 gok ik, maar wireless is sterk genoeg om door twee plafonds te komen ja? Ik zal dat dan maar eens gaan proberen, want ik moet natuurlijk wel internet hebben.
In ieder geval alvast bedankt.
Happiness is a warm gun
pi_17820935
met utp kun je afstanden tot 85 meter of zo overbruggen, mag dus eigenlijk geen probleem zijn.
Maar ik vind het wel extreem als het maar 10 meter hemelsbreed is en dan heb je 60 meter nodig als je het goed wilt wegwerken???
pi_17821232
Gisteren weer de ZOVEELSTE waarschuwingsmail ontvangen.

Deze keer de melding dat we nog enkele procenten van de toegestane hoeveelheid dataverkeer zitten (en pas net over de helft van de maand), en dat terwijl we volgens de Chello datameter nog onder de 40GB zitten.

Het is ronduit lachwekkend, zeker nu ze met die nieuwe snelheden komen. Met die "nieuwe snelheden" van ze kun je gemakkelijk al binnen 2 dagen (!!!) aan je downloadlimiet zitten. En dat noemen ze dan een onbeperkt datalimiet.. Laat me niet lachen met die "fair use policy", want dit slaat nergens meer op.

Ik voel me flink genaaid door Chello en ik zweer dat ik weg ben zodra ik de kans krijg.

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_17821590
American Nightmare, ik ben het van harte met je eens, kreeg gisteren ook al de tweede waarschuwing.
heb ADSL al aangevraagd, alleen nog twee maanden wachten totdat ik dat krijg.......

blijkbaar behoren we tot de drieduizend klanten van de driehonderdduizend chello gebruikers die overmatig downloaden..........
Is echt een slimme aktie van chello om snelheden te verhogen en downloadlimieten te verlagen.
Binnenkort kunnen we misschien wel zelfs binnen een dag over de limiet heen gaan omdat we zo f*cking snel kunnen downloaden.
pi_17822382
Wanneer je chello afzegd, valt er dan ook iets te regelen (evt tegen betaling) dat ze het chello mail adres doorsturen naar je nieuwe provider?
pi_17823022
nope
pi_17823106
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 13:28 schreef bluebit het volgende:
nope
pi_18366348
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 13:06 schreef Schepseltje het volgende:
Wanneer je chello afzegd, valt er dan ook iets te regelen (evt tegen betaling) dat ze het chello mail adres doorsturen naar je nieuwe provider?
neen, helaas niet mogelijk!!

Oja als mensen nog moeten bellen, doe het vandaag, erg rustg op de helpdesk
pi_18387686
quote:
Op maandag 12 april 2004 12:51 schreef flat_erik het volgende:

[..]

neen, helaas niet mogelijk!!

Oja als mensen nog moeten bellen, doe het vandaag, erg rustg op de helpdesk
he flat_erik, hoe kan je je abo opzeggen bij chello? ik heb zo'n opzegformulier aangetekend opgestuurd, zoals verwacht reageerde chello niet, dus het plan was om het automatisch incasso in te trekken, maar nu blijkt dat dat niet meer kan, de bank zegt dat je dat maar met het bedrijf zelf moet regelen.. dus chello gaat rustig door met afschrijven terwijl ik al bij adsl zit.
Ik kan natuurlijk wel gaan bellen maar daar dat is ook al bij voorbaat kansloos lijkt me..
kan jij me niet uitschrijven/opzeggen? in dat geval mail ik de registratiegegevens wel
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
pi_18388634
Lekkere bank dan. Een automatisch afgeschreven bedrag kun je altijd tot 30 dagen na afschrijving terugvorderen. Dat recht heb je.
pi_18388788
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 12:05 schreef American_Nightmare het volgende:
Lekkere bank dan. Een automatisch afgeschreven bedrag kun je altijd tot 30 dagen na afschrijving terugvorderen. Dat recht heb je.
ja dat wel maar ik heb geen zin om dat elke maand te doen, ik wil gewoon die automatische incasso stoppen
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
pi_18389540
Hoe kan het dat mijn upstream nog steeds op 16kb zit? De downstream is wel aangepast, maar de upstream lijkt nog op het oude te zitten. Hoe kan het? En moet ik er even voor bellen?
pi_18392535
Ik heb een zo'n Cornerstone modem zal die ook vervangen worden?
( Amsterdam) Nog steeds trage snelheden ( classic)
  dinsdag 13 april 2004 @ 14:56:51 #292
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_18392815
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 13:44 schreef bluebit het volgende:

Datalimieten schijnen omlaag te zijn gegaan :
classic : 50 Gb p/m
plus : 100 Gb p/m
maar goed, die getallen heb ik op internet sites rond zien gaan voor chello, kan ik je niet bevestigen.
Hmmz mocht dit waar zijn dan vind ik dit niet netjes.
Je betaald dus eigelijk voor het datalimiet al klein 30 euro en de rest voor snelheid geschat hoor.
Ik downloade in het begin ruim 100/200 gig per maand, never nooit geen mailtje gehad.
Tegenwoordig download ik nog maar heel weinig, maar vanwege mijn nieuwe website upload ik nogal wat.
Dit verbruik ik nu mommeteel:

DU Meter Monthly Report

maart 2004

2,71 GB DOWN!

586,52 MB UP!

3,29 GB TOTAAL!

april 2004 TOT NU TOE!

3,47 GB DOWN!

1,06 GB UP!

4,53 GB TOTAAL!

Ik ben dus klein 1 weekje bezig met mijn nieuwe site, dus je ziet dat mijn upload al bijna 50% omhoog is gegaan in april dan in maart.
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 12:15 schreef American_Nightmare het volgende:
Gisteren weer de ZOVEELSTE waarschuwingsmail ontvangen.

Deze keer de melding dat we nog enkele procenten van de toegestane hoeveelheid dataverkeer zitten (en pas net over de helft van de maand), en dat terwijl we volgens de Chello datameter nog onder de 40GB zitten.

Het is ronduit lachwekkend, zeker nu ze met die nieuwe snelheden komen. Met die "nieuwe snelheden" van ze kun je gemakkelijk al binnen 2 dagen (!!!) aan je downloadlimiet zitten. En dat noemen ze dan een onbeperkt datalimiet.. Laat me niet lachen met die "fair use policy", want dit slaat nergens meer op.

Ik voel me flink genaaid door Chello en ik zweer dat ik weg ben zodra ik de kans krijg.
Dan jij je flink genaaid voelt door Chello dat kan ik me heel goed voor stellen!
Dat zou ik ook zijn natuurlijk!
Ik zie wel wat er bij mij gebeurd.
Mocht ik dit ook krijgen dan ben ik wel bang dat ik ga overstappen naar een andere provider!
pi_18448376
  zaterdag 17 april 2004 @ 15:58:25 #294
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_18490885
Is er iets bekend over MSN en Chello? Mijn MSN doet het sinds een paar weken niet meer. Er staat dan dat er problemen zijn met internet. Ik heb een laptop icm een wireless router. Ik dacht eerst dat het aan de intellingen lag, maar k heb die nagekeken voor zover ik weet staat de juiste poort wel open. Ik heb verder geen firewall aanstaan ofzo.
  zaterdag 17 april 2004 @ 16:17:15 #295
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_18491145
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 11:27 schreef Hayek het volgende:

[..]

he flat_erik, hoe kan je je abo opzeggen bij chello? ik heb zo'n opzegformulier aangetekend opgestuurd, zoals verwacht reageerde chello niet, dus het plan was om het automatisch incasso in te trekken, maar nu blijkt dat dat niet meer kan, de bank zegt dat je dat maar met het bedrijf zelf moet regelen.. dus chello gaat rustig door met afschrijven terwijl ik al bij adsl zit.
Ik kan natuurlijk wel gaan bellen maar daar dat is ook al bij voorbaat kansloos lijkt me..
kan jij me niet uitschrijven/opzeggen? in dat geval mail ik de registratiegegevens wel
Langsgaan in een filiaal en daar opzeggen, heb ik ook gedaan.
Eind mei ben ik van Chello af. In eerste instantie eind april, maar ADSL laat op zich wachten..
Ik had zelf ook nog een vraag, ik heb een nieuwe modem (Amsterdam) maar wanneer word het sneller?
-
pi_18634486
Vraagje, komt chello in mei met een nieuwe actie voor nieuwe abonnees? Die Try & Buy actie vind ik niet echt spectaculair genoeg.
@Home en veel ADSL-ers komen met maandEN gratis!
pi_18642134
Gaat vanavond niet echt lekker (62.163.*.*). Veel uitval, traag. Heb er anders eigenlijk nooit last van...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_18711933
Voor snelheidsverhogingen en problemen kun je ook op www.chelloo.com terecht.

Wat betreft die snelheidsverhoging in zuid- en noord-holland laat nog wel even op zich wachten
pi_18712674
Heeft Chello problemen met spam-verstuurders? Ik krijg, als ik naar sommige mensen mail, een foutmelding van de ontvangende mailserver dat mijn e-mail geblokkeerd is omdat de mailserver van Chello op de de blacklist staat. Ik heb het probleem in ieder geval sinds gisteren.

Ik heb de helpdesk al gebeld en die zou er achteraan gaan. Iemand ook deze problemen?
  dinsdag 27 april 2004 @ 09:19:41 #300
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_18712956
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 04:41 schreef Dipstaart het volgende:
Voor snelheidsverhogingen en problemen kun je ook op www.chelloo.com terecht.

Wat betreft die snelheidsverhoging in zuid- en noord-holland laat nog wel even op zich wachten
Volgens die site is Gelderland het hardst op weg met de nieuwe snelheden..

Merk er hier nog steeds weinig van (Apeldoorn)...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')