quote:opzich wel slim om 2 volledig verschillende stellen te sturen........ ene helft van NL is voor de ene 2 en de andere helft voor de andere 2
Op zondag 5 oktober 2003 12:08 schreef kotsmongool het volgende:
Vind het wel best dat co en rogier zijn bestolen, modemannetjes die zich druk maken om make-up enzo kunnen wat mij betreft wel een tegenslag gebruiken.
"Ik ben gestopt met biljarten."
-
-
-
"Ik had geen keus..."
quote:Nee, dat was bij Steffen en Flip.
Op zondag 5 oktober 2003 16:07 schreef kotsmongool het volgende:
Denk dat een camera is gestolen, die andere niet, er werd ook gezegd dat ze een bepaald stuk niet uitkonden zenden, dat zal dan wel op die gestolen camera staan, of zoiets.
quote:Het had toch iets te maken met die club van patrick kluivert? Daar waren co en rogier.
Op zondag 5 oktober 2003 16:17 schreef Glacius het volgende:[..]
Nee, dat was bij Steffen en Flip.
quote:Haha! En toch is Co eruugggg Leuk!
Op zondag 5 oktober 2003 12:08 schreef kotsmongool het volgende:
Vind het wel best dat co en rogier zijn bestolen, modemannetjes die zich druk maken om make-up enzo kunnen wat mij betreft wel een tegenslag gebruiken.
quote:Oh, toch wel? Vergissing,
Op zondag 5 oktober 2003 16:51 schreef kotsmongool het volgende:[..]
Het had toch iets te maken met die club van patrick kluivert? Daar waren co en rogier.
Paar uitspraken die ik echt briljant vond:
- "Hamburg"
- "Godverdomme lekker biertje, godverdomme"
- "Skrotum" ("Nee mongool, Skortum!")
- "Bever"
Zo zijn er nog wel meer, even vergeten enzo.
Ik vind dit echt het leukste programma van de nationale TV (samen met Punk'd en Spongebob)
quote:ehm, juist
Op maandag 6 oktober 2003 22:01 schreef punkchic het volgende:
Hey ik vind the trip egt een superkewl programma!!!
Ben er echt helemaal verslaafd aan!!
Ik hoop egt dat steffen en flip winnen want die
gozers zijn echt kei relaxt en de pulpshow vond ik ook altijd kei stoer!
vooral steffen ruleerd!! hij is echt relaxt...vind hem stiekem wel een lekker ding![]()
![]()
xxxxxxx Iris
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 09:33 schreef bbrother het volgende:[..]
ehm, juist
volgens mij komen alleen op vrijdag nieuwe afleveringen eh? #8 komt a.s weer ben benieuwd hoeveel er in totaal zijn, ik denk een stuk of 10, wel jammer als het is afgelopen
quote:Volgens mij is het een JVC Mini-DV Cam, het typenummer weet ik zo niet uit mn hoofd
Op woensdag 8 oktober 2003 10:15 schreef HomoUniversalis het volgende:
Wat voor camera gebruiken die gasten?? Wie kan mij dit zeggen?.
=edit=
volgens mij is het deze:
Maar dan met richtmicrofoon voorop.
de JVC GR-DV3000U
($1999.95)
- 1.33 Megapixel CCD (1/3.6-inch CCD with 1,330,000 pixels
- 540 Lines of Resolution with Super High-Band Processor
- 4 Selectable Image Size Settings for Digital Stills (1600x1200/1280x960/1024x768/640x480)
- F1.2 Aspherical Super Bright Lens for High-Quality Images plus Real
- Touch Manual Focus Ring
- 200,000 pixel - 3.5" Color Polycrystalline Silicon LCD Monitor, 270-degree rotating
- 113,000-Pixel High Resolution Color Viewfinder
Lijkt me duidelijk
.
[Dit bericht is gewijzigd door Henkmanz op 08-10-2003 13:17]
hoeveel tapes hebben ze wel niet, en waar bewaren ze die? ze zijn echt maar met zn 2en als we the trip mogen geloven
en die accu's dan die gaan ook op, als ze 3 dagen op straat slapen kunnen ze die ook niet opladen.. valt nog een hoop uit te zoeken dan!
quote:klopt, ik was al aan het lezen:
Op woensdag 8 oktober 2003 14:10 schreef Henkmanz het volgende:
Staat op de officiele site van The Trip dat ze gewoon een teringlading aan bandjes en accu's hebben meegekregen. Dat kan makkelijk, want die MiniDV-bandjes zijn echt de helft van een normaal cassettebandje, en de accus zijn maar ietsje groter. Gewoon in de tas dus
quote:Ja
Op woensdag 8 oktober 2003 18:16 schreef Duder het volgende:
Zat rogier niet eerst bij 6pack??
quote:Heb niet echt heel veel verstand van camera's... maar weet bijna zeker dat het geen JVC's maar Sony's zijn....
Op woensdag 8 oktober 2003 12:04 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Volgens mij is het een JVC Mini-DV Cam, het typenummer weet ik zo niet uit mn hoofd
Ik weet haast wel zeker dat het een JVC is aan de vorm te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |