Maar idd, de tegenstellingen zijn erg leuk om te zien. Noorden van Europa is de mentaliteit echt 10X beter...
Heb het nu denk ik 2 of 3 keer gezien. Hoeveel afleveringen komen er totaal? En op welke dagen? In de beginpost staat dan vrijdag en zaterdag, maar het was er net dus ook op.
quote:Officieel Vrijdag avond 21:00 de eerste en dan dinsdag om 21:00 herhaling en dan elke dag ergens een herhaling van, volgens mij
Op dinsdag 9 september 2003 17:59 schreef Smeich het volgende:
Ik vind het HELEMAAL geweldig dit programma!Heb het nu denk ik 2 of 3 keer gezien. Hoeveel afleveringen komen er totaal? En op welke dagen? In de beginpost staat dan vrijdag en zaterdag, maar het was er net dus ook op.
Vooral CO en die andere in Noorwegen, wat die toch voor elkaar krijgen
en die andere maar slapen op het strand en bedelen
Wat gaan die jongens kapot daar in Barcelona. Ik vind ie Steffen en Flip dan wel een beetje losers ook...al maken ze duidelijk geen gebruik van hun uiterlijk. Ze stromen ook niet echt over van sociale contacten.
Elke vrijdag is de nieuwe aflevering en de rest wordt herhaald elke keer.
He Geursel.... als neefje van weet jij meer details. HAlen die Flip en Steffen uberhaupt het einde? Worden ze niet ergens halverwge overvallen en dan voor dood aan de zijkant van de snelweg achtergelaten?
Mijn sympathie ligt toch ook een beetje bij dit tweetal dat totaal niet gehinderd is door ook maar enige kennis van een vreemde taal :-)
quote:Nummer is van Gary Jules - Mad World
Op woensdag 10 september 2003 07:17 schreef KnowItAll het volgende:
Al met al vind ik de muziek toch wel erg goed. Wie kent dat nummer dat gebruikt is in aflevering twee. Ik ken het uit de film D. Darko. Is dat niet van Neil Young?
quote:gebruik je de spoilertag?
Op woensdag 10 september 2003 07:17 schreef KnowItAll het volgende:.
He Geursel.... als neefje van weet jij meer details. HAlen die Flip en Steffen uberhaupt het einde? Worden ze niet ergens halverwge overvallen en dan voor dood aan de zijkant van de snelweg achtergelaten?
quote:Van Gary Jules dus, hardstikke mooi en beladen nummer, totaal niet op zijn plek in zo'n luchtige serie dus
Op woensdag 10 september 2003 07:17 schreef KnowItAll het volgende:
Al met al vind ik de muziek toch wel erg goed. Wie kent dat nummer dat gebruikt is in aflevering twee. Ik ken het uit de film D. Darko. Is dat niet van Neil Young?
spoiler:
Zooo... genoeg info ![]()
Wel grappig trouwens, die joekels van billboards op diverse NS stations ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door geursel op 10-09-2003 11:45]
quote:ben ik het helemaal mee eens
Op zaterdag 6 september 2003 12:57 schreef Keano het volgende:
Het team van Steffen moet winnen!Die Rogier is wel zo'n verwaande kakker niet normaal.
Had wat rustiger gemogen.
[edit] toch niet...... zijn echt in Duitsland. Schiet eindelijk erg op voor Steffen en Flip
Mag ook wel, na al die tegenslagen. Denk dat Co en Rogier het ook erg lastig gaan krijgen
[Dit bericht is gewijzigd door geursel op 12-09-2003 21:45]
Hardstikke tof programma, alleen snap ik niks van de programmering. Alle afleveringen door mekaar en dan op vrijdag een nieuwe ofzo...
Wij zijn ook aangestoken door het lift virus en gaan eerst maar eens een wedstrijdje Rotterdam-Antwerpen doen. Nog nooit gelift en zonder camera zal het wel een stuk lastiger zijn. One step at a time.
quote:Ik wil mezelf ook aanmelden als er een The Trip 2 komt ofzo,wat denk ik wel gaat komen.Anders wil ik de route zelf afleggen.
Op zaterdag 13 september 2003 20:08 schreef Erasmusch het volgende:
Wel vaag, stond op de site dat ze geen liften mochten krijgen van meer dan 200 km per dagHardstikke tof programma, alleen snap ik niks van de programmering. Alle afleveringen door mekaar en dan op vrijdag een nieuwe ofzo...
Wij zijn ook aangestoken door het lift virus en gaan eerst maar eens een wedstrijdje Rotterdam-Antwerpen doen. Nog nooit gelift en zonder camera zal het wel een stuk lastiger zijn. One step at a time.
quote:Ja,volgensmij heel volgensmij en heel stiekum krijgen steffen en flip en co en rogier tog wel hulp van mtv
Op zaterdag 13 september 2003 23:04 schreef geursel het volgende:
Is natuurlijk wel een uitdaging of a lifetime.. maar vergis je niet, denk dat het ook erg saai kan zijn.. maar wie weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |