En ik vond het erg raar dat ik Seifer in één klap "dood" kreeg.
quote:? Zijn hp is daar 1150 / 1150
Op dinsdag 26 augustus 2003 21:31 schreef victorinox het volgende:
En ik vond het erg raar dat ik Seifer in één klap "dood" kreeg.
Dan kan je wel heel hard slaan bij het einde van disc 1
quote:Daar ben ik niet mee eens. Ik vind zelfs FF IX 1 van de slechtste van de FF-reeks. Ik heb totaal geen "feeling" met het wereldje waarin het afspeelt. Muzikaal vind ik het ook niet echt bijzonders en om maar te zwijgen over de saaie eindboss. Het meest irritante vond ik toen Steiner gevangen zat in een kooi die je dan heen en weer moest "swingen".
Op dinsdag 26 augustus 2003 21:09 schreef Bananenman het volgende:
IX roelt, stukken beter dan VIII imo
[Dit bericht is gewijzigd door wizarddragon op 26-08-2003 22:22]
quote:Squall level 36
Op dinsdag 26 augustus 2003 22:09 schreef Chocobo het volgende:[..]
? Zijn hp is daar 1150 / 1150
Dan kan je wel heel hard slaan bij het einde van disc 1
Strenght: 128
quote:Vind zelf ook IX de wat mindere Final Fantasy, maar een hoop zijn het er daar niet mee eens
Op dinsdag 26 augustus 2003 22:18 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Daar ben ik niet mee eens. Ik vind zelfs FF IX 1 van de slechtste van de FF-reeks. Ik heb totaal geen "feeling" met het wereldje waarin het afspeelt. Muzikaal vind ik het ook niet echt bijzonders en om maar te zwijgen over de saaie eindboss.
quote:Dat doet het hem ja
Op dinsdag 26 augustus 2003 22:20 schreef victorinox het volgende:[..]
Squall level 36
Str Bonus
Str.+40%
100 Tornado's bij StrenghtStrenght: 128
quote:Ik vind het juist de beste FF game.
Op dinsdag 26 augustus 2003 22:18 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Daar ben ik niet mee eens. Ik vind zelfs FF IX 1 van de slechtste van de FF-reeks. Ik heb totaal geen "feeling" met het wereldje waarin het afspeelt. Muzikaal vind ik het ook niet echt bijzonders en om maar te zwijgen over de saaie eindboss. Het meest irritante vond ik toen Steiner gevangen zat in een kooi die je dan heen en weer moest "swingen".
De characters zijn mijns inziens erg goed uitgewerkt (ik herken mezelf in Zidane altijd op zoek naar de vrouwtjes
).
Ook Dagger, Vivi en Eiko hebben een goed achtergrond verhaal. Ik vind Steiner wat minder, en ook Quina is wat minder, alhoewel ze (?) wel handig is met de "eat" functie
Ik trek even een vergelijking met 7. Daar kom je ook characters tegen die eigenlijk niet zo heel cool zijn, Yuffie bijvoorbeeld... Deed me echt niets, en heb er ook bijzonder weinig mee gespeeld.
Daarentegen was de hoofdpersoon daar weer veel beter uitgewerkt. Het gaat in 9 minder om Zidane, meer om Dagger.
Enzo.
quote:IX
Op woensdag 27 augustus 2003 01:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
FF 9 is serieus echt een van de beste. Ik heb er veel meer feeling mee dan met bijv 8 (nu gaat die vgl een beetje scheef aangezien ik 8 niet zo intensief heb gespeeld).De characters zijn mijns inziens erg goed uitgewerkt (ik herken mezelf in Zidane
altijd op zoek naar de vrouwtjes
).
Ook Dagger, Vivi en Eiko hebben een goed achtergrond verhaal. Ik vind Steiner wat minder, en ook Quina is wat minder, alhoewel ze (?) wel handig is met de "eat" functie
Ik trek even een vergelijking met 7. Daar kom je ook characters tegen die eigenlijk niet zo heel cool zijn, Yuffie bijvoorbeeld... Deed me echt niets, en heb er ook bijzonder weinig mee gespeeld.
Daarentegen was de hoofdpersoon daar weer veel beter uitgewerkt. Het gaat in 9 minder om Zidane, meer om Dagger.
Enzo.
Coole redenen, maar ze zullen voor iedereen altijd persoonlijk blijven. Bij mij is FVII bv heilig. ,............ echt heilig.... !
FF IX is zeker een van de beste FF games imo, iig beter dan VIII. Maybe zelfs dan VII maar dat durf ik nog niet met zekerheid te zeggen
quote:Het ideale spel om mijn GBA Player te ontmaagden
Op woensdag 27 augustus 2003 08:20 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
Choco, kan je de conclusie van dat verhaaltje hier posten please
quote:No problem
Op woensdag 27 augustus 2003 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://insider.ign.com/teasers/433/433308.htmlChoco, kan je de conclusie van dat verhaaltje hier posten please
Over het algemeen waren ze erg enthousiast vond ik maar importeren is een tweede.
Final Import Considerations
For the die-hard collector and Final Fantasy devotee, the import is actually pretty sweet. The packaging is unlikely to show up in the U.S., and six months is a long time to wait to play the first Final Fantasy on a Nintendo home console in nearly a decade.
However, for those more sane and grounded in reality, the one where you must keep a bank account balanced, importing Final Fantasy Crystal Chronicles is not recommended. Not only is it relatively uneventful and unfriendly to non-Japanese speakers in single-player, but also trying to figure all this out with numerous friends over the glow of your GBA SP is really not anyone's idea of a good time.
We suggest you wait this one out. After all, we still haven't even determined if we'd recommend buying it period, let alone importing from an overseas market
De packaging heb ik ook even gesaved voor je want
Maar ze hebben het nergens over dat het spel vervelend speelt ofzo?
quote:Nee Gijs
Op woensdag 27 augustus 2003 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Krijgen wij ook zo'n soort package ? Dat zou wel mooi zijnMaar ze hebben het nergens over dat het spel vervelend speelt ofzo?
Gizamaluke's Grotto
Conde Petie
Black Mage Village
Treno
Iifa Tree
Maar wat een art ! Vooral de Iifa Tree is erg mooi !
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 27-08-2003 12:44]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |