Ik ben wel in het bezit van een gsm. Puur om het feit dat ik bereikbaar ben voor familie in tijden van nood, of wanneer bij mij de nood hoog is in onverlaten plaatsen contact te zoeken met een hulpvaardige.
Zijn er hier mensen die op de dag van vandaag er bewust voor kiezen geen gsm aan te schaffen? En mag ik zo vrij zijn om te vragen wat daar de redenen van zijn?
quote:Als je er geen hebt en het gewend bent, dan mis je hem niet. Je merkt pas waarvoor je hem nodig hebt als je hem een jaar gebruikt ofzo.
Op zondag 24 augustus 2003 14:06 schreef brighton het volgende:
Ik heb er ook geen, zou niet weten waarvoor ik 'm nodig heb...Wel is aan gedacht om er een te kopen, maar kost me toch teveel geld
quote:Onder welke steen kom jij vandaan
Op zondag 24 augustus 2003 14:06 schreef eXtension het volgende:
Khoef zon kanker verwekkend ding ook niet.
[Dit bericht is gewijzigd door Steve-O op 24-08-2003 14:08]
quote:Eens.
Op zondag 24 augustus 2003 14:08 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Ik heb geen huistelefoon. Dat is pas onnodig namelijk.
quote:Dus...Waarom zou ik er een kopen?
Op zondag 24 augustus 2003 14:08 schreef apophis4u het volgende:[..]
Als je er geen hebt en het gewend bent, dan mis je hem niet. Je merkt pas waarvoor je hem nodig hebt als je hem een jaar gebruikt ofzo.
Vroegâh, toen was allen nog veel rustiger
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 14:07 schreef 700MB het volgende:
Ik heb wel een GSM, want er zijn mensen zonder email.
die houden we erin!
Nu heb ik hem niet meer daarvoor nodig en ligt het ding meestal ergens op mijn kamer.
quote:bereikbaarheid. Das de eerste reden. nu denk jij zelf van, kben altijd op mn werk bereikbaar en anders ben ik thuis ofzo. Maar toch onderweg is een mobiel handig. Je zal zien dat je net ff zelf moet bellen.
Op zondag 24 augustus 2003 14:10 schreef brighton het volgende:[..]
Dus...Waarom zou ik er een kopen?
quote:nou dat ook weer niet
Op zondag 24 augustus 2003 14:19 schreef Bioslock het volgende:
Ik heb geen gsm. Ik ben tof..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |