abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12672663
ik heb een vraag.... ben sinds een week nu aan t lijnen (gaat lekker moet ik zeggen).
Voordat ik begon met lijnen dronk ik regelmatig 2 blikjes redbull op een dag. Hier merkte ik opzich niet veel van (geen hartkloppingen oid) wel had ik minder (snel) honger en meer energie

Nu vroeg ik me eigenlijk af of er mensen waren die ervaring hebben met redbull in combinatie met afvallen/lijnen. Ik hoor/lees veel tegenstijdige verhalen dus ben nieuwsgierig of er mensen zijn die hier uit eigen ervaring iets over kunnen vertellen?

groetjes san.

pi_12672672
Je hebt tegenwoordig toch ook red bull light, zal waarschijnlijk beeter voor de lijn zijn dan de gewone red bull.
Realiteit is een illusie die zich voor doet bij gebrek aan alcohol
pi_12672683
Ik ben 24 en weeg nu 57. Nog steeds veel te licht maar er was een tijd dat ik 51 Kg woog. Toen wilde ik aankomen. Aangezien dat die energiedrinks mijn favo drankjes zijn en ik er veel van drink heb ik aan mijn dietiste gevraagd hoe dit nu zat.

Ze vertelde me dat dat opgewekte gevoel mijn stofwisseling deed stijgen en dat ik daardoor meer moest eten om aan te komen. Voor mij niet goed dus, maar voor jou goed nieuws.

Alcohol doet trouwens het tegenovergestelde. Ze zei tegen mij dat als ik tijdens het uitgaan tussen 2 kwaden kon kiezen ik beter een pilsje dan een Red Bull kon nemen.

Suc6.

pi_12674545
Ik ga het dan ook maar eens uitproberen!
Heb net een blikje Red Bul light gedronken.
Maar dat stofje dat je stofwisseling versnelt is dat niet gewoon cafeine?
Dan wil dat toch zeggen dat Cola hetzelfde effect heeft of niet?
pi_12675623
Red Bull is gloof nie zo best voor de lijn. hoop suiker enzo in. En de vet vetverbranding verhogen zal ook wel tegen vallen. Neem dan stackers ofzo. Epheadra dus.
pi_12682603
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 12:45 schreef miss_cee het volgende:
Ik ga het dan ook maar eens uitproberen!
Heb net een blikje Red Bul light gedronken.
Maar dat stofje dat je stofwisseling versnelt is dat niet gewoon cafeine?
Dan wil dat toch zeggen dat Cola hetzelfde effect heeft of niet?
Nou volgens mij is het stofje wat je spijsvertering moet stimuleren : taurine, ik heb net ook even op de red bull site gekeken.
Op de site staat inderdaad dat het : stimulates your metabolism :y
En dat moeten we hebben toch als je wilt afvallen
pi_12684907
ga meer sporten en verander je eetpatroon.

wat je ook probeert, dat is het enige wat echt helpt.

hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')