quote:Waarom ben je opeens zo aan het opruimen dan?
Op zondag 24 augustus 2003 14:14 schreef Waxxer het volgende:
ik doe vaak een poging op te ruimen idd, maar deze keer heb ik a-l-l-e-s met een sopje afgenomen en gesorteerd en drie vuilniszakken troep weggegooid, en twee grote dozen vol met tijdschriften. Voor-foto's heb ik niet, ik maak er wel een als alles klaar is
quote:http://www.ge-dating.com/
Op zondag 24 augustus 2003 14:14 schreef Tizmo het volgende:
Grand_Expectations klinkt veel leuker.
Meneer dacht ff de kraan voor de CV nog meer open te draaien (terwijl ie al ver open stond) waardoor de druk op de slang te hoog werd en hij losschoot.
Gevolg: Zeiknatte puppy, zeiknatte zolder, zeiknatte schuur, zeknatte hal beneden. Zeiknatte doordrenkte eeuwenoude houten boerderijbalken..... hmmz. Gezellig.
quote:omdat ik het gevoel kreeg in een zwijnenstal te wonen, zoooveeeellll stof en muf en alles, eindelijk weer eens een goede grote schoonmaakbeurt zo vlak voor het begin van het nieuwe studiejaar!
Op zondag 24 augustus 2003 14:15 schreef Just-Dennis het volgende:[..]
Waarom ben je opeens zo aan het opruimen dan?
quote:Geel_Eten.
Op zondag 24 augustus 2003 14:14 schreef onetouch het volgende:[..]
general_electrics
quote:duurt bij mij altijd maar 2 dagen voordat het weer ranzig is
Op zondag 24 augustus 2003 14:17 schreef Waxxer het volgende:[..]
omdat ik het gevoel kreeg in een zwijnenstal te wonen, zoooveeeellll stof en muf en alles, eindelijk weer eens een goede grote schoonmaakbeurt zo vlak voor het begin van het nieuwe studiejaar!
quote:Jaja
Op zondag 24 augustus 2003 14:17 schreef Waxxer het volgende:[..]
omdat ik het gevoel kreeg in een zwijnenstal te wonen, zoooveeeellll stof en muf en alles, eindelijk weer eens een goede grote schoonmaakbeurt zo vlak voor het begin van het nieuwe studiejaar!
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 14:17 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
quote:Leuke anekdote voor feestjes & partijtjes!
Op zondag 24 augustus 2003 14:17 schreef Ang3l het volgende:*zucht* Herstel:
Meneer dacht ff de kraan voor de CV nog meer open te draaien (terwijl ie al ver open stond) waardoor de druk op de slang te hoog werd en hij losschoot.
Gevolg: Zeiknatte puppy, zeiknatte zolder, zeiknatte schuur, zeknatte hal beneden. Zeiknatte doordrenkte eeuwenoude houten boerderijbalken..... hmmz. Gezellig.
quote:Dat wist ik ook wel.
Op zondag 24 augustus 2003 14:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar ik ben dus vernoemd naar Great Expectations, het boek van Dickens..
quote:waterpret op de boerderij
Op zondag 24 augustus 2003 14:17 schreef Ang3l het volgende:
*zucht* Herstel:Meneer dacht ff de kraan voor de CV nog meer open te draaien (terwijl ie al ver open stond) waardoor de druk op de slang te hoog werd en hij losschoot.
quote:Thehe, echt wel. Dat ga ik inwrijven
Op zondag 24 augustus 2003 14:19 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Leuke anekdote voor feestjes & partijtjes!
.
Aww, tis nu echt een verzopen katje. In z'n natte boxershortje en inmiddels maar uitgetrokken zeiknatte badjasje. Natte plakhaartjes, nat lijfje, verkleumde voetjes.... en maar dweilen om die gang droog te krijgen!
Zal ik anders ff helpen?
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 14:20 schreef Ang3l het volgende:[..]
Thehe, echt wel. Dat ga ik inwrijven
Aww, tis nu echt een verzopen katje. In z'n natte boxershortje en inmiddels maar uitgetrokken zeiknatte badjasje. Natte plakhaartjes, nat lijfje, verkleumde voetjes.... en maar dweilen om die gang droog te krijgen!
Zal ik anders ff helpen?
quote:Chinees
Op zondag 24 augustus 2003 14:20 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 14:20 schreef Ang3l het volgende:[..]
Thehe, echt wel. Dat ga ik inwrijven
Zal ik anders ff helpen?
quote:
Congratulations! You have arrived at Great Expectations, the nation's premiere destination for meeting and dating quality singles since 1976. Great Expectations members are intelligent, attractive professionalsin search of meaningful relationships. And unlike many on-line dating services, Great Expectations members are pre-screened and qualified, so you can enjoy a safe and enjoyable dating experience.
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 14:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
quote:Heb ff gevraagd of ie ook ff de hele huiskamer en keuken wil dweilen nu ie toch bezig is met water kliederen
Op zondag 24 augustus 2003 14:23 schreef onetouch het volgende:[..]
here darling, there look, you missed a sport!
quote:Hebben jullie geen twee dweilen
Op zondag 24 augustus 2003 14:33 schreef Ang3l het volgende:[..]
Heb ff gevraagd of ie ook ff de hele huiskamer en keuken wil dweilen nu ie toch bezig is met water kliederen
Sowieso heeft ie met z'n sopvoetjes allemaal voetsporen door het huis gemaakt, dus ik vind dat het zijn plicht is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |