quote:Persoonlijk houd ik daar niet zo van.
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:03 schreef itsontoday het volgende:
Wat vinden jullie van de schoudertasjes waar je jongens tegenwoordig mee ziet lopen. Je hebt ze van Eastpak, Prada, Gucci, enz.
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:04 schreef toska het volgende:
Ik heb ze nog nooit gezien , heb je een foto?
http://217.160.102.109/products/_auth/one.jpg
Deze heb ik zelf ook in het zwart. Zal er eens een fotootje van maken.
Maar een beetje zichzelf respecterende man gaat natuurlijk niet voor joker lopen met een tasje
quote:??
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:13 schreef Nuke het volgende:
Achja.... leuk als je homo of marrokaan bentMaar een beetje zichzelf respecterende man gaat natuurlijk niet voor joker lopen met een tasje
quote:Nee, een broek die afzakt door de sleutels, telefoon, geld, autoradio, etc is handig
Achja.... leuk als je homo of marrokaan bentMaar een beetje zichzelf respecterende man gaat natuurlijk niet voor joker lopen met een tasje
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:13 schreef Doctor_Bara het volgende:
??
quote:Dat lees is dus ook net
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:06 schreef Brendovic het volgende:
Gewoon die tasjes waar alle marokane mee lope voor hun nieuwe gsm die ook gewoon in je zak kan. 9 vd 10 keer is dat tasje ook gewoon leeg
quote:Het concept "riem" is jou onbekend?
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:16 schreef eNaSnI het volgende:
Nee, een broek die afzakt door de sleutels, telefoon, geld, autoradio, etc is handig
quote:Daar is toch niks mis mee?
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:09 schreef itsontoday het volgende:
Ik heb hier een fotootje van het eastpakmodel gevonden:http://217.160.102.109/products/_auth/one.jpg
Deze heb ik zelf ook in het zwart. Zal er eens een fotootje van maken.
quote:Je moet ook geen autoradio in je broekzak douwen, flapdrol.
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:16 schreef eNaSnI het volgende:[..]
Nee, een broek die afzakt door de sleutels, telefoon, geld, autoradio, etc is handig
quote:lol tja wat is da erger met een tasje rondlopen door een drukke strand of voor die lui je broek laat zakken ?
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:16 schreef eNaSnI het volgende:[..]
quote:Juist juist, helemaal mee eens...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |