quote:vertel mij wat, op het eind van de 6e had ik meer tussenuren dan les. maarja, de bieb (gratis breedband) maakt een hoop goed.
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:53 schreef RJhammer het volgende:[..]
Dat viel mij ook vies tegen ja
Maareuh, tussenuren kunnen echt hell zijn hoor, vooral als je school ver van huis ligt en alles wat je moest doen is al af/gedaan. = Doodvervelen
er zijn ook scholen waar je verplicht in een studie- of stilteruimte moet zitten tijdens die uren. was bij ons ook een tijdje zo, maar nadat we op een gegeven moment 10h/week in de stilteruimte zaten hebben we gedreigd de coordinator te lynchen, en toen mochten we weer naar de bieb
quote:En wat houdt dat in?
Op zaterdag 23 augustus 2003 21:02 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Management en Organisatie
.
quote:Als ik hier zo luister schijnen die opdrachten toch wel veel tijd in te nemen..
Op zaterdag 23 augustus 2003 21:10 schreef MewBie het volgende:
4VWO ff denken....
oh ja die heb ik nooit gedaan
ben van 5havo naar 5vwo gegaan, maar t valt allemaal wel mee (op de havo dan) je hebt een hoop waardeloze vakken dr bij (ckv en anw) waar je met 9 vingers in je neus nog voldoendes voor kan halen
quote:mwa, op mijn marnier niet
Op zaterdag 23 augustus 2003 21:15 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Als ik hier zo luister schijnen die opdrachten toch wel veel tijd in te nemen..
quote:Jamaar, ik heb C&M
Op zaterdag 23 augustus 2003 21:17 schreef MewBie het volgende:[..]
mwa, op mijn marnier niet
voor ckv het hele jaar niks ingelevers, op de laatste dag een werkstukkie ingeleverd waar ik 3 uur over gedaan had en ik had een V-tje op mn lijstmaar dat wil niet zeggen dat het bij jou ook zo makkelijk gaat. voor anw heeft onze hele NT NG afdeling haast niks hoeven doen, de leraar wist dat wij het allemaal dubbel deden dus gaf ons zo'n beetje automatisch goeie cijfers (je begon bij wijze van spreke al met een 5 als je het zwaar kut gemaakt had)
quote:hehe, wij hadden ook mazzel met de leraar
Op zaterdag 23 augustus 2003 21:21 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Jamaar, ik heb C&M
.
en tja CM hou ik me mond maar over...das dus echt niks voor mij
quote:Je moet het gewoon leren. Ik was een van de weinige die slecht had voor ANW. Voor de toetsen had ik allebei onvoldoende. Maar de Practische Opdrachten telden even zwaar voor anw en die had ik wel goed dus daar compenseerde ik het mee. Ik had precies een 6.0.
Op zaterdag 23 augustus 2003 21:21 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Jamaar, ik heb C&M
.
quote:Ik heb management en organisatie gedaan en daar ga ik ook mee verder, maar dat is een soort economie achtig iets. Je leert een beetje hoe het er later aan toe gaat in een bedrijf. Het kan leuk zijn, maar ik heb zo'n saaaaie leraar.
Op zaterdag 23 augustus 2003 21:08 schreef Thomas B. het volgende:[..]
En wat houdt dat in?
Wij hebben niet van dat soort vakken... ook geen informatica enzo.
quote:Filosofie zou ik ook heel graag willen
Op zaterdag 23 augustus 2003 21:37 schreef Avani het volgende:[..]
Ik heb management en organisatie gedaan en daar ga ik ook mee verder, maar dat is een soort economie achtig iets. Je leert een beetje hoe het er later aan toe gaat in een bedrijf. Het kan leuk zijn, maar ik heb zo'n saaaaie leraar.
. Informatica heb ik in de 4e ook gedaan, maar daar was echt niks aan. En dit jaar ga ik filosofie doen, dus daar ben ik dan wel weer benieuwd naar, wat dat is.
quote:En wat als alle computers bezet zijn en iedereen "schoolwerk" aan het doen is zodat je ze er niet af kan trappen om zo vervolgends zelf nutteloos te gaan surfen.
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
Mijn school is zo'n 10 minuten fietsen.En ik vermaak me echt wel met de mediatheek (even Fok!ken!), muziek, overgebleven klasgenootjes e.d.
Geloof me daar nou maar in
.
[Dit bericht is gewijzigd door RJhammer op 23-08-2003 22:20]
Dus sowieso al drie uur minder dan in de derde en ook nog eens één derde van de tijd gewoon geen les maar alleen huiswerk maken. Volgens mij is dat nog niet eens zo slecht! ![]()
Note: Een lesuur is bij ons 50 min.
het was wennen aan het begin, maar uiteindelijk heb ik het nog gehaald
heb wel in de 5e moeten afhaken
Dus dat gaat je lukken!
En 2Mini: KCV is geweldig! Interessant, leuk, mooi. En om te leren vond ik het niet moeilijk, misschien omdat ik het zo interessant vind. Al die mythes en goden en verhalen.
.
quote:hmmm....CKV1 was bij ons een keer in de week 1 blokuur (90 mins).
Op zaterdag 23 augustus 2003 22:14 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Wat ik alleen niet zo snap is dat je echt enorm veel van die troep als CKV krijgt. Het eerste blok 3 uur per week en het tweede blok 2 uur per week. Nederlands, Engels etc. krijgen we nog minder!
quote:Ik heb het idd alleen over CKV1 dat is dus 2.5 lesuur in de week -> 2 echte uren en 5 min. Dat is dus ruim een half uur meer per week dan jij.
Op zaterdag 23 augustus 2003 22:19 schreef RJhammer het volgende:[..]
hmmm....CKV1 was bij ons een keer in de week 1 blokuur (90 mins).
Viel nog wel mee dus, of heb je CKV3 ook meegeteld?
Ik vond zelfs die 90 minuten teveel voor CKV, de lessen hadden nauwelijks inhoud, je zat voor het grootste gedeelte van de les weg te zakken aan het einde van de dag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |