abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12660308
Ik heb een aantal vragen.

Vanmiddag is mijn brug losgelaten in mijn mond, nu mis ik dus 1 voortand.

Kan ik hier het beste een kroon laten zetten en zo ja hoe gaat dat in zijn werk.
Ik kan alleen info vinden over kronen die over bestaande tanden zitten, maar mijn voortand is er met wortel en al eruit en dat gat is al jaren dichtgegroeid.

En wat zou het ongeveer kosten??? ben bij de CZ verzekerd, aanvullend.

pi_12660353
Denk dat het of je brug repareren word, of een stifttand. Beide gevallen niet goedkoop helaas .
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 18:21:44 #3
63548 poracle
Keihard neuken is erg lekker!
pi_12660465
Ik miste ook een snijtand, en heb maandag een implantaat gekregen, en de volgende dag kwam de noodprothese er a; op, heb nu weer een mooi gebit
Ik betaal overigens alleen voor de definitieve kroon, die is zo'n 1000 euro, de rest dekt de verzekering (SIZ).
Beter 1 kutje om je lul, dan 10 in je gezicht!
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 18:30:41 #4
57379 Happyness
A dirty mind is a joy Forever.
pi_12660699
dit lijkt me toch wel slim met je tandarts te bespreken ... ik bedoel daar zijn die gasten toch voor
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 18:34:38 #5
63548 poracle
Keihard neuken is erg lekker!
pi_12660769
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:30 schreef Happyness het volgende:
dit lijkt me toch wel slim met je tandarts te bespreken ... ik bedoel daar zijn die gasten toch voor
Doet hij ook vastwel, maar zo hoor je de mening van vele andere wat altijd beter is.
Beter 1 kutje om je lul, dan 10 in je gezicht!
pi_12660824
Misschien wil hij het wel zonder rekening doen, valt te proberen.
pi_12715523
Vanmiddag ffies naar de tandarts geweest.
Hij zo: Ooooooow hier ff wat vuil wegvijlen, dan stuur ik de brug op en kan ie morgen weer teruggezet worden.
Me eigen druk maken op niks dus.
pi_14249691
En ja hoor hij ligt er nu alweer voor de derde keer uit.
Komen waarschijnlijk 3 kronen voor in de plaats.

Nu zit ik met een paar vragen, doet het afslijpen van de tanden waarover een kroon wordt gezet pijn?? of gaat dit onder verdoving??
Wat gaat me dit geintje nu weer kosten??

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')