abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 19:13:40 #126
2375 plato242
Hebben ze Sharon al begraven?
pi_12661538
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:37 schreef George_Bush het volgende:

[..]

Ja en die taarten gooiers zijn door een Sp'er betaald.

(vandaag in de Telegraaf)

In de Telegraaf...Nee dan moet het waar zijn...

En de namen die Peter Siebelt noemt bestaan wel maar zijn dus absoluut niet gevaarlijk! Hij beschrijft juist de meest voor de hand liggende maar ook de meest ongevaarlijke mensen. Hij heeft dat hele onderzoek gebasseerd op wat vage geruchten en kent die hele wereld nauwelijks. Hij schrijft precies wat anderen, zoals jeukaanmenazi, graag willen lezen...

Je mag wel zonder reden buitenlanders haten maar je mag niks negatiefs over amerika zeggen...Vreemd...
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 19:15:58 #127
2375 plato242
pi_12661587
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 19:13 schreef Konijn het volgende:
Mileuactivisten en hun onschuldige boomhutactiviteiten:

http://www.geocities.com/fortuynistischnieuwsblad/weetjes.html

BRUHAHAHAHAHAHAHA!

Over eenzijdige journalistiek gesproken...

*vouw tot prop en veeg reet er mee af*

Je mag wel zonder reden buitenlanders haten maar je mag niks negatiefs over amerika zeggen...Vreemd...
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 19:16:46 #128
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_12661611
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 19:10 schreef plato242 het volgende:
TechXP? Nee...
Ik word ook altijd buitengesloten

Ik moet denk nog wat extremer worden

zaterdag 23 augustus 2003 @ 19:16:49 #129
2375 plato242
pi_12661614
De uit Duitsland afkomstige advocate Britta Böhler verdedigde samen met haar kantoorgenoten Franken en Koppe de extreem-linkse moordenaar Volkert van der Graaf. Al in haar jeugd toonde ze bewondering voor linkse idealen. Zo las Böhler op jeugdige leeftijd de publicaties van Ulrike Meinhoff van de Rote Armee Fraktion (RAF), de terroriste die met bloedige aanslagen het wereldnieuws haalde. "Meinhoff was buitengewoon intelligent, schreef als journaliste schitterende essays", zei Böhler in 2000 in een interview. "Ze zag geen andere weg meer dan die van het geweld. Zoiets intrigeert me. Maar mijn belangstelling stopte toen haar bommen ontploften." De betrokkenheid bij links werd de advocate met de paplepel ingegoten. Haar ouders bekogelden de Duitse defensie-minister Franz Josef Strauss met tomaten, omdat ze tegen de bewapening van de Bondsrepubliek waren (De Telegraaf, 11.05-2002).

Ja und?
Ze is links dus...Hoe erg...

zaterdag 23 augustus 2003 @ 19:17:34 #130
2375 plato242
pi_12661627
Ik las op jeugdige leeftijd Marx. Moet ik nu ook dood?
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 19:18:50 #131
2375 plato242
pi_12661665
Fortuynistisch nieuwsblad...
Tsjonge jonge, sommige mensen zullen er wel nooit overheen komen denk ik...
Triest.
pi_12661682
ach gossie... 'links' wordt een beetje zenuwachtig.. ( en terecht)
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 19:20:09 #133
2375 plato242
pi_12661706
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 19:19 schreef Koos Voos het volgende:
ach gossie... 'links' wordt een beetje zenuwachtig.. ( en terecht)
Nee hoor, links is zich aan het verkneukelen over het tekort aan intellect binnen de rechtse journalistiek...
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 19:21:42 #134
2375 plato242
pi_12661740
Als rechts ooit eens serieus genomen wil worden moeten ze eens iets anders doen dan fortuynistische weekblaadjes oprichten, zichzelf bedienen van oudbakken Quotes van een dooie homo en boekjes schrijven die niet op gedegen onderzoek zijn gebasseerd.
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 19:21:59 #135
2375 plato242
pi_12661745
Pim is een dooie homo.
pi_12661790
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 19:21 schreef plato242 het volgende:
Pim is een dooie homo.
Sorry hoor maar wat wil je nu bereiken. Je eigen gelijk heb je voor jezelf al gehaald maar wat wil je wat wij doen? Allemaal ja knikken zeker.
Ik laat het hierbij ik vindt je nogal aggressief in je reacties als ik eerlijk mag zijn.

Doe ff normaal.

pi_12661839
quote:
Pim is een dooie homo.
Ja.
En jij een levende.
[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
pi_12661937
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 19:17 schreef plato242 het volgende:
Ik las op jeugdige leeftijd Marx. Moet ik nu ook dood?
op zijn minst toch wel een dwangbuisje aan.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_12661964
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 19:30 schreef milagro het volgende:

[..]

op zijn minst toch wel een dwangbuisje aan.

Kunnen we concluderen dat het op jeugdige leeftijd lezen van Marx zijn satanistische bijbel mannen tot homosexualiteit dwingt?
[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 19:32:12 #140
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_12661968
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 19:26 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Ja.
En jij een levende.
Heb je hem dan ontmoet IRL?
pi_12662005
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 19:32 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Kunnen we concluderen dat het op jeugdige leeftijd lezen van Marx zijn satanistische bijbel mannen tot homosexualiteit dwingt?

Pim mocht ook graag Marx lezen, dus ja.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 24 augustus 2003 @ 00:56:31 #142
19325 bosgorilla
Deze strook niet meezenden
pi_12669208
owww please plato242

Wou jij ontkennen dat er geen misdaden worden/zijn begaan door linkse organisaties nu en in het recente verleden? Al dan niet met een politieke drijfveer of uit "dierenliefde" (lees : 1000en vrijgelaten nertsen in de natuur laten verhongeren of plat laten rijden)

[edit]
sorry ik had de ondertitel :
"Denk toch na! dit land gaat naar de verdoemenis! STEM KRACHTIG, STEM LINKS!" nog niet gelezen. Enige oprechte discussie zal nu wel onmogelijk zijn. Dogmatist. [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door bosgorilla op 24-08-2003 01:08]

Deze ruimte niet beschrijven
pi_12669742
quote:
Pim is een dooie homo.
Plato was een ooit een groot denker, wat is de Plato op fok een gigantische idioot. Net verstandig genoeg om de naam van een pienter iemand te gebruiken, maar daarme houdt iedere vergelijking op. Stem krachtig, stem links is zijn leus.... HAHAHAHAHAHA of hij is echt dom zoals hij overduidelijk laat blijken, of hij heeft een leuke dosis humor!
pi_12669768
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 01:24 schreef Frans_O het volgende:

[..]

Plato was een ooit een groot denker, wat is de Plato op fok een gigantische idioot. Net verstandig genoeg om de naam van een pienter iemand te gebruiken, maar daarmee houdt iedere vergelijking op. Stem krachtig, stem links is zijn leus.... HAHAHAHAHAHA of hij is echt dom zoals hij overduidelijk laat blijken, of hij heeft een leuke dosis humor!

pi_12669793
fout

[Dit bericht is gewijzigd door Frans_O op 24-08-2003 01:28]

pi_12669811
..
  zondag 24 augustus 2003 @ 01:28:41 #147
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_12669832
Maar hij is toch ook een dooie homo?

Niet dat het nodig is om telkens weer te zeggen, maar om het nou te ontkennen gaat ook weer wat ver.

When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  zondag 24 augustus 2003 @ 01:32:30 #148
19325 bosgorilla
Deze strook niet meezenden
pi_12669889
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 01:28 schreef Posdnous het volgende:
Maar hij is toch ook een dooie homo?

Niet dat het nodig is om telkens weer te zeggen, maar om het nou te ontkennen gaat ook weer wat ver.

tja tis gewoon off-topic he.

[off-topic]
Gras is groen
[/off-topic]

Deze ruimte niet beschrijven
  zondag 24 augustus 2003 @ 14:11:53 #149
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_12676232
Heb toch de indruk dat de kritiek van TS niet gestoeld is op kennis van zaken veel verder dan Nee dat is niet zo kom je mijns achtens niet. IPV kritiek op de persoon zou je eens inhoudelijke kritiek op zijn boek kunnen geven.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_12676616
quote:
Het is een bekend verhaal dat je in de 7de lijn zo ongeveer iedereen kent. Dat gaat als volgt. Ik ken een gemeenteraadslid, die kent een PvdA-wethouder, die kent Wim Kok, Wim Kok kent Beatrix, dus in slechts 4 stappen ken ik Beatrix ook. De andere kant op kan ook. Ik ken iemand uit Wageningen die dus Volkert vdG kende, dus ken ik in 2 stappen Volkert en dus kende Beatrix in slechts 6 stappen ook Volkert vdG.

Peter Siebelt past deze optelmethode toe op iedereen die in de een of andere lijn in relatie stond met Volkert vdG. En noemt dat serieus onderzoek. Op deze manier knoopt hij alles aan elkaar vast: de Vereniging milieu Offensief (VMO) waar Volkert werkte, Milieudefensie, die wel eens subsidie aan het VMO gaf, de Stichting Doen die weer subsidie aan Milieudefensie gaf, de Postcodeloterij, waarvan Stichting Doen zijn geld heeft. Er is dus een rechte lijn tussen Volkert en het bestuur van de Postcodeloterij. En als je deze lijn kunt neerzetten is het prachtig om alle kanten uit te waaien. Bij Milieudefensie werkte Wijnand Duyvendak en die is ooit door de Telegraaf als RaRa-terrorist neergezet, hoewel iedereen die zich enigszins inhoudelijk in de standpunten van Wijnand heeft verdiept ten tijde van de RaRa-akties weet dat hij en met hem de hele Bluf!-redactie daarop zware kritiek had. Maar Wijnand Duyvendak zit nu voor GroenLinks in de Tweede kamer, dus GroenLinks is onderdeel van hetzelfde linkse terreurnetwerk als Volkert en RaRa in de connexie Milieudefensie en RaRa. En omdat de advocate Britta Böhler van Volkert ooit op het kantoor van RAF-advocaat Bakker-Schut heeft gewerkt is er dus ook een lijn naar de RAF. En zo redeneert Siebelt eindeloos door: naar de Novib, naar de PvdA, naar de ETA, naar het NCO, naar de VN. Het maakt niet uit. Nou ja het maakt wel uit, want het moet wel in zijn straatje passen. Wat moet je bijv. met advocaat Spong die zowel dierenactivisten verdedigde, vegetariër is, maar ook de haatzaai-advocaat van Fortuyn werd? Of met Britta Böhler die nu ook prinses Margarita verdedigt? Hoewel met een moeder die met bomen praat moet zij ook wel deel zijn van de milieumafia.....

[...]

Of de milieubeweging nu gewoon handelt binnen de marges van de wetgeving maakt hem niet uit. Gefrustreerd beschrijft hij dat VMO honderden rechtszaken voert en in meer dan driekwart van de gevallen succesvol is. Ter illustratie haalt hij een boer aan die verloren heeft van VMO: "Het lijkt wel een criminele organisatie. Belachelijk zo vaak als die lui gelijk krijgen."

Het zijn zinnen die je drie keer moet lezen om ze te begrijpen. Wat staat hier nu eigenlijk? Ze verwoorden kort samengevat de filosofie van Peter Siebelt. Wettelijke maatregelen die ons bedrijfsleven belemmeren zijn fout. Als er vanuit de VN maatregelen worden voorgesteld om te komen tot internationale milieumaatregelen of het 'Handvest voor de Aarde" is dat een complot van de milieumafia. Een milieumafia die: "een schaduworganisatie vormt achter de VN met machtige tentakels die wereldwijd doordringen tot in alle lagen van de bevolking. Zij beschikt niet alleen over invloedrijke sleutelfiguren binnen de VN maar ook binnen de Europese Unie, nationale regeringen, overheidsdepartementen, lokale overheden, kerken, de vakbeweging en allerhande netwerken van milieuorganisaties."
Kortom alle organisatievormen, die het vrije bedrijfsleven, het vrije kapitalisme belemmeren zijn fout. Rechters die bijv. het VMO gelijk gaven in de vele honderden rechtszaken moeten ook wel fout zijn. Het komt niet bij hem op dat die boeren misschien wel fout handelden.

http://www.indymedia.nl/nl/2003/08/13396.shtml

Peter Siebelt komt overigens hier met een reactie op bovenstaand stuk van IndyMedia. Waarbij hij overigens niet inhoudelijk op de argumenten van de schrijver ingaat, hij komt met nieuwe beschuldigingen en probeert de schrijver te plaatsen in zijn spekkoek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')