Krijg net de nieuwe folder van V&D binnen, en lees dat je nu the Sims voor Airmiles kunt kopen. Dus geen 31,99 euro, maar 3199 airmiles!!!
![]()
Ik zat me laatst al af te vragen of ik inmiddels niet genoeg airmiles had om weer eens iets leuks te kopen. Nu kan ik niet alleen HotDate kopen, maar ook voor de gein nog even Superstar.
ik ben de laatste tevreden V&D-klant geloof ik, veruit mijn meest favo winkel
maar die staat er dus al op, hoe kan ik het rijke leven toch instaleren?
quote:niemand weet het!
Op maandag 25 augustus 2003 19:29 schreef MrAbagnale het volgende:
weet iemand het?
quote:heb ik al geprobeert, werkt niet.
Op maandag 25 augustus 2003 20:07 schreef mandark2000 het volgende:
Bij werkt ie dan gewoon. Zijn er geen patches te vinden?
En anders ff EA bellen, ze hebben een helpdesk.
Nadat je 1500andere add-ons gekocht te hebben voor die 32 euro komt er weer een uit. Terwijl iedereen aan het wachten is op deel 2 denken de makers er toch noig even een slaatjje uit deel 1 te kunnen slaan. Hoe verzinnen ze het! ![]()
Je kan nu magie gaan gebruiken!
Features
- Unlock alle spreuken uit het oude familieboek, en maak geheimzinnige drankjes
- Spreek spreuken uit over je maaltijden, relaties of verander de buurman in een kikker
- Allerlei plagen, zoals Kikker plagen, slangen plagen en het inslaan van onweer!
- 150 Nieuwe items
- Nieuwe karakters
- Nieuwe keuken en kook features
- Nieuwe locaties en objecten
- Ennnn kabouters!
Het gebeurde mij nl. ook, kind wiegen etc. en TOCH komen ze het weghalen verdorie. Tweede keer mijn Sim met baby maar naast de TV gezet, op een lekkere bank.
Het duurt drie Sim-dagen eer het een kind wordt, en op de derde dag is de kans het grootst dat ze het komen weghalen (ergens gelezen).
Overigens was van mijn Sim ineens het hele dag-nachtritme door de war door dat gebrul, dus toen heb ik op een gegeven moment toch maar efkes de cheat gebruikt om alles weer oke te krijgen.
quote:I have a patch
Op maandag 25 augustus 2003 20:37 schreef MrAbagnale het volgende:[..]
heb ik al geprobeert, werkt niet.
Check anders de Sims website (www.thesims.eagames.nl).
Iemand die weet wanneer die nieuwe Sims uitkomt op PS2?
quote:hey, volgens mij heb ik dat ook. livin' large wel geïnstalleerd en er zijn wel andere sims bij gekomen, maar nauwelijks nieuwe voorwerpen en ook geen nieuwe buurten enzo.
Op dinsdag 26 augustus 2003 10:20 schreef Syrena het volgende:[..]
I have a patch
Ik kreeg het ook niet voormekaar, en toen het wel lukte had ik geen extra buurten etc. Je moet dan de sims.exe ergens neerplanten. Mail me anders ff, dan zoek ik het voor je uit: zomerpeer@hotmail.com
quote:He bah, dit lijkt me nou helemaal niets. Het maakt het zo onrealistisch...
Op dinsdag 26 augustus 2003 10:16 schreef gieling.com het volgende:
Nieuwe Add-on: The sims Makin' MagicNadat je 1500andere add-ons gekocht te hebben voor die 32 euro komt er weer een uit. Terwijl iedereen aan het wachten is op deel 2 denken de makers er toch noig even een slaatjje uit deel 1 te kunnen slaan. Hoe verzinnen ze het!
Je kan nu magie gaan gebruiken!Features
- Unlock alle spreuken uit het oude familieboek, en maak geheimzinnige drankjes
- Spreek spreuken uit over je maaltijden, relaties of verander de buurman in een kikker
- Allerlei plagen, zoals Kikker plagen, slangen plagen en het inslaan van onweer!- 150 Nieuwe items
- Nieuwe karakters
- Nieuwe keuken en kook features
- Nieuwe locaties en objecten
- Ennnn kabouters![afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik willem oooooook!
quote:Ik heb hem gisteravond van iemand toegestuurd gekregen die extra toevoegen is wel kei gaaf
Op donderdag 28 augustus 2003 12:36 schreef Sanne het volgende:
Welke patch is dat???Ik willem oooooook!
quote:doet eens sturen? sanshine@sanshine.nl plzzzz
Op donderdag 28 augustus 2003 12:37 schreef Riann het volgende:[..]
Ik heb hem gisteravond van iemand toegestuurd gekregen die extra toevoegen is wel kei gaaf
je ziet ze dan ook echt op en neer gaan
quote:Dat gaat allemaal niet zo makkelijk..... hij had het via msn naar mij gestuurd en dat duurde wel een paar uur daarna moet ik alles uitpakken met winrar en daarna tussen die sims bestandjes zetten
Op donderdag 28 augustus 2003 12:39 schreef Sanne het volgende:[..]
doet eens sturen? sanshine@sanshine.nl plzzzz
moet ik ze dan eerst uitpakken met winrar?
ennuh waar moet ik ze dan tussenzetten in de bestandjes van the sims????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |