quote:Cadeautje?
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:08 schreef Waxxer het volgende:[..]
niet de zonnebrand vergeten hoor! Heb je wel een cadeautje voor mamma die nu wekenlang helemaal alleen thuis zit?
quote:Alles is gewoon onwijs gay! (wat klinkt alleen het woord al fout)
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:13 schreef ThE_ED het volgende:
Leather en denim zijn toch juist wel gay?
quote:Ik ga ook iets nuttigs doen! Opruimen ofzo....
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:16 schreef Vlarp het volgende:
Hoe het ook zij, ik ga eten en de krant lezen...Later!
quote:Nou doe mij maar wat fatsoenlijks hoor
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:13 schreef ThE_ED het volgende:
Leather en denim zijn toch juist wel gay?
ik noem mezelf eigenlijk nooit 'gay', krijg een beetje maagkrampen van dat woord...
quote:Hoe noem jij jezelf dan wel?
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:22 schreef Waxxer het volgende:[..]
Nou doe mij maar wat fatsoenlijks hoor
ik noem mezelf eigenlijk nooit 'gay', krijg een beetje maagkrampen van dat woord...
![]()
quote:heel Nederlandsch: homo....
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:25 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Hoe noem jij jezelf dan wel?
.
Gay vind ik zo.... ja dat echte nichterige zeg maar. Gay dit en gay dat gay gay gay gay gay....... Nee, ik kan aan dat woord niet wennen als ik Nederlands spreek
quote:Klinkt echt zo petshopboy/ymca achtig idd. (Gay is dan ook een ander woord voor 'blij')
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:28 schreef Waxxer het volgende:[..]
heel Nederlandsch: homo....
Gay vind ik zo.... ja dat echte nichterige zeg maar. Gay dit en gay dat gay gay gay gay gay....... Nee, ik kan aan dat woord niet wennen als ik Nederlands spreek
Maar dat leather compenseert het wel toch? Alleen is dat weer wat relnichterig misschien, maar wel ook heel metal
quote:Ik noem mezelf eigenlijk nooit homo of gay. Eigenlijk hou ik helemaal niet van dat soort etiketten. Als je boeken leest, moet je dan meteen bibliofiel zijn? En als je af en toe een dvd kijkt, meteen filmliefhebber?
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:28 schreef Waxxer het volgende:[..]
heel Nederlandsch: homo....
Ik heb toevallig een lief vriendje en kwijl per ongelukkig op jongens (20+). En hoe anderen dat willen noemen, boeit me niet zo.
[Dit bericht is gewijzigd door Great_Expectations op 23-08-2003 14:33]
quote:Mwah, denk toch wel dat ik 't verschil zie tussen relnichterig leer en metallig leer
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:32 schreef ThE_ED het volgende:
Maar dat leather compenseert het wel toch? Alleen is dat weer wat relnichterig misschien, maar wel ook heel metal
Zo'n leuke leren petje.... YMCA style? Niet echt metal
quote:Ik ben niet bepaald het type voor een leren broek.... Is wel wat voor een topic om aan hetero's te vragen of je vindt dat users er erg "gay" uitzien!
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:32 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Klinkt echt zo petshopboy/ymca achtig idd. (Gay is dan ook een ander woord voor 'blij')
quote:Nee, maar homo ben je ook niet soms. Je bent het of wel, of niet heh.
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:33 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Ik noem mezelf eigenlijk nooit homo of gay. Eigenlijk hou ik helemaal niet van dat soort etiketten. Als je boeken leest, moet je dan meteen bibliofiel zijn? En als je af en toe een dvd kijkt, meteen filmliefhebber?
Ik heb toevallig een lief vriendje en kwijl per ongelukkig op jongens (20+). En hoe anderen dat willen noemen, boeit me niet zo.
quote:Ken je Judas Priest?
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:33 schreef Ang3l het volgende:[..]
Zo'n leuke leren petje.... YMCA style? Niet echt metal
quote:Psies. Het roept bij mij meteen associaties op met de Gay Pride, Roze Maandag, huppelende handtasjes (hihihi), rellerige Nathanisten, uitgaan in de scene en kleffe handjes.
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:32 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Klinkt echt zo petshopboy/ymca achtig idd. (Gay is dan ook een ander woord voor 'blij')
quote:Er is wel ergens een topic over gay muziek ofzo, dus eentje over kledingstijl kan ook nog wel. Het gaat dan natuurlijk al gauw over de cliche homo, maar ja dat houdt je toch denk ik.
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:34 schreef Waxxer het volgende:[..]
Ik ben niet bepaald het type voor een leren broek.... Is wel wat voor een topic om aan hetero's te vragen of je vindt dat users er erg "gay" uitzien!
zal ik dat eens doen?
maarja ik weet niet of mijn collega's hier dat op prijs zullen stellen
quote:Pas maar op! Zometeen lurkt hij nog!
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:35 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Psies. Het roept bij mij meteen associaties op met de Gay Pride, Roze Maandag, huppelende handtasjes (hihihi), rellerige Nathanisten, uitgaan in de scene en kleffe handjes.
.
quote:Tsja, de cliche homo die altijd in strakke truitjes of juist in leer loopt en van musicals, de pet shop boys en het songfestival houdt is verreweg de bekendste heh...
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:35 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Psies. Het roept bij mij meteen associaties op met de Gay Pride, Roze Maandag, huppelende handtasjes (hihihi), rellerige Nathanisten, uitgaan in de scene en kleffe handjes.
.
quote:Mja klopt, ik ben dat gelukkig niet, want na twee jaar unive en praten over het coc met een homo-collega beginnen ze nu nog steeds over vriendinnen tegen mij
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:36 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Er is wel ergens een topic over gay muziek ofzo, dus eentje over kledingstijl kan ook nog wel. Het gaat dan natuurlijk al gauw over de cliche homo, maar ja dat houdt je toch denk ik.
quote:Dat is onzin. Als ik koffie zet, of een boterham met pindakaas smeer, dan ben ik geen homo, maar gewoon iemand die koffie zet en een boterham met pindakaas smeert.
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:34 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Nee, maar homo ben je ook niet soms. Je bent het of wel, of niet heh.
* G_E wordt erg zenuwachtig van homo's die hun gehele bestaan relateren aan hun homo-zijn. Die dus zelfs hun billen afvegen met roze toiletpapier.
quote:Dan ben je een homo die koffie zet, of whatever, of je dat nu expliciet uitdraagt of niet. ik ben ook altijd hetero ook al denk ik niet altijd van "goh wat val ik toch op vrouwen".
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:39 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Dat is onzin. Als ik koffie zet, of een boterham met pindakaas smeer, dan ben ik geen homo, maar gewoon iemand die koffie zet en een boterham met pindakaas smeert.
quote:Ik streef ernaar om in tenminste een kwart van mijn posts een gemene kat uit te delen naar weggelopen lurkers.
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:36 schreef Waxxer het volgende:[..]
Pas maar op! Zometeen lurkt hij nog!
Tsja, je bent een relnicht of je bent het niet hè
quote:Ja dat is een slecht idee, pas zondagavond doen want ik wil er bij zijn en ikmoet zo weg
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:40 schreef Waxxer het volgende:
maar ik zat te denken aan een gay-rating topic. Plaaten we het blokje en beoordelen de hetero's in een schaal van 1-10 hoe homo iemand in zijn fotoboek staatmaar das vast een slecht idee...
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:41 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Ik streef ernaar om in tenminste een kwart van mijn posts een gemene kat uit te delen naar weggelopen lurkers.
Tsja, je bent een relnicht of je bent het niet hè
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:41 schreef ThE_ED het volgende:Ja dat is een slecht idee, pas zondagavond doen want ik wil er bij zijn en ikmoet zo weg
Slechte ideeen heerschen!
Hoe gay is dit?
quote:Ik gaf nou juist aan dat dat NIET het geval is.
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:40 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Dan ben je een homo die koffie zet, of whatever, of je dat nu expliciet uitdraagt of niet.
quote:Fijn voor je, geniet ervan, en er zijn natuurlijk homo's en hetero's die dat zijn bij alles wat ze doen. Maar dat geldt niet voor mij.
ik ben ook altijd hetero ook al denk ik niet altijd van "goh wat val ik toch op vrouwen".
quote:Dan ga ik dat slechte idee morgen eens even in de praktijk brengen!
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:41 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Ja dat is een slecht idee, pas zondagavond doen want ik wil er bij zijn en ikmoet zo weg
Slechte ideeen heerschen!
quote:Goh, zo'n topic was er nog niet,
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:44 schreef Waxxer het volgende:Ik kan d'r wel een sausje overheen gooien, in de zin van, er zijn zoveel vooroordelen over homo's, in hoeverre zijn ze hier waar?
quote:das een ict-jongetje!
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:43 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Hoe gay is dit?
dat ben jij he?
quote:ja oke maar dan over DIT topic. Ik plaats het blokje en dan kijken andere users naar de fotoeboeken en zeggen hoe "gay" (uh-uh-uh!) de users van het [HOMO] topic ogen, snappie? Het gaat dan dus over ONS, over de mensen in het blokje
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:45 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Goh, zo'n topic was er nog niet,
.
quote:Ben het wel met bor de wolf eens
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:43 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Ik gaf nou juist aan dat dat NIET het geval is.
[..]Fijn voor je, geniet ervan, en er zijn natuurlijk homo's en hetero's die dat zijn bij alles wat ze doen. Maar dat geldt niet voor mij.
Je BENT een mens.
Je BENT een jongen, meisje, man, vruw, hond, enegerd, whatever.
Je BENT een brabander, hollander, limbo etc.
En je BENT een homo, lesbo, bi, hetero of andersoortige tussenvormen.
Of je er nu de hele dag bewust mee bezig bent of niet, tijdens het al dan niet koffie of thee zetten, of je het nu uitdraagd, verbergt, niet de aandacht geeft of laat wapperen... boeiuh! Je BENT het wel
edit: en ik BEN iemand die niet kan typen
[Dit bericht is gewijzigd door Ang3l op 23-08-2003 14:49]
quote:Er zijn zat anderen buiten dit topic die heel goed weten dat de users uit dit topic homo zijn.
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:47 schreef Waxxer het volgende:[..]
ja oke maar dan over DIT topic. Ik plaats het blokje en dan kijken andere users naar de fotoeboeken en zeggen hoe "gay" (uh-uh-uh!) de users van het [HOMO] topic ogen, snappie? Het gaat dan dus over ONS, over de mensen in het blokje
Het is een eigenschap, geen identiteit.
quote:Nee, da's dus ThE_ED
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:46 schreef Waxxer het volgende:das een ict-jongetje!
Die zijn zoveel aan het computeren dat je nooit weet wat er nu eigenlijk precies in dat bolletje speelt!
dat ben jij he?
![]()
quote:Jamaar hoe GAY, ziet iedereen er uit het blokje er enorm homo uit, van hup, je opent Waxxer, je ziet zijn foto en denkt WAT een homo heej, poe poe poe!
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:48 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Er zijn zat anderen buiten dit topic die heel goed weten dat de users uit dit topic homo zijn.
.
quote:Dus mijn eigenschappen zijn menselijk, maar ik ben geen mens?
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:49 schreef DennisMoore het volgende:
Je bent niet 'een homo', maar je bent 'homoseksueel', net zoals je geen 'bruinharige bent', maar 'bruin haar hebt'.Het is een eigenschap, geen identiteit.
quote:oh ik dacht dat ben jij in vroeger tijden Hij is nu wel weg opeens... ligt dat aan mij of was dat sowieso de bedoeling?
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:50 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Nee, da's dus ThE_ED
quote:Een mens is een (dier)soort. Dus dat staat op zich.
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:51 schreef Ang3l het volgende:Dus mijn eigenschappen zijn menselijk, maar ik ben geen mens?
quote:Precies, helemaal mee eens.
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:49 schreef DennisMoore het volgende:
Je bent niet 'een homo', maar je bent 'homoseksueel', net zoals je geen 'bruinharige bent', maar 'bruin haar hebt'.Het is een eigenschap, geen identiteit.
En een homo vind ik dus iemand die niet gewoon homoseksueel is, maar bij alles wat-ie doet zijn sexuele voorkeur erbij sleept. Net zoals een blonde doos iets anders is dan een vrouw met blond haar. Maar ja. Ik ben dan ook een moeilijke ouwe zeur. .
quote:Als ik blonde haren heb (eigenschap) dan ben ik dus ook een blonde. Vind ik dan.
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:53 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Een mens is een (dier)soort. Dus dat staat op zich.
Net zoals een varken geen 'varkenachtige' is.
quote:jaweellll
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:51 schreef Ang3l het volgende:[..]
Dus mijn eigenschappen zijn menselijk, maar ik ben geen mens?
quote:Oooh, je bedoelt een soort Hot-or-not, maar dan met homo's?
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:50 schreef Waxxer het volgende:[..]
Jamaar hoe GAY, ziet iedereen er uit het blokje er enorm homo uit, van hup, je opent Waxxer, je ziet zijn foto en denkt WAT een homo heej, poe poe poe!
quote:Nee dat vind ik geen homo, dat vind ik een nicht
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:53 schreef Great_Expectations het volgende:
En een homo vind ik dus iemand die niet gewoon homoseksueel is, maar bij alles wat-ie doet zijn sexuele voorkeur erbij sleept.
Weinig homo's die slechts homo zijn in seksueel opzicht.
quote:jaaaa precies, zo van: Goh van G_E zou je niet zeggen dattie homo is, goh Waxxer pluk je er zo uit, D_M is een could-be enz enz enz
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:54 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Oooh, je bedoelt een soort Hot-or-not, maar dan met homo's?
www.homornot.nl
?
quote:lopt. Maar het feit dat je gen deelw lt uitmaken van die cultuur doet niets af aan het feit dat je een homo bent. Zelfs een niet praktizerend homo is homo(seksuel). Homo is niets meer dan de afkorting van homoseksueel, daarom is (eigenlijk per definitie) iedereen die homoseksueel is ook meteen homo.
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:56 schreef DennisMoore het volgende:
Nouja, er is natuurlijk wel iets van een 'homo-cultuur', waar je meer of minder deel van uit kunt maken.
Eigenlijk is een pot dus ook homo, want een pot is ook homoseksueel Lesbiseksueel heb ik nl nog nooit van gehoord
Maar gaanderweg is de uitdrukking verbasterd naar alleen mannen.
quote:We kunnen natuurlijk ook ff proefdraaien binnen dit topic he, voordat we het uit de [HOMO]-kast gooien
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:57 schreef Waxxer het volgende:[..]
jaaaa precies, zo van: Goh van G_E zou je niet zeggen dattie homo is, goh Waxxer pluk je er zo uit, D_M is een could-be enz enz enz
Maar dan beoordeeld door hetero's... want volgens mij zijn hier weinig stereotypes
quote:Je bent een Zwollenaar, zodra je een onderscheid wilt maken met een Eindhovenaar. Dus zodra je het wilt gebruiken als indentiteit.
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:54 schreef Waxxer het volgende:[..]
jaweellll
jij bent een mensje met een huisje en nieuwe meubeltjes! Ik ben het er ook mee eens dat ik homo BEN, maarja, je denkt er niet altijd bij na. Net als dat ik er niet altijd bij nadenk dat ik student BEN, dat ik Zwollenaar BEN, dat ik een jongen BEN, dat ik arm BEN, enz enz enz.
Er zijn best mensen die zoiets bijna 24/7 doen, maar dat zijn dan gauw een beetje extremistische types. Zo lijken Corpsballen zich soms permanent bezig te houden met het student-zijn. En sommige hebben na hun studententijd grote moeite om dan afscheid te nemen van die identiteit als student, wat eigenlijk heel zielig is, omdat ze dan geen student meer zijn. . Maar ik dwaal af.
quote:Homo: Iedereen die homoseksueel is
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:59 schreef Ang3l het volgende:[..]
lopt. Maar het feit dat je gen deelw lt uitmaken van die cultuur doet niets af aan het feit dat je een homo bent. Zelfs een niet praktizerend homo is homo(seksuel). Homo is niets meer dan de afkorting van homoseksueel, daarom is (eigenlijk per definitie) iedereen die homoseksueel is ook meteen homo.
Eigenlijk is een pot dus ook homo, want een pot is ook homoseksueel
Lesbiseksueel heb ik nl nog nooit van gehoord
Maar gaanderweg is de uitdrukking verbasterd naar alleen mannen.
Dit zijn denk ik de meest gangbare annotaties die mensen hebben bij de verschillende namen voor ehm... ons
quote:Ah! Maar als jij zegt dat het een afkorting is!
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:59 schreef Ang3l het volgende:lopt. Maar het feit dat je gen deelw lt uitmaken van die cultuur doet niets af aan het feit dat je een homo bent. Zelfs een niet praktizerend homo is homo(seksuel). Homo is niets meer dan de afkorting van homoseksueel, daarom is (eigenlijk per definitie) iedereen die homoseksueel is ook meteen homo.
Jan is homoseksueel.
Jan is homo.
Jan is een homoseksueel.
Jan is een homo.
Welke van de twee klopt? .
quote:Beide.
Op zaterdag 23 augustus 2003 15:02 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Ah! Maar als jij zegt dat het een afkorting is!
Jan is homoseksueel.
Jan is homo.Jan is een homoseksueel.
Jan is een homo.Welke van de twee klopt?
.
Jan is menselijk.
Jan is een mens.
Jan heeft bruine haren.
Jan is een bruinharige.
Jan heeft blauwe ogen
Jan is een blauwogige
quote:Och, ik denk maar zo: als er ooit een extremistisch regime in Nederland aan de macht komt, weten ze je zo te traceren en ben je het haasje. Omdat je hier al reageert en bepaalde uitspraken hebt gedaan. Dus wat maakt zo'n topic dan nog uit?
Op zaterdag 23 augustus 2003 15:00 schreef Ang3l het volgende:[..]
We kunnen natuurlijk ook ff proefdraaien binnen dit topic he, voordat we het uit de [HOMO]-kast gooien
Ik ga zo heel homo boodschappen doen en heel homo wat eten. En daarna heel homo de boel hier schoonmaken, dus: Tot straks!
quote:Nee, nu zit je grammaticaal te rommelen; je moet het als afkorting gebruiken, zei je zelf
Op zaterdag 23 augustus 2003 15:03 schreef Ang3l het volgende:Beide.
Als "Jan is een homoseksueel" niet klopt, dan klopt in dat geval ook "Jan is een homo" niet.
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 15:05 schreef Ang3l het volgende:
en ondertussen zat ik met m'n vinger lem tussen de koelkast en de koelkast deur. AUW! Dat voelt pijnlijk (= eigenschap) en daarom is het ook een pijn!!!
quote:Nee. Ik zeg toch dat beide loppen? Ik zeg dat Jan is homoseksueel klopt (en dus ook Jan is homo) en ik zeg dat Jan is een homoseksueel klopt (en daarom jan is EEN homo).
Op zaterdag 23 augustus 2003 15:05 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Nee, nu zit je grammaticaal te rommelen; je moet het als afkorting gebruiken, zei je zelf
.
Als "Jan is een homoseksueel" niet klopt, dan klopt in dat geval ook "Jan is een homo" niet.
Vorig jaar liep ik alleen op woensdagavond over station Koog Bloemwijk waar mijn exvriendje woonde en ben toen een tijdje achtervolgd door een stel gekleurde medelanders ( ) met de mededeling dat ik een kankerhomo was en ze me dood gingen slaan, dat zijn best enge dingen
quote:Nee, aan mij is 't niet te zien (tenzij ik een vriend gedagzoen op 't perron).
Op zaterdag 23 augustus 2003 15:10 schreef LuQas het volgende:Zijn jullie eigenlijk ooit fysiek bedreigd wegens jullie homoseksualiteit?
Vorig jaar liep ik alleen op woensdagavond over station Koog Bloemwijk waar mijn exvriendje woonde en ben toen een tijdje achtervolgd door een stel gekleurde medelanders () met de mededeling dat ik een kankerhomo was en ze me dood gingen slaan, dat zijn best enge dingen
quote:Niet echt serieus eigenlijk. Heb wel al een aantal keer gore homo naar m'n kop gehad, maar verder niet, geen dreiging met in elkaar slaan ofzo.
Op zaterdag 23 augustus 2003 15:10 schreef LuQas het volgende:
Zijn jullie eigenlijk ooit fysiek bedreigd wegens jullie homoseksualiteit?
quote:Ik hoop het nooit mee te maken, ik zou alle kleuren van de Regenboog schijten denk ik
Vorig jaar liep ik alleen op woensdagavond over station Koog Bloemwijk waar mijn exvriendje woonde en ben toen een tijdje achtervolgd door een stel gekleurde medelanders () met de mededeling dat ik een kankerhomo was en ze me dood gingen slaan, dat zijn best enge dingen
quote:ja, ik heb een keer de auto mee naar zwolle gehad en ben ff met een vriend naar de stad geweest. Die auto stond dus onbewust geparkeerd direct naast HET homopark van Zwolle. Toen we terugliepen werden we door een groepje boeren voor van alles uitgemaakt. Vond het doodeng langs dat groepje te moeten rijden, maar het was de enige uitgang. Bleek toen ik de andere kant op wilde gaan
Op zaterdag 23 augustus 2003 15:10 schreef LuQas het volgende:
Zijn jullie eigenlijk ooit fysiek bedreigd wegens jullie homoseksualiteit?
quote:Aan mij is het tegenwoordig volgens mij ook niet meer zo te zien, soms heb ik nog wel eens de neiging om te huppelen ofzo, maar daar blijft het bij
Op zaterdag 23 augustus 2003 15:12 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Nee, aan mij is 't niet te zien (tenzij ik een vriend gedagzoen op 't perron).
Maar het lijkt me inderdaad erg eng.
In die tijd was ik erg in to the scene en was ik ws. ook wat verwijfder, maar ook toen viel het volgens mij alles mee...
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 15:12 schreef Vlarp het volgende:alle kleuren van de Regenboog schijten
quote:Die keer dat ik je heb gezien in de Soho vond ik je niet echt zo'n supernicht ofzo. Gewoon lekker jezelf en niet als al die stereotype, Amsterdamse <piep>nichten... een buitenstaander zou het denk ik ook niet zien aan je.
Op zaterdag 23 augustus 2003 15:15 schreef LuQas het volgende:[..]
Aan mij is het tegenwoordig volgens mij ook niet meer zo te zien, soms heb ik nog wel eens de neiging om te huppelen ofzo, maar daar blijft het bij
In die tijd was ik erg in to the scene en was ik ws. ook wat verwijfder, maar ook toen viel het volgens mij alles mee...
quote:Ik bedacht me ook ineens dat dat homotechnisch wel een erg komische uitspraak was.
Op zaterdag 23 augustus 2003 15:16 schreef DennisMoore het volgende:[..]
!
quote:Da's dan wel weer typisch
Op zaterdag 23 augustus 2003 15:12 schreef Vlarp het volgende:
Ik hoop het nooit mee te maken, ik zou alle kleuren van de Regenboog schijten denk ik
Ikzelf ben nooit bedreigd. Idd wel eens ooit een opmerking van veraf, maar dan stop je, kijk je om en vraag je of ze't ff willen herhalen. "Hey homo!!". Ja is er wat? .... Dan is de lol er snel af.
Een x tijdens de gaypride in M'tricht riep zo'n stoer door zijn vrienden begeleid jongetje "Hey homo! Wijf!". Reactie: Kom maar eens hier schatje, zal ik ik dat kontje van je eens laten voelen dat ik een man ben! Kijken wie er dan gaat gillen als een wijf!
Goh... gelijk stil
quote:Hmm, da's volgens mij toch nog erg iets wat buiten de Randstad veel gebeurd. Bijv. De Regenboog zit 3 deuren van een koffieshop, en daar hangt nogal wat tuig rond. De Strano zit pal onder diezelfde koffieshop, maar op 1 dreigementje erg lang geleden na is daar nooit wat gebeurd.
Op zaterdag 23 augustus 2003 15:17 schreef Waxxer het volgende:
die vriend van mij (nou ja, oppervlakkig dan hoor maargoed) is wel wat meer "homo" dan ik, ik was echt bang dat ze ons achterna zouden lopen, wat dus niet gebeurde. Maar mijn hart bonkte wel enorm. Verder lopen ze altijd te schelden en te roepen voor het coc en staan ze op de ramen te bonken enz.
quote:Hmm, dan is Enschede toch relaxter.
Op zaterdag 23 augustus 2003 15:17 schreef Waxxer het volgende:die vriend van mij (nou ja, oppervlakkig dan hoor maargoed) is wel wat meer "homo" dan ik, ik was echt bang dat ze ons achterna zouden lopen, wat dus niet gebeurde. Maar mijn hart bonkte wel enorm. Verder lopen ze altijd te schelden en te roepen voor het coc en staan ze op de ramen te bonken enz.
quote:Doei!
Op zaterdag 23 augustus 2003 15:18 schreef Waxxer het volgende:
NU ben ik echt weg, voor ik eeltvorming op mijn achterlijf krijg!![]()
quote:Klopt, ik heb bij 't Bolke nog noooooiiit wat meegemaakt
Op zaterdag 23 augustus 2003 15:19 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Hmm, dan is Enschede toch relaxter.
*hhhhnnnggggg*
doei!
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 16:30 schreef Marc_mga het volgende:
quote:trut
Op zaterdag 23 augustus 2003 16:35 schreef Vlarp het volgende:
Morgen om deze tijd ben ik op Kreta!
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 16:48 schreef Vlarp het volgende:[..]
![]()
quote:Sorry, ik mag maar 20 kilo meenemen, en ik heb net gewogen, m'n koffer weegt exact 20 kilo
Op zaterdag 23 augustus 2003 16:49 schreef Ang3l het volgende:[..]
*vouwt zich op in koffer*
quote:*huishoudt in koffer*
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:03 schreef Vlarp het volgende:[..]
Sorry, ik mag maar 20 kilo meenemen, en ik heb net gewogen, m'n koffer weegt exact 20 kilo
Kijk, ruimte! *kruip in kofer*
quote:Hmm.. 't is wel handig, gewoon gelijk een homo inpakken
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:21 schreef Ang3l het volgende:[..]
*huishoudt in koffer*
Trui? Niet nodig *gooi*
Langebroeken? Nehh *gooi*
Shirtjes? *gooi* maar 1 nodig, gewoon wassen
Korte broekkies? Ook maar 1! *rest gooi*
Zwembroek? Skinny dippen! *gooi*
Condooms? *terugleg*
Kijk, ruimte! *kruip in kofer*
quote:Jij zegt het
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:27 schreef Just-Dennis het volgende:
Zow dat was leuk
quote:In ut ponypark
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:28 schreef Vlarp het volgende:[..]
Jij zegt het
quote:Daar in Slagharen?
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:29 schreef Just-Dennis het volgende:[..]
In ut ponypark
quote:Hier in de achtertuin
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:29 schreef Ang3l het volgende:[..]
Daar in Slagharen?
quote:leuk
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:29 schreef Just-Dennis het volgende:[..]
In ut ponypark
quote:Ja, heb ik ook een keer plezier
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:30 schreef Vlarp het volgende:[..]
leuk
quote:*aanmeldt*
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:31 schreef Just-Dennis het volgende:[..]
Ja, heb ik ook een keer plezier
Nog mensen die in de kerstvakantie met mij in zo'n huisje willen zitten?
quote:nog 4 anderen
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:33 schreef Vlarp het volgende:[..]
*aanmeldt*
En op het station stond ik op de bus te wachten, komt er opeens een héééél erg schattige jongen naast me staan (blonde haartjes). . Alleen wel een beetje jong, 'k denk een jaar of 17.
.
quote:Op het ponypark was het alleen maar leuke jongens
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Nah, ik wilde een broek kopen bij de Bijenkorf in E***. Hebben ze er alleen broeken in maat W34 en breder.. Nou weet ik best dat ik niet echt omvangrijk ben, maar zo heel uitzonderlijk is W31/L32 of W30/L33 nou toch ook weer niet.
.
En op het station stond ik op de bus te wachten, komt er opeens een héééél erg schattige jongen naast me staan (blonde haartjes).
. Alleen wel een beetje jong, 'k denk een jaar of 17.
.
quote:Oeh! Gezellig.. gangba... uhm.. gayparty
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:34 schreef Just-Dennis het volgende:[..]
nog 4 anderen
Kep een kortingsbon van 30 euro
quote:Foto?
Nah, ik wilde een broek kopen bij de Bijenkorf in E***. Hebben ze er alleen broeken in maat W34 en breder.. Nou weet ik best dat ik niet echt omvangrijk ben, maar zo heel uitzonderlijk is W31/L32 of W30/L33 nou toch ook weer niet.
.
En op het station stond ik op de bus te wachten, komt er opeens een héééél erg schattige jongen naast me staan (blonde haartjes).
. Alleen wel een beetje jong, 'k denk een jaar of 17.
.
Hmm, en die maten zijn erg standaard hoor.. ik heb zelfs 28/32
quote:hehe, we zien wel waar het eindigt
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:36 schreef Vlarp het volgende:[..]
Oeh! Gezellig.. gangba... uhm.. gayparty
quote:met O-benen ?
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:36 schreef Just-Dennis het volgende:[..]
Op het ponypark was het alleen maar leuke jongens
![]()
quote:hup... terug in dat ei vies kuiken
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:37 schreef Just-Dennis het volgende:[..]
hehe, we zien wel waar het eindigt
quote:Hmm dus je wil niet mee?
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:37 schreef onetouch het volgende:[..]
hup... terug in dat ei vies kuiken
quote:Ponypark.
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:36 schreef Just-Dennis het volgende:[..]
Op het ponypark was het alleen maar leuke jongens
![]()
Maar dit was niet zomaar een leuke jongen, deze was echt
.
Gelukkig ben ik Braaf & Onschuldig en denk ik maar doe ik
.
quote:W32/L38
.
quote:Ok
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:37 schreef Just-Dennis het volgende:[..]
hehe, we zien wel waar het eindigt
Count me in
quote:met 3 homo's in een cottage?
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:38 schreef Just-Dennis het volgende:[..]
Hmm dus je wil niet mee?
quote:Durf ik nog wel nu
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:39 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ok
Count me in
quote:Is gezellig
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:39 schreef onetouch het volgende:[..]
met 3 homo's in een cottage?
![]()
quote:6
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:39 schreef onetouch het volgende:[..]
met 3 homo's in een cottage?
![]()
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:39 schreef Vlarp het volgende:[..]
quote:I love my angels!
sekreta
quote:Je hoeft niet bang te zijn hoor...
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:40 schreef Just-Dennis het volgende:[..]
Durf ik nog wel nu
![]()
quote:vast, voor hen wel!
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:40 schreef Vlarp het volgende:[..]
Is gezellig
quote:Maar bent u dan echt niet eng in het echt?
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:41 schreef Vlarp het volgende:[..]
Je hoeft niet bang te zijn hoor...
quote:1 voor iedereen
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:40 schreef Just-Dennis het volgende:[..]
6
quote:hmm ik kies euh........
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:42 schreef Vlarp het volgende:[..]
1 voor iedereen
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:41 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Wat lang.
.
quote:Dan sla je zeker de broekspijpen om aan de onderkant?
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:42 schreef DennisMoore het volgende:
Woei! Griengas!.
(Ik: W29/L34.)
quote:Voor jou ook hoor
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:41 schreef onetouch het volgende:[..]
vast, voor hen wel!
quote:Nou, DM zou zeggen dat ik wel eng ben, maar het valt best mee
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:41 schreef Just-Dennis het volgende:[..]
Maar bent u dan echt niet eng in het echt?
quote:Hmm dan kies ik jou
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:44 schreef Vlarp het volgende:[..]
Nou, DM zou zeggen dat ik wel eng ben, maar het valt best mee
[Dit bericht is gewijzigd door Just-Dennis op 23-08-2003 17:47]
quote:Nooit. 'k Ben 1m80, dus L34 past prima.
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:43 schreef Great_Expectations het volgende:Dan sla je zeker de broekspijpen om aan de onderkant?
quote:Gezellig
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:45 schreef Just-Dennis het volgende:[..]
Hmm dan kies ik jou
Er staat immers 1 2-persoonsbed in zo'n huisje
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:49 schreef onetouch het volgende:[..]
![]()
![]()
quote:ik prefereer dan uiteraard wel de hooizolder in die schuur!
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:50 schreef Just-Dennis het volgende:[..]
quote:It wasn't me
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:52 schreef Great_Expectations het volgende:
Eigenlijk is het gewoon oneerlijk en gemeen dat zo'n gorgeous looking hunk als die jongen op het station er zo schattig uitziet..
quote:Of gewoon in een tentje buiten
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:52 schreef onetouch het volgende:[..]
ik prefereer dan uiteraard wel de hooizolder in die schuur!
quote:Nee, want jij woont heel ver weg.
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:52 schreef Just-Dennis het volgende:[..]
It wasn't me
quote:ben jij blonT dan?
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:52 schreef Just-Dennis het volgende:[..]
It wasn't me
quote:Ik vind het altijd wel leuk om zulk reisgezelschap te hebben...
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:52 schreef Great_Expectations het volgende:
Eigenlijk is het gewoon oneerlijk en gemeen dat zo'n gorgeous looking hunk als die jongen op het station er zo schattig uitziet..
quote:met rits en verankerde haringen
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:53 schreef Just-Dennis het volgende:[..]
Of gewoon in een tentje buiten
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:54 schreef onetouch het volgende:[..]
ben jij blonT dan?
quote:Zolang ik er maar in kan
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:54 schreef onetouch het volgende:[..]
met rits en verankerde haringen
quote:Och, 17 jaar.
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:52 schreef Great_Expectations het volgende:Eigenlijk is het gewoon oneerlijk en gemeen dat zo'n gorgeous looking hunk als die jongen op het station er zo schattig uitziet.
.
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:56 schreef onetouch het volgende:[..]
sucht
quote:dan moet er zeker een hangslot komen
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:55 schreef Just-Dennis het volgende:[..]
Zolang ik er maar in kan
quote:Goeie leeftijd
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:56 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Och, 17 jaar.
quote:Ja die hang ik er daarna wel op
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:57 schreef onetouch het volgende:[..]
dan moet er zeker een hangslot komen
quote:hallo, jij bent 20 ofzo... dan moet ie minstens 18 zijn!
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:57 schreef Just-Dennis het volgende:[..]
Goeie leeftijd
quote:Nee ben 19
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:59 schreef onetouch het volgende:[..]
hallo, jij bent 20 ofzo... dan moet ie minstens 18 zijn!
quote:Eetze
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:59 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben even eten
quote:Voor een 19 jarig kuikentje misschien wel
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:58 schreef Just-Dennis het volgende:[..]
Ja die hang ik er daarna wel op
quote:uhm... geen kans dat ik er eerst uit kan zeker?
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:58 schreef Just-Dennis het volgende:[..]
Ja die hang ik er daarna wel op
quote:Ahhhhhhh
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:00 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Voor een 19 jarig kuikentje misschien wel
maar niet voor een oude rimpelige kwijlende hond van 27 jaar.
.
quote:Nee je blijft liggen!
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:00 schreef onetouch het volgende:[..]
uhm... geen kans dat ik er eerst uit kan zeker?
quote:*slaapzak tot aan nek dichtrits*
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:01 schreef Just-Dennis het volgende:[..]
Nee je blijft liggen!
quote:Die kunnen meestal aan 2 kanten open
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:04 schreef onetouch het volgende:[..]
*slaapzak tot aan nek dichtrits*
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:05 schreef Just-Dennis het volgende:[..]
Die kunnen meestal aan 2 kanten open
quote:Dat denk jij
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:05 schreef onetouch het volgende:[..]
deze niet!
quote:Ahhh gossie
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:08 schreef onetouch het volgende:[..]
quote:Haaaaaaai
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:10 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik ben kapot
quote:wa hedde ge gedaon?
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:10 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik ben kapot
Ik ken nu alleen maar aan mijn bedje denken
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:37 schreef Vlarp het volgende:[..]
Foto?
Hmm, en die maten zijn erg standaard hoor.. ik heb zelfs 28/32
34-36 meldt
quote:Kep een kortingsbon voor zo'n huisje voor 6 personen
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:12 schreef Markie-Mark het volgende:
Ponypark??? Jaaaaaaaaa
Ik ken nu alleen maar aan mijn bedje denken
quote:Gisteren hele dag gewerkt, gisteravond een bruiloft, vandaag weer de hele dag gewerkt, vanavond weer achter de bar staan
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:12 schreef onetouch het volgende:[..]
wa hedde ge gedaon?
quote:En wie heb je allemaal tot nu toe al het huisje ingelokt?
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:13 schreef Just-Dennis het volgende:[..]
Kep een kortingsbon voor zo'n huisje voor 6 personen
quote:Euh.........vlarp
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:14 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
En wie heb je allemaal tot nu toe al het huisje ingelokt?
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:14 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
En wie heb je allemaal tot nu toe al het huisje ingelokt?
quote:daar kan best wat af!
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:13 schreef Waxxer het volgende:[..]
34-36 meldt
quote:Ow jij ook?
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:15 schreef Waxxer het volgende:[..]
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:13 schreef Cazman het volgende:
Op verzoek van vele ruziemakende fokkers heeft Caz toch nog wat gedurft. Als je 't wil zien. Neem gerust een kijkje.
quote:Merk je dat niet dan?
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:16 schreef onetouch het volgende:[..]
maken ze al ruzie om je tegenwoordig
quote:jij doet alles om dat huisje vol te krijgen
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:16 schreef Just-Dennis het volgende:[..]
Merk je dat niet dan?
quote:jajajaja toen ik begon met studeren had ik nog 33-36
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:15 schreef onetouch het volgende:[..]
daar kan best wat af!
quote:Heb je een buikje?
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:13 schreef Waxxer het volgende:[..]
34-36 meldt
quote:Ik sta zelfs morgen in de krant
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:17 schreef onetouch het volgende:[..]
jij doet alles om dat huisje vol te krijgen
quote:hoe durft jouw mam dan in hemelsnaam te vragen of je wel goed (genoeg is duidelijk) eet?
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:17 schreef Waxxer het volgende:[..]
jajajaja toen ik begon met studeren had ik nog 33-36
en woog ik nog 75 kg bij 1.93 meter
quote:nou jaaaaaa zeg!
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:17 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Heb je een buikje?
.
quote:Jawel, er staat 1 2-persoonsbed en 2 stapelbedden
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:19 schreef Markie-Mark het volgende:
Hebben ze geen tweepersoons huisjes met korting?
quote:wie niet?
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:17 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Heb je een buikje?
.
quote:Beloofd
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:19 schreef Waxxer het volgende:[..]
nou jaaaaaa zeg!
Neen en ik maak straks wel een foto ok? zonder in te houden
quote:Graag!
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:19 schreef Waxxer het volgende:[..]
nou jaaaaaa zeg!
Neen en ik maak straks wel een foto ok? zonder in te houden
quote:Wacht ik vergat de link lol Fok!user buikjes tieten benen en billen topic 66
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:16 schreef onetouch het volgende:[..]
maken ze al ruzie om je tegenwoordig
Nee, maar ze namen me weer iets te serieus op. Kan je zien als je wat terugkijkt in da topic
quote:Dat mag Joost weten.
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:19 schreef onetouch het volgende:[..]
wie niet?
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:20 schreef Cazman het volgende:[..]
Wacht ik vergat de link lol Fok!user buikjes tieten benen en billen topic 66
Nee, maar ze namen me weer iets te serieus op. Kan je zien als je wat terugkijkt in da topic
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 12:28 schreef Cazman het volgende:[..]
Ik zeik niet. ik maak maar een grap. Ik vergeet nogal smileys maar om meer gezeik te voorkomen ben ik sportief genoeg om mee te doen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:nouhou, in dinxperlo hebben ze geen pizzabrommers, en verandering van spijs doet eten
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:18 schreef onetouch het volgende:[..]
hoe durft jouw mam dan in hemelsnaam te vragen of je wel goed (genoeg is duidelijk) eet?
EN IK BEN N-I-E-T D-I-K!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:ging jij niet eten?
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:21 schreef Just-Dennis het volgende:[..]
[..]
quote:Ik bedoelde niet "het hebben van een buik", in anatomische zin, want natuurlijk heeft iedereen een buik. Tenzij je een enge operatie hebt ondergaan.
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:19 schreef onetouch het volgende:[..]
wie niet?
Maar ik bedoelde een buik-buik. Een buik van te veel bier of te veel toastjes met brie. .
quote:werken in de buitenlucht.....
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:20 schreef Cazman het volgende:[..]
Wacht ik vergat de link lol Fok!user buikjes tieten benen en billen topic 66
quote:whehehe, Joost zal Caz' buik wel kennen jah
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:21 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Dat mag Joost weten.
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:21 schreef Waxxer het volgende:[..]
nouhou, in dinxperlo hebben ze geen pizzabrommers, en verandering van spijs doet eten
EN IK BEN N-I-E-T D-I-K!!!!!!!!!!!!!!!!!
je moet gaan leven van de liefde, val je vast en zeker af!
quote:bier & brie
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:23 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Ik bedoelde niet "het hebben van een buik", in anatomische zin, want natuurlijk heeft iedereen een buik. Tenzij je een enge operatie hebt ondergaan.
.
Maar ik bedoelde een buik-buik. Een buik van te veel bier of te veel toastjes met brie.
.
quote:Hey! Da's mijn recept!
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:27 schreef onetouch het volgende:bier & brie
Hendrik.
quote:aber doch.... du kleiner......
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:27 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Hey! Da's mijn recept!
Hendrik.
quote:beter dan nummer één
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:28 schreef Markie-Mark het volgende:
Dat is een betere Hendrik
quote:Hmmz.. mijn quetelet index is ehm... *reken, reken*
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:24 schreef Waxxer het volgende:
nou ik ben geen visgraat, gewoon een normaal postuur. Gewoon zo'n... zo'n "Hendrik" ofzo...
QIGE = (gewicht*gewicht)/lengte = 3600/183= 19.7
Ik ben te licht!
Ik moet meer zuipen en vreten! Waar is de vette kaas! Waar is de trappist!
quote:volgens mij klopt die formule niet
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:30 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Hmmz.. mijn quetelet index is ehm... *reken, reken*
QIGE = (gewicht*gewicht)/lengte = 3600/183= 19.7
Ik ben te licht! [afbeelding]
Ik moet meer zuipen en vreten! Waar is de vette kaas! Waar is de trappist!
quote:Leg de vette kaas en de trappist maar weer terug in de koelkast dan
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:33 schreef onetouch het volgende:[..]
volgens mij klopt die formule niet
quote:whehehe
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:35 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Leg de vette kaas en de trappist maar weer terug in de koelkast dan
quote:delen door nul is flauwekul?
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:42 schreef DennisMoore het volgende:
Ik val buiten de Quetelet index..
Nou een beetje slechte cam, maargoed. En nee, ik ben niet mager, maar heb ook geen hangende tepels ofzo. Beetje trainen en het is strak. Dus naja, je kunt nu afknappen als je wilt Meer bloot krijgen jullie niet.
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:45 schreef Waxxer het volgende:
Goed, jullie je zin:Nou een beetje slechte cam, maargoed. En nee, ik ben niet mager, maar heb ook geen hangende tepels ofzo. Beetje trainen en het is strak. Dus naja, je kunt nu afknappen als je wilt
Meer bloot krijgen jullie niet.
alleen je mag mijn olijfolie wel eens lenen hoor
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:46 schreef onetouch het volgende:[..]
![]()
![]()
alleen je mag mijn olijfolie wel eens lenen hoor
ik ga mezelf er niet mee insmeren hoor
quote:
Goed, jullie je zin:Nou een beetje slechte cam, maargoed. En nee, ik ben niet mager, maar heb ook geen hangende tepels ofzo. Beetje trainen en het is strak. Dus naja, je kunt nu afknappen als je wilt
Meer bloot?
quote:DACHT het toch even niet
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:49 schreef Vlarp het volgende:[..]
Meer bloot?
quote:DAMN!
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:50 schreef Waxxer het volgende:[..]
DACHT het toch even niet
Ik kom wel een keer langs
quote:dus ik heb een buikje
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:50 schreef Markie-Mark het volgende:
Niks mis mee hoor een klein buikje, beter dat dan heel mager
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:50 schreef Markie-Mark het volgende:Niks mis mee hoor een klein buikje, beter dat dan heel mager
*chocolaatje eet*
quote:Ik heb ook geen strakke buik
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:51 schreef Waxxer het volgende:[..]
dus ik heb een buikje
Nu ben ik geen slet maar volgens mij is mijn buik toch gewoon gemiddeld?
quote:pass me your box, will ya'
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:52 schreef DennisMoore het volgende:[..]
.
*chocolaatje eet*
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:51 schreef Vlarp het volgende:[..]
DAMN!
Ik kom wel een keer langs
*avondeten weggooi*
edit
wat een voorstel zeg en dat zomaar op fok!!!
uche-uche-uche
[Dit bericht is gewijzigd door Waxxer op 23-08-2003 18:55]
quote:*slik* nevermind
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:53 schreef Waxxer het volgende:je hebt mijn gezicht en buik al gezien!! Wat dan nog meer???
![]()
quote:En al die zielige kindertjes in de 3e wereld dan die een moord zouden doen voor dat eten????
*avondeten weggooi*
quote:eten weggooien
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:53 schreef Waxxer het volgende:[..]
je hebt mijn gezicht en buik al gezien!! Wat dan nog meer???
![]()
*avondeten weggooi*
en dat ga ik nu maar eens doen
quote:No, I need it áll to correct
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:53 schreef onetouch het volgende:pass me your box, will ya'
quote:ow ja wil natuurlijk checken of ik wel het juiste ondergoed draag
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:55 schreef Vlarp het volgende:[..]
*slik* nevermind
[..]En al die zielige kindertjes in de 3e wereld dan die een moord zouden doen voor dat eten????
jamaar waxxertje wil geen buikje en nu heeft iedereen het al gezien
quote:bye bye!
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:55 schreef onetouch het volgende:[..]
eten weggooien
ik moet nog maken!
en dat ga ik nu maar eens doen
![]()
quote:Neuh
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:57 schreef Waxxer het volgende:[..]
ow ja wil natuurlijk checken of ik wel het juiste ondergoed draag
![]()
jamaar waxxertje wil geen buikje en nu heeft iedereen het al gezien
Niks mis mee toch? De buitenkant is toch ook niet alles wat telt?
quote:Foto! Foto! Foto!
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:59 schreef Marc_mga het volgende:
Gaat het over buikjes?*er alles van weet*
quote:idd, zo'n postuur ben ik ook geweest en even trainen en het is strak. Zoveel trainen doe ik niet. Ik ben bang dat ik anders zo'n zware bodybuilder look krijg
quote:ok vooorrrrralll door blijven lezen naar wat komen gaat, ok?
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:59 schreef Marc_mga het volgende:
Gaat het over buikjes?*er alles van weet*
quote:Het zou je vast ééééééééééénig staan
Op zaterdag 23 augustus 2003 19:00 schreef Cazman het volgende:[..]
idd, zo'n postuur ben ik ook geweest en even trainen en het is strak. Zoveel trainen doe ik niet. Ik ben bang dat ik anders zo'n zware bodybuilder look krijg
quote:Ik heb alleen een vertekend beeld van mn buikje
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:59 schreef Vlarp het volgende:[..]
Foto! Foto! Foto!
quote:nou
Op zaterdag 23 augustus 2003 19:00 schreef Vlarp het volgende:[..]
Het zou je vast ééééééééééénig staan
quote:Het leukste is al geweest
Op zaterdag 23 augustus 2003 19:00 schreef Waxxer het volgende:[..]
ok vooorrrrralll door blijven lezen naar wat komen gaat, ok?
quote:Nee, maar jij bent al behoorlijk breed en stevig gebouwd van jezelf, en als je hard gaat trainen dan denk ik dat je inderdaad van het type klerenkast wordt...
Op zaterdag 23 augustus 2003 19:01 schreef Cazman het volgende:[..]
nou
quote:w... wil jij mij wel naar de sportschool schoppen dan...?
Op zaterdag 23 augustus 2003 19:00 schreef Cazman het volgende:[..]
idd, zo'n postuur ben ik ook geweest en even trainen en het is strak. Zoveel trainen doe ik niet. Ik ben bang dat ik anders zo'n zware bodybuilder look krijg
quote:Je moet het zelf doen, anders werkt het niet... bla bla bla... ik wil ook al jaren naar de sportschool, maar het komt er niet van...
Op zaterdag 23 augustus 2003 19:02 schreef Waxxer het volgende:[..]
w... wil jij mij wel naar de sportschool schoppen dan...?
maar nu ga ik verder met opruimen! Derde emmer sop in aantocht!!! Tot strax!
quote:Doei.. tot over 13 daagjes dan denk ik
Op zaterdag 23 augustus 2003 19:06 schreef Waxxer het volgende:
mja ik ga echt heel snel...![]()
maar nu ga ik verder met opruimen! Derde emmer sop in aantocht!!! Tot strax!
![]()
Ik ben om 8 uur weg namelijk... succes
quote:Doeiiiiiiiiiii
Op zaterdag 23 augustus 2003 19:07 schreef Vlarp het volgende:[..]
Doei.. tot over 13 daagjes dan denk ik
Ik ben om 8 uur weg namelijk... succes
![]()
Veel plezier enzo
quote:Ik ben NOG niet weg.. straks pas...
Op zaterdag 23 augustus 2003 19:08 schreef Just-Dennis het volgende:[..]
Doeiiiiiiiiiii
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier enzo
Forum Opties | |