quote:Cadeautje?
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:08 schreef Waxxer het volgende:[..]
niet de zonnebrand vergeten hoor! Heb je wel een cadeautje voor mamma die nu wekenlang helemaal alleen thuis zit?
quote:Alles is gewoon onwijs gay! (wat klinkt alleen het woord al fout)
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:13 schreef ThE_ED het volgende:
Leather en denim zijn toch juist wel gay?
quote:Ik ga ook iets nuttigs doen! Opruimen ofzo....
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:16 schreef Vlarp het volgende:
Hoe het ook zij, ik ga eten en de krant lezen...Later!
quote:Nou doe mij maar wat fatsoenlijks hoor
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:13 schreef ThE_ED het volgende:
Leather en denim zijn toch juist wel gay?
ik noem mezelf eigenlijk nooit 'gay', krijg een beetje maagkrampen van dat woord...
quote:Hoe noem jij jezelf dan wel?
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:22 schreef Waxxer het volgende:[..]
Nou doe mij maar wat fatsoenlijks hoor
ik noem mezelf eigenlijk nooit 'gay', krijg een beetje maagkrampen van dat woord...
![]()
quote:heel Nederlandsch: homo....
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:25 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Hoe noem jij jezelf dan wel?
.
Gay vind ik zo.... ja dat echte nichterige zeg maar. Gay dit en gay dat gay gay gay gay gay....... Nee, ik kan aan dat woord niet wennen als ik Nederlands spreek
quote:Klinkt echt zo petshopboy/ymca achtig idd. (Gay is dan ook een ander woord voor 'blij')
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:28 schreef Waxxer het volgende:[..]
heel Nederlandsch: homo....
Gay vind ik zo.... ja dat echte nichterige zeg maar. Gay dit en gay dat gay gay gay gay gay....... Nee, ik kan aan dat woord niet wennen als ik Nederlands spreek
Maar dat leather compenseert het wel toch? Alleen is dat weer wat relnichterig misschien, maar wel ook heel metal
quote:Ik noem mezelf eigenlijk nooit homo of gay. Eigenlijk hou ik helemaal niet van dat soort etiketten. Als je boeken leest, moet je dan meteen bibliofiel zijn? En als je af en toe een dvd kijkt, meteen filmliefhebber?
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:28 schreef Waxxer het volgende:[..]
heel Nederlandsch: homo....
Ik heb toevallig een lief vriendje en kwijl per ongelukkig op jongens (20+). En hoe anderen dat willen noemen, boeit me niet zo.
[Dit bericht is gewijzigd door Great_Expectations op 23-08-2003 14:33]
quote:Mwah, denk toch wel dat ik 't verschil zie tussen relnichterig leer en metallig leer
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:32 schreef ThE_ED het volgende:
Maar dat leather compenseert het wel toch? Alleen is dat weer wat relnichterig misschien, maar wel ook heel metal
Zo'n leuke leren petje.... YMCA style? Niet echt metal
quote:Ik ben niet bepaald het type voor een leren broek.... Is wel wat voor een topic om aan hetero's te vragen of je vindt dat users er erg "gay" uitzien!
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:32 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Klinkt echt zo petshopboy/ymca achtig idd. (Gay is dan ook een ander woord voor 'blij')
quote:Nee, maar homo ben je ook niet soms. Je bent het of wel, of niet heh.
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:33 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Ik noem mezelf eigenlijk nooit homo of gay. Eigenlijk hou ik helemaal niet van dat soort etiketten. Als je boeken leest, moet je dan meteen bibliofiel zijn? En als je af en toe een dvd kijkt, meteen filmliefhebber?
Ik heb toevallig een lief vriendje en kwijl per ongelukkig op jongens (20+). En hoe anderen dat willen noemen, boeit me niet zo.
quote:Ken je Judas Priest?
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:33 schreef Ang3l het volgende:[..]
Zo'n leuke leren petje.... YMCA style? Niet echt metal
quote:Psies. Het roept bij mij meteen associaties op met de Gay Pride, Roze Maandag, huppelende handtasjes (hihihi), rellerige Nathanisten, uitgaan in de scene en kleffe handjes.
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:32 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Klinkt echt zo petshopboy/ymca achtig idd. (Gay is dan ook een ander woord voor 'blij')
quote:Er is wel ergens een topic over gay muziek ofzo, dus eentje over kledingstijl kan ook nog wel. Het gaat dan natuurlijk al gauw over de cliche homo, maar ja dat houdt je toch denk ik.
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:34 schreef Waxxer het volgende:[..]
Ik ben niet bepaald het type voor een leren broek.... Is wel wat voor een topic om aan hetero's te vragen of je vindt dat users er erg "gay" uitzien!
zal ik dat eens doen?
maarja ik weet niet of mijn collega's hier dat op prijs zullen stellen
quote:Pas maar op! Zometeen lurkt hij nog!
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:35 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Psies. Het roept bij mij meteen associaties op met de Gay Pride, Roze Maandag, huppelende handtasjes (hihihi), rellerige Nathanisten, uitgaan in de scene en kleffe handjes.
.
quote:Tsja, de cliche homo die altijd in strakke truitjes of juist in leer loopt en van musicals, de pet shop boys en het songfestival houdt is verreweg de bekendste heh...
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:35 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Psies. Het roept bij mij meteen associaties op met de Gay Pride, Roze Maandag, huppelende handtasjes (hihihi), rellerige Nathanisten, uitgaan in de scene en kleffe handjes.
.
quote:Mja klopt, ik ben dat gelukkig niet, want na twee jaar unive en praten over het coc met een homo-collega beginnen ze nu nog steeds over vriendinnen tegen mij
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:36 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Er is wel ergens een topic over gay muziek ofzo, dus eentje over kledingstijl kan ook nog wel. Het gaat dan natuurlijk al gauw over de cliche homo, maar ja dat houdt je toch denk ik.
quote:Dat is onzin. Als ik koffie zet, of een boterham met pindakaas smeer, dan ben ik geen homo, maar gewoon iemand die koffie zet en een boterham met pindakaas smeert.
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:34 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Nee, maar homo ben je ook niet soms. Je bent het of wel, of niet heh.
* G_E wordt erg zenuwachtig van homo's die hun gehele bestaan relateren aan hun homo-zijn. Die dus zelfs hun billen afvegen met roze toiletpapier.
quote:Dan ben je een homo die koffie zet, of whatever, of je dat nu expliciet uitdraagt of niet. ik ben ook altijd hetero ook al denk ik niet altijd van "goh wat val ik toch op vrouwen".
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:39 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Dat is onzin. Als ik koffie zet, of een boterham met pindakaas smeer, dan ben ik geen homo, maar gewoon iemand die koffie zet en een boterham met pindakaas smeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |