Met volgeladen batterij heeft deze telefoon een standby-tijd van 300 uur (dus kan de telefoon meer dan 12 dagen lang, dag en nacht aanstaan voordat de batterij opnieuw moet worden opgeladen). De telefoon heeft een beltijd van 11 uur, dat is meer dan welke populaire telefoon dan ook op dit moment. Ondanks de goede batterij, is het toestel erg licht, slechts 94 gram.
Dit toestel is geschikt voor WAP en GPRS (mobiel Internet). Ook heeft deze kleine toestel een grote display van wel 6 regels (de meeste telefoons hebben tegenwoordig 5 regels). Door dit grote aantal regels is het mogelijk om makkelijker SMS-berichten of Internet-paginas te lezen.
Een andere leuke mogelijkheid van deze telefoon is EMS. Dit is een techniek, die de telefoon in staat stelt om een plaatje te laten zien op de display. Deze plaatjes zijn te downloaden van Internet (via WAP of GPRS) of kunnen door een kennis naar de telefoon worden gestuurd. Het is zelfs mogelijk om zelf een tekening te maken en die als achtergrondje in te stellen.
De Ericsson T65 maakt ook gebruik van EFR, een nieuwe technologie die de kwaliteit van de verbinding verbetert.
De telefoon beschikt over een trilfunctie en over verschillende beltonen die ook zelf gecomponeerd kunnen worden.
Aan deze telefoon zit slechts één nadeel (de reden dat ik hem niet meer wil) en dat is het feit dat het invoeren van een SMS-bericht minder snel gaat dan op andere telefoons. Na het intoetsen van een letter moet er namelijk ongeveer een halve seconde worden gewacht totdat deze letter op het scherm verschijnt. Wanneer een SMS-bericht erg snel wordt ingetoetst kan het zo zijn dat je enkele seconden moet wachten voordat alle woorden zichtbaar zijn. Aangezien ik minstens tien SMS-berichten per dag verstuur, is dit voor mij de reden dat ik liever een andere telefoon heb. Voor de rest ben ik zeer tevreden (vooral met de zuivere belkwaliteit en de lange standby-tijd, waardoor ik niet elke dag moet opladen).
Hij is ongeveer een jaar oud en ik heb de doosjes handleidingen en andere zooi allemaal nog bij de hand. Ik wil hem kwijt voor ca. ¤80,- of meer.
En het display is vier tinten greyscale, dus je kunt er aardige fotojes op zetten. Hij heeft ook een mooie zeegroene EL backlight die totaal egaal verlicht.
[Dit bericht is gewijzigd door Lamer_Deluxe op 04-09-2003 00:34]
Echt een aanradertje voor iemand die niet zo heel veel nodig heeft en geen Nokia wil..
quote:Wat Lamers!?
Op donderdag 4 september 2003 08:29 schreef Nyles het volgende:deze hebbik hier ook proberen te slijten, stelletje lamers!
Is er vast wel eentje die em voor 40 excl verzendkosten kwijt wil aan dagizmo
quote:of aan mij voor 50 excl verzendkosten
Op donderdag 4 september 2003 11:18 schreef dagizmo het volgende:
oke dan. Drie mensen met dat toestel.Is er vast wel eentje die em voor 40 excl verzendkosten kwijt wil aan dagizmo
En hij is idd LEGAAL simlockvrij (zo kocht ik hem namelijk)
Ik woon trouwens in Rotterdam als hij afgehaald moet worden..
quote:van 50 naar 65
Op donderdag 4 september 2003 16:34 schreef janatwork het volgende:
ik bied 65 euro....en de verzend kosten delen....
laat maar dan
quote:ik doe dat niet voor niets
Op donderdag 4 september 2003 19:51 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
van 50 naar 65
poep
laat maar dan
quote:oke
Op donderdag 4 september 2003 20:10 schreef Chirma het volgende:
Ik zit sinds een week op de TU Delft, ik vraag daar nog even rond, als er daar geen mensen zijn die hoger dan jij bieden zal ik over een week de veiling sluiten
Waarom doe je hem weg? Zijn er beschadigingen? Heb je de oplader enzo nog?
(dit is nog geen staand bod hoor, op dit moment is janatwork nogsteeds de hoogste bieder)
Jij woont in Katwijk, ik in Rotterdam. Kunnen we misschien ergens afspreken om elkaars telefoon te bekijken en wanneer er nix aan mankeert om te ruilen?
Oja zit er een simlock op?
quote:Geen simlock en de ik niks mee aan de hand
Op zaterdag 6 september 2003 16:07 schreef Chirma het volgende:
Voor mij het zelfde, maar andersom (A1018s was trouwens wel een groot kreng dat crashte wanneer je smsje kreeg op het moment dat je er 1 verstuurde)Jij woont in Katwijk, ik in Rotterdam. Kunnen we misschien ergens afspreken om elkaars telefoon te bekijken en wanneer er nix aan mankeert om te ruilen?
Oja zit er een simlock op?
[Dit bericht is gewijzigd door KitteKat op 06-09-2003 18:08]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |