abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12654628
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 13:50 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Het ging vreselijk, nou ja, het tappen enzo niet, maar we stonden maar met z'n 3en achter de bar en normaal moeten er op vrijdag 4 staan, dus het was al zwaarder dan normaal. Kwam ook nog bij dat ik 3 maanden niet meer achter de bar had gestaan en het allemaal niet zo soepel liep, waardoor de eigenaar nog al veel op me stond te schelden. Mgoed, ik heb het overleefd. Om half 4 begonnen we met schoonmaken en om 5:15 gingen we weg zonder dat het al schoner was. Hebben nog een hele tijd met de eigenaar, nog een barjongen, en Maarten en Aart zitten kleppen binnen. Was wel gezellig

schelden?? Dat vind ik een slechte manier van werken hoor daar word je alleen maar meer nerveus van en gaat het alleen maar slechter. Hij moet begrijpen dat jij weinig ervaring hebt en erin moet komen. Als je dan gaat zitten stangen gaat het alleen maar slechter Nou je kan het heel goed hoor en de vlg keer gaat het hartstikke puik! Koffertje al vol? Heb je een mini koffertje? En je knuffelbeest niet vergeten en korte kleertjes en je zwembroekje en alles!
pi_12654697
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 13:58 schreef Waxxer het volgende:

[..]

schelden?? Dat vind ik een slechte manier van werken hoor daar word je alleen maar meer nerveus van en gaat het alleen maar slechter. Hij moet begrijpen dat jij weinig ervaring hebt en erin moet komen. Als je dan gaat zitten stangen gaat het alleen maar slechter Nou je kan het heel goed hoor en de vlg keer gaat het hartstikke puik! Koffertje al vol? Heb je een mini koffertje? En je knuffelbeest niet vergeten en korte kleertjes en je zwembroekje en alles!

Och, ik weet hoe Harry is, ik kan me er meestal wel aardig voor afsluiten. En wat ie allemaal zei was wel waar. Gewoon dingetjes waar ik niet goed oplette enzo.
Koffer zit al zo goed als vol ja Nog wat shirtjes erbij en ik ben klaar met inpakken. Dan nog even m'n koffer wegen, want die mag maar 20 kilo wegen en dan klaaaaar
Huh!?
pi_12654797
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:02 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Och, ik weet hoe Harry is, ik kan me er meestal wel aardig voor afsluiten. En wat ie allemaal zei was wel waar. Gewoon dingetjes waar ik niet goed oplette enzo.
Koffer zit al zo goed als vol ja Nog wat shirtjes erbij en ik ben klaar met inpakken. Dan nog even m'n koffer wegen, want die mag maar 20 kilo wegen en dan klaaaaar

niet de zonnebrand vergeten hoor! Heb je wel een cadeautje voor mamma die nu wekenlang helemaal alleen thuis zit?
pi_12654804
en dan zitten we nu..........
pi_12654810
voor de 500e keer..........
pi_12654820
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')