quote:Laat staan Enteprise.
Op dinsdag 20 maart 2001 18:04 schreef Opa Bokma het volgende:
Voor Voyager- (en ander startrek-) nieuws moet je op <A href=http://www.startrek.nl target=new>www.startrek.nl</A> kijken. Ik kan je iig vertellen dat je wel ff kan w88 op nieuwe Voyager-series.
Parker Lewis!
Best grappig, zou ik nog weleens willen zien.
quote:mag ik vragen hoe oud jij bent:?
Op dinsdag 20 maart 2001 23:39 schreef Herald het volgende:
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 20 maart 2001 17:49 schreef Arzie het volgende:
McGyver, A-team, Dukes of Hazzard etc..<HR></BLOCKQUOTE>zijn de niet al tot treurens toe herhaald op Veronica, RTL5 enzo?
Dan heb ik liever dat ze de eerste seizoenen van de Mighty Morphin' Power Rangers gaan herhalen
I demand: South Park, Twin Peaks (nog nooit gezien), X-files en Jiskefet/Debiteuren Crediteuren
quote:23
Op maandag 24 juni 2002 15:39 schreef spacemangraig het volgende:
mag ik vragen hoe oud jij bent:?
Dat vond ik toch altijd zo'n prachtige serie, totdat ie ineens grof werd afgekapt.
Later nog wel een of twee keer herhaald, maar dan telkens vanaf het fokking begin en als ze dan eindelijk in de buurt van de afleveringen kwamen die ik nog niet kende... inderdaad!
quote:waarom wil je dan in godsnaam de powerrangers zien?
Op maandag 24 juni 2002 16:40 schreef Herald het volgende:[..]
23
quote:Jij kent Herald zeker nog niet zo lang, he?
Op maandag 24 juni 2002 19:36 schreef spacemangraig het volgende:[..]
waarom wil je dan in godsnaam de powerrangers zien?
quote:neej vertel, is tie 23 maar met het IQ van een kind van 10 met ADHD?
Op maandag 24 juni 2002 20:12 schreef motown het volgende:[..]
Jij kent Herald zeker nog niet zo lang, he?
quote:[mierenneukermodus]
Op donderdag 22 maart 2001 16:49 schreef Antikal het volgende:
Ja hee, als we nu al Dick Turpin gaan noemen...Wat dachten jullie dan van "Man about the house" offeh, "Frank Buck" en "Matthew Star"
Een 19-jarige Courtney Cox
En natuurlijk Johnny B(ukowksy) met z'n ultra-coole zonnebril en elektrische ontladingen uti z'n handen !!!!
Wooohoooo
En een supercoole soundtrack ook nog
quote:Kijk eens aan, een liefhebber. Get a life was idd altijd brullen met de pet op. Absurde humor. Daarnaast mag Twin Peaks weer eens op de buis komen. Een huisgenoot heeft laatst wat mails gestuurd naar HMG maar die hadden geen plannen om het uit te zenden. Ze zeiden dat ie SBS maar moest mailen..
Op maandag 24 juni 2002 22:01 schreef Zander het volgende:
Ik heb er al in vele topics om gevraagd, maar wat mij betreft mag Duckman per direct wel weer op de buis komen. Of anders Get a life.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |