quote:Nou je het zegt. Die stond er inderdaad nog niet tussen
Op 21 maart 2001 11:43 schreef Tokus het volgende:
en wanneer zenden ze de laatste afleveringen van Babylon 5 nou 's uit? die eikels stopten middenin het laatste seizoen
ik dacht effe dat ik de enige was die deze serie zich nog kon herinneren.
wat dacht je dan van War of the worlds (niet zeker van die titel) uitgezonden bij de avro.
quote:hmm, vergeleken met Babylon 5 is Voyager echt zwaar bagger, dus voor mij is de keus al snel gemaakt
Op 21 maart 2001 15:40 schreef Blindfold het volgende:
Nou je het zegt. Die stond er inderdaad nog niet tussen(net als MITM en Futurama). Ik hoop alleen niet dat ze weer Babylon 5 recht tegenover Voyager zitten. Ik heb namelijk maar 1 video en ik ben bijna nooit thuis.
-De eerste seizoenen Jiskefet (vooral het allereerste!!!)
-Bij Nieuwegein rechtsaf
-Theo en MODDERFOKKING Thea
quote:Voyager is heel vaak best beroerd, maar soms verrassen ze me met een hele vette aflevering, dus ik blijf gewoon altijd kijken en hoop daarop.
Op 22 maart 2001 08:35 schreef Tokus het volgende:
hmm, vergeleken met Babylon 5 is Voyager echt zwaar bagger, dus voor mij is de keus al snel gemaakt
quote:Jaaaaaaa, dat moet ook terug komen!!! Was vreselijk gaaf. En Galactica wil ik ook weer zien, daar keek ik altijd naar. Heb nog wel een paar afleveringen op video
Op 21 maart 2001 13:49 schreef SilkTie het volgende:
Kan iemand zich 'Dick Turpin' nog herinneren?
Met Swiftnick....
quote:Misshien een beetje vreemd om jezelf te kwooten, maar ik wil nog effies terugkomen op MITM. In Amerika overtreffen de kijkcijfers van deze serie bij tijd en wijle zelfs die van Friends! Waarom komt het hier dan niet terug?
Op 20 maart 2001 17:53 schreef Marble het volgende:
Futurama! Where art thou?
En Malcolm in the Middle!
quote:Damn! Ik dacht dat ik een redelijk goed geheugen had, maar eerlijk is eerlijk, Swiftnick was ik toch vergeten.
Op 22 maart 2001 13:39 schreef Smots het volgende:
Dick Turpin!
Woohoo!!Met Swiftnick....
Wanneer is dat eigenlijk voor het laatst uitgezonden? Ik heb het de laatste keer zeker voor maart 1980 gezien. Toen zijn we verhuisd: in dat nieuwe huis heb ik het nooit gezien, en in dat oude huis heb ik het ook een tijdje zonder DT moeten doen. Volgens mijn berekening moet het dus zelfs ergens in 1979 voor het laatst zijn uitgezonden.
quote:Net als ik op vakantie ben zeker...
Op 22 maart 2001 16:05 schreef Angel22 het volgende:
Buffy begint volgens mij ergens in mei/juni.
Ha, dat is pas vet. Dan kan je ze al in huis hebben voordat ze hier uitgezonden zijn!
Wat dachten jullie dan van "Man about the house" offeh, "Frank Buck" en "Matthew Star"
quote:Matthew Star is 1 van de eerste series waar ik me iets van kan herinneren. Klopt het dat Prue (uit Charmed) eigenlijk dezelfde gaven heeft (Tekelenese en tepeloratie)? Het is namelijk al heel lang geleden en ik weet het allemaal niet zo goed meer
Op 22 maart 2001 16:49 schreef Antikal het volgende:
Wat dachten jullie dan van "Man about the house" offeh, "Frank Buck" en "Matthew Star"
Maar vooral Alf.
en op de reservebank My secret Valley voor de zondagmiddag met een kater op de bank nu Sliders exit is. Wat trouwens ook weer jammer is, muv het feit dat RTL4 nogal wat afleveringen door elkaar gooide waardoor de verhaallijn niet altijd even duidelijk was.
[Dit bericht is gewijzigd door Da hopman op 12-04-2001 14:45]
quote:Wordt ook op de BBC uitgezonden geloof ik dus dan daar maar naar kijken?
Op 22 maart 2001 15:28 schreef Marble het volgende:
Misshien een beetje vreemd om jezelf te kwooten, maar ik wil nog effies terugkomen op MITM. In Amerika overtreffen de kijkcijfers van deze serie bij tijd en wijle zelfs die van Friends! Waarom komt het hier dan niet terug?
quote:Was dat die serie met die jongen die alles met zijn blik kon laten bewegen, die was wel cool ja. Verder Buck Rogers, jeugdsentiment. Wrs kijk ik 1 aflevering om dan te conc. dat ie toch hopeloosverouderd is
Op 22 maart 2001 16:49 schreef Antikal het volgende:
"Matthew Star"
quote:ah dan is er misschien nog hoop voor "Spaced"?!! (wie keek het ook?)
Op 20 maart 2001 17:50 schreef Arjan_A het volgende:
Sowieso alleseries die bij Fox draaiden komen nog wel weer terug.
quote:Nu op V8
Op dinsdag 20 maart 2001 19:47 schreef Diekomsa het volgende:
Op 20 maart 2001 17:49 schreef Arzie het volgende:
McGyver, A-team, Dukes of Hazzard etc..Ja, vooral the Dukes waren geweldig met Rosco P Coltrane!
![]()
The General Lee Rulez
En wat ik me ook afvraag, komt Stargate nog terug? Ze zijn een flinke tijd geleden gestopt toen er een retespannende vervolgaflevering was, en daarna eventjes seizoen 1 herhaadl, maar ik wil die vervolgaflevering zien!!
En Hij & Julia, ooit begonnen op Fox8, toen overgenomen door SBS6, maar nooit meer verdergegaan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |