Er is al een wieler topic met de vraag welke bergen er zijn beklommen! Ik vraag me nu af wat een leuke afdaling is en welke snelheden er natuurlijk zijn gehaald!
Mijn hoogste in nederland is van de amerongse berg met 73 km/h Maar dat record ga ik zeker nog wel verbeteren!
oke alvast bedankt voor de reacties ik ben wel benieuwd!!
groetjes Imo
quote:ja wel bijna 1x 90 maar das zo fucking hard dat na een tijd je vingeren verkrampt zijn.
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:25 schreef wielerindo het volgende:
zo zo dat zijn al aardig wat snelheden! Maar heeft iemand de honderd al gehaald! Ik hoop die grens ooit nog een keer te doorbreken in de pyreneeen ofzo! Hoewel het erg gevaarlijk is vraag ik me af of iemand hier die grens ooit doorbroken heeft??!!
quote:waar ligt de lemelerberg dan? als die in limburg ligt bedoel je waarschijnlijk de Bemelerberg!!!!!!
Op vrijdag 22 augustus 2003 23:12 schreef theofiel172 het volgende:
61 op de Lemelerberg, met een mountainbike. Ging lekker
quote:Nee, de Lemelerberg ligt in Overijssel, vlakbij Lemele (bij Ommen) Ik was daar op vakantie en toen we naar de disco gingen kwamen we ineens een bult tegen
Op vrijdag 22 augustus 2003 23:16 schreef Bartoli het volgende:[..]
waar ligt de lemelerberg dan? als die in limburg ligt bedoel je waarschijnlijk de Bemelerberg!!!!!!
quote:Die is ook zeer verleidelijk. Trekt zich lekker lang.
Op vrijdag 22 augustus 2003 20:57 schreef Leatherface het volgende:
58 van de Gulpenerberg, harder durfde ik niet.
Zelf overigens ooit 76 bergaf in Frankrijk op een rechte afdaling en 60 met de mountainbike in Duitsland op een grindweg (als ik er nu aan denk, wat was ik dom)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |