abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 18:14:20 #1
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_12637000
Bij het uitgaan merk ik wel vaak, dat jongeren (leeftijd 16/17 ong.) bijna nooit "zware" luchtjes op hebben (zoals jean paul gaultier le male) maar altijd de lichte "standaard" geurtjes like tommy hilfiger / lacoste

ikzelf en een goede vriend van mij, dragen het liefst de meest zware (avond) luchtjes bij het uitgaan en houden helemaal niet van die tommy hilfiger luchtjes voor snachts (Waar iedereen mee loopt van onze leeftijd)
en die zwaardere luchtjes ruik je vaak alleen bij mensen van 20+

kan iemand mij vertellen waarom dit zo is vaak?
is het zo dat de "jeugd" die luchten te zwaar vind en ze denken dat iedereen hun ruikt in de discotheek en ze te veel opvallen?

vertel het eens

Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_12637041
Die zware luchtjes zijn wat duurder? Heb zelf ook JPG, perfekt. Maar kan me ook voorstellen dat een 16-jarige Hillfiger wat meer "flex" vind dan een Jean Paul als je begrijpt wat ik bedoel .
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 18:19:28 #3
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_12637111
de 16/17-jarigen kunnen de zware luchtjes niet tillen?
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_12637150
heb je het nou alleen over de geur?
ik hou namelijk niet van die zware luchten... ik hou meer van iets fris...
pi_12637160
denk dat het er heel erg mee te maken heeft dat hun gewoon elkaar volgen. TH is een lekker bekend merkje enzo en iedereen loopt ermee.

paar jaar terug riep ik altijd dat beautiful van estee lauder een ouwewijvenluchtje was nu vind ik m echt lekker

vrijdag 22 augustus 2003 @ 18:22:20 #6
48058 Patron
ricordi chi sono
pi_12637165
Gatver! iedereen ruikt tegenwoordig naar die sportieve troep zoals Aqua di Gio, DKNY en de zoete versies van CK

Helaas voor veel mensen is JPG malle hopeloos uit
Gelukkig maar want ik vind er wel erg veel 'bevergeil' in zitten en als ik het zelf "op" heb kan ik wel over mijn nek

probeer eens: Heritage - Guerlain of Platinum - Chanel

pi_12637198
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:22 schreef Patron het volgende:
Hopeloos uit? Like i care, die fles moet op .
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 18:24:33 #8
48058 Patron
ricordi chi sono
pi_12637221
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:23 schreef Grayburn het volgende:

[..]

Hopeloos uit? Like i care, die fles moet op .

Hehehe ik heb hem zelf ook gehad. Inderdaad stinkend duur
pi_12637284
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:22 schreef Patron het volgende:

uit? hoe kan een parfum nou in of uit raken? denk je nou echt dat mensen JPG Male niet meer kopen omdat het uit is terwijl ze hem wel lekker vinden?
pi_12637349
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:26 schreef sassa het volgende:

[..]

uit? hoe kan een parfum nou in of uit raken? denk je nou echt dat mensen JPG Male niet meer kopen omdat het uit is terwijl ze hem wel lekker vinden?

Sterker nog, een halve fles laten staan van dat "goud" hehe echt niet.
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 18:29:41 #11
19357 Punica
Moraalriders on the storm
pi_12637360
Vind het allemaal stinken, ben puur natuur
somewhere, a village in texas is missing it's village idiot...
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 18:31:05 #12
18552 WiXX
Kijk uit maloot...
pi_12637396
very valentino (super geur)
pi_12637400
whehe .... lichte geurtjes ...
heb gisteren Echo van Davidoff gekocht ... lekker fris ... zomergeurtje ... niet té serieus ....

en of het wat met leeftijd te maken heeft ... dacht het niet....
had vroeger Fahrenheit van Christian Dior ... best zwaar voor een "menneke" .... dat vind ik ondertussen toch echt wel een goor luchtje ...

liever iets fris ....
heb nu Kenzo staan, Aqua di Gio, Echo ... en nog wat 212 van Carolina Herrera

of zijn dat zware geurtjes?

vrijdag 22 augustus 2003 @ 18:31:52 #14
48058 Patron
ricordi chi sono
pi_12637416
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:26 schreef sassa het volgende:

[..]

Ja hoor denk ik echt. De opmars van bv. Aqua di Gio (mindere mate Polo Sport) gaat ten koste van andere geuren natuurlijk. "Sporty Casual" schijnt de trend te zijn hoorde ik van mijn onderbuurman (parfumerieboer)

Natuurlijk is het wel zo dat er mensen kunnen zijn die een geur blijven "aanhangen".

pi_12637424
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:29 schreef Grayburn het volgende:

[..]

Sterker nog, een halve fles laten staan van dat "goud" hehe echt niet.

nee gelijk heb je. wist je dat als je elke dag parfum op doet het ongeveer hetzelfde kost als elke dag een krant kopen?

maar dat is offtopic

vrijdag 22 augustus 2003 @ 18:35:38 #16
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_12637498
Heb Aqua di Gió, vind 't een topgeur. Niet te nadrukkelijk.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_12637588
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:31 schreef Patron het volgende:

[..]

Ja hoor denk ik echt. De opmars van bv. Aqua di Gio (mindere mate Polo Sport) gaat ten koste van andere geuren natuurlijk. "Sporty Casual" schijnt de trend te zijn hoorde ik van mijn onderbuurman (parfumerieboer)

Natuurlijk is het wel zo dat er mensen kunnen zijn die een geur blijven "aanhangen".

nou sorry hoor, maar ik heb nog nooit gehoord dat iemand aqua di gio kocht omdat het in was. sowieso is t onzin, want een jochie kan bij een vriendje wel vinden dat aqua lekker ruikt maar bij hem zelf ruikt ie heel erg anders. parfum is heel erg persoonlijk. aqua di gio is gewoon een makkelijke lekkere geur die gangbaar is voor de meeste mannen.
pi_12637590
LouLou, Sun, Casmir en Poison, puur omdat zwaardere luchtjes beter bij mij passen (ik ben donker, merk vaak dat blonde mensen beter bloemluchtjes verdragen > bij mij meurt dat naar een wc verfrisser )
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 18:51:21 #19
48058 Patron
ricordi chi sono
pi_12637891
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:38 schreef sassa het volgende:

[..]

nou sorry hoor,

Geeft niks hoor, maar de meest voorkomende tv commercial voor mannengeuren is toch wel die van Aqua di Gio. Zou een beetje zonde zijn van hun geld als dat geen effect zou hebben, bovendien zie ik de commercial nog met regelmaat langskomen. Dan zien ze vast het nut van hun bedoelingen in: populair maken.

Ik denk bovendien dat de meeste "jochies" niet echt een eigen smaak hebben, ja die van de meute en niet zozeer van zichzelf. Ik denk bovendien ook niet dat een "jochie" een uur gaat spenderen met allemaal van die papieren reuk strookjes, stel je voor het "jochie" zou op zijn moeder kunnen lijken of een willekeurige vrouw

Nee hop snel klaar, keus is snel gemaakt. 's avonds het geurtje op en allemaal naar dezelfde kroeg.

Ik schets een beeld zoals ik het zie, en daarmee bedoel ik niet de "jochies" die hier komen of jullie vriendjes "natuurlijk"

pi_12637968
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:51 schreef Patron het volgende:

[..]

Geeft niks hoor,

gelukkig
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 19:10:28 #21
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_12638312
Aqua di gio etc kan nog wel hoor dat is wel lekker geurtje (voor overdag/snachts) en heeft wel iets,
maar vooral die tommy hilfiger luchtjes..
alle jongere jongens hebben precies dezelfde (tommy boy?) en dat is toch niet leuk als je allemaal dezelfde hebt?
ikzelf heb ook uiteraard wel lichtere (dior - higher / clinique - happy) geurtjes

maar het is toch typisch vind ik, zou het mischien ook iets te "zakelijk/serieus/oud" overkomen die zware luchtjes wat die jongeren dan denken?

ik bedoel trouwens niet geuren zoals Kouros & balderserini, die zijn echt té zwaar en "oudbollig" voor die leeftijd waar ik over praat

Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_12638632
JP Gaulthier, Roma, Joop!, Fahrenheit zijn ook hele lekkere geurtjes
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 21:01:51 #23
47571 ForeverEternalFreak
Per sempre vita eterna
pi_12641301
Het zal niet zozeer aan de leeftijd liggen van iemand of hij een zwaar of minder zwaar parfum koopt, maar meer aan de smaak van diegene. Zware parfums staan vaak bekend als irriterend voor anderen door de doordringende lucht, en sommige dragers hebben hier ook zelf last van.
Ik denk dat het dus gewoon aan de smaak van iemand ligt welke geur hij draagt, en in bepaalde kringen ook om de status die een luchtje heeft.
It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 22:05:19 #24
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_12642971
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:01 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Het zal niet zozeer aan de leeftijd liggen van iemand of hij een zwaar of minder zwaar parfum koopt, maar meer aan de smaak van diegene. Zware parfums staan vaak bekend als irriterend voor anderen door de doordringende lucht, en sommige dragers hebben hier ook zelf last van.
Ik denk dat het dus gewoon aan de smaak van iemand ligt welke geur hij draagt, en in bepaalde kringen ook om de status die een luchtje heeft.
maar 't zal toch niet zo zijn dat al die jongeren alleen tommy hilfiger lekker vinden en de rest niet?
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 22:13:42 #25
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_12643152
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:51 schreef Patron het volgende:
Geeft niks hoor, maar de meest voorkomende tv commercial voor mannengeuren is toch wel die van Aqua di Gio.
Ik heb echt nog nooit een reclame voor Aqua di Gió gezien Misschien komt 't omdat ik zelden tv kijk maargoed.

Ik draag het trouwens niet echt als parfum, gebruik 't als aftershave. Anders doe ik 't zelden op.

daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 22:24:43 #26
47571 ForeverEternalFreak
Per sempre vita eterna
pi_12643439
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:05 schreef Erosjuhhh het volgende:

[..]

maar 't zal toch niet zo zijn dat al die jongeren alleen tommy hilfiger lekker vinden en de rest niet?

Nee dat klopt, alleen veel mensen lopen zeker op die leeftijd mee met wat hip is en proberen niet zoveel andere dingen uit hoewel er genoeg andere lekkere luchtjes zijn. Ik heb ook 2 Tommy's staan maar bijvoorbeeld Eau Torride van Givenchy en Higher van Dior zijn ook heerlijk.
It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 20:54:09 #27
48058 Patron
ricordi chi sono
pi_12663910
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:24 schreef ForeverEternalFreak het volgende:

[..]

Nee dat klopt, alleen veel mensen lopen zeker op die leeftijd mee met wat hip is en proberen niet zoveel andere dingen uit hoewel er genoeg andere lekkere luchtjes zijn. Ik heb ook 2 Tommy's staan maar bijvoorbeeld Eau Torride van Givenchy en Higher van Dior zijn ook heerlijk.

Inderdaad ben ik mee eens, voor mensen die toch van een wat lichter geurtje houden, probeer eens Homme - Biotherm. Kom ik haast nooit tegen.
pi_12664035
Hier een jongen van 17 jaar met Rochás, Fahrenheit en Jean-Paul Gaultier....
Ben ik nu stoer..
We'll keep on whispering our mantras.
pi_12664390
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 21:00 schreef NiteSpeed het volgende:
Hier een jongen van 17 jaar met Rochás, Fahrenheit en Jean-Paul Gaultier....
Ben ik nu stoer..
nah ... je stinkt.
pi_12664769
Sorry hoor, maar paul gaultier le male een zwaar luchje? 'k Dacht bij zwaar meer aan musk... zoiets als santos de carties concentraat... HEEEEEEEEEEEEEERLIJK! maar inderdaad, merendeel vind het een oude lullen luchtje, maar ZEKER eens ruiken... is zo FIJN luchje...

[Dit bericht is gewijzigd door TheScorpio op 23-08-2003 21:42]

maandag 25 augustus 2003 @ 07:47:37 #31
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_12694628
Het hangt toch ook af van het seizoen dacht ik zo.
De lichte geurtjes voor de mooie dagen en de zwaardere geurtjes voor de winterdagen. Ikzelf draag zomers meestal geurtjes als aqcua de gio voor de vrouwen, noa, t-girl etc. En in de winter zwaardere als jpg of boss deep red.
En reclame maakt veel uit. Bij de parfurmerie staat altijd een top 10 geurtjes en die staan lekker in het zicht. Is een bekende naam dus ga je eerst ruiken. Je gaat toch zelf ook niet eerst aan een onbekend geurtje ruiken (alle 150 )

En Tommy is een populair merkje he.
Men noemt dit ook wel marketing

pi_12694634
Er is in het centrum van Amsterdam een winkelje die parfum maakt ,
Die parfummaker kijkt naar je , en samen met jouw stelt hij een persoonlijke parfum samen.
'
Is heel leuk om b.v.b. je vriend/vriendin mee te nemen als verrassing.
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
  maandag 25 augustus 2003 @ 15:17:04 #33
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_12702744
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 21:34 schreef TheScorpio het volgende:
Sorry hoor, maar paul gaultier le male een zwaar luchje? 'k Dacht bij zwaar meer aan musk... zoiets als santos de carties concentraat... HEEEEEEEEEEEEEERLIJK! maar inderdaad, merendeel vind het een oude lullen luchtje, maar ZEKER eens ruiken... is zo FIJN luchje...
goed lezen...
jp is zwaar geurtje in vergelijking met, TH parfums
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')