ikzelf en een goede vriend van mij, dragen het liefst de meest zware (avond) luchtjes bij het uitgaan en houden helemaal niet van die tommy hilfiger luchtjes voor snachts (Waar iedereen mee loopt van onze leeftijd)
en die zwaardere luchtjes ruik je vaak alleen bij mensen van 20+
kan iemand mij vertellen waarom dit zo is vaak?
is het zo dat de "jeugd" die luchten te zwaar vind en ze denken dat iedereen hun ruikt in de discotheek en ze te veel opvallen?
vertel het eens
paar jaar terug riep ik altijd dat beautiful van estee lauder een ouwewijvenluchtje was nu vind ik m echt lekker
Helaas voor veel mensen is JPG malle hopeloos uit
Gelukkig maar want ik vind er wel erg veel 'bevergeil' in zitten en als ik het zelf "op" heb kan ik wel over mijn nek
probeer eens: Heritage - Guerlain of Platinum - Chanel
quote:Hopeloos uit? Like i care, die fles moet op
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:22 schreef Patron het volgende:
quote:Hehehe ik heb hem zelf ook gehad. Inderdaad stinkend duur
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:23 schreef Grayburn het volgende:[..]
Hopeloos uit? Like i care, die fles moet op
.
quote:uit? hoe kan een parfum nou in of uit raken? denk je nou echt dat mensen JPG Male niet meer kopen omdat het uit is terwijl ze hem wel lekker vinden?
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:22 schreef Patron het volgende:
quote:Sterker nog, een halve fles laten staan van dat "goud" hehe echt niet.
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:26 schreef sassa het volgende:[..]
uit? hoe kan een parfum nou in of uit raken? denk je nou echt dat mensen JPG Male niet meer kopen omdat het uit is terwijl ze hem wel lekker vinden?
en of het wat met leeftijd te maken heeft ... dacht het niet....
had vroeger Fahrenheit van Christian Dior ... best zwaar voor een "menneke" .... dat vind ik ondertussen toch echt wel een goor luchtje ...
liever iets fris ....
heb nu Kenzo staan, Aqua di Gio, Echo ... en nog wat 212 van Carolina Herrera
of zijn dat zware geurtjes?
quote:Ja hoor denk ik echt. De opmars van bv. Aqua di Gio (mindere mate Polo Sport) gaat ten koste van andere geuren natuurlijk. "Sporty Casual" schijnt de trend te zijn hoorde ik van mijn onderbuurman (parfumerieboer)
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:26 schreef sassa het volgende:[..]
uit? hoe kan een parfum nou in of uit raken? denk je nou echt dat mensen JPG Male niet meer kopen omdat het uit is terwijl ze hem wel lekker vinden?
Natuurlijk is het wel zo dat er mensen kunnen zijn die een geur blijven "aanhangen".
quote:nee gelijk heb je. wist je dat als je elke dag parfum op doet het ongeveer hetzelfde kost als elke dag een krant kopen?
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:29 schreef Grayburn het volgende:[..]
Sterker nog, een halve fles laten staan van dat "goud" hehe echt niet.
maar dat is offtopic
quote:nou sorry hoor, maar ik heb nog nooit gehoord dat iemand aqua di gio kocht omdat het in was. sowieso is t onzin, want een jochie kan bij een vriendje wel vinden dat aqua lekker ruikt maar bij hem zelf ruikt ie heel erg anders. parfum is heel erg persoonlijk. aqua di gio is gewoon een makkelijke lekkere geur die gangbaar is voor de meeste mannen.
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:31 schreef Patron het volgende:[..]
Ja hoor denk ik echt. De opmars van bv. Aqua di Gio (mindere mate Polo Sport) gaat ten koste van andere geuren natuurlijk. "Sporty Casual" schijnt de trend te zijn hoorde ik van mijn onderbuurman (parfumerieboer)
Natuurlijk is het wel zo dat er mensen kunnen zijn die een geur blijven "aanhangen".
quote:Geeft niks hoor, maar de meest voorkomende tv commercial voor mannengeuren is toch wel die van Aqua di Gio. Zou een beetje zonde zijn van hun geld als dat geen effect zou hebben, bovendien zie ik de commercial nog met regelmaat langskomen. Dan zien ze vast het nut van hun bedoelingen in: populair maken.
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:38 schreef sassa het volgende:[..]
nou sorry hoor,
Ik denk bovendien dat de meeste "jochies" niet echt een eigen smaak hebben, ja die van de meute en niet zozeer van zichzelf. Ik denk bovendien ook niet dat een "jochie" een uur gaat spenderen met allemaal van die papieren reuk strookjes, stel je voor het "jochie" zou op zijn moeder kunnen lijken of een willekeurige vrouw
Nee hop snel klaar, keus is snel gemaakt. 's avonds het geurtje op en allemaal naar dezelfde kroeg.
Ik schets een beeld zoals ik het zie, en daarmee bedoel ik niet de "jochies" die hier komen of jullie vriendjes "natuurlijk"
maar het is toch typisch vind ik, zou het mischien ook iets te "zakelijk/serieus/oud" overkomen die zware luchtjes wat die jongeren dan denken?
ik bedoel trouwens niet geuren zoals Kouros & balderserini, die zijn echt té zwaar en "oudbollig" voor die leeftijd waar ik over praat
quote:maar 't zal toch niet zo zijn dat al die jongeren alleen tommy hilfiger lekker vinden en de rest niet?
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:01 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Het zal niet zozeer aan de leeftijd liggen van iemand of hij een zwaar of minder zwaar parfum koopt, maar meer aan de smaak van diegene. Zware parfums staan vaak bekend als irriterend voor anderen door de doordringende lucht, en sommige dragers hebben hier ook zelf last van.
Ik denk dat het dus gewoon aan de smaak van iemand ligt welke geur hij draagt, en in bepaalde kringen ook om de status die een luchtje heeft.
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:51 schreef Patron het volgende:
Geeft niks hoor, maar de meest voorkomende tv commercial voor mannengeuren is toch wel die van Aqua di Gio.
Ik draag het trouwens niet echt als parfum, gebruik 't als aftershave. Anders doe ik 't zelden op.
quote:Nee dat klopt, alleen veel mensen lopen zeker op die leeftijd mee met wat hip is en proberen niet zoveel andere dingen uit hoewel er genoeg andere lekkere luchtjes zijn. Ik heb ook 2 Tommy's staan maar bijvoorbeeld Eau Torride van Givenchy en Higher van Dior zijn ook heerlijk.
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:05 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
maar 't zal toch niet zo zijn dat al die jongeren alleen tommy hilfiger lekker vinden en de rest niet?
quote:Inderdaad ben ik mee eens, voor mensen die toch van een wat lichter geurtje houden, probeer eens Homme - Biotherm. Kom ik haast nooit tegen.
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:24 schreef ForeverEternalFreak het volgende:[..]
Nee dat klopt, alleen veel mensen lopen zeker op die leeftijd mee met wat hip is en proberen niet zoveel andere dingen uit hoewel er genoeg andere lekkere luchtjes zijn. Ik heb ook 2 Tommy's staan maar bijvoorbeeld Eau Torride van Givenchy en Higher van Dior zijn ook heerlijk.
quote:nah ... je stinkt.
Op zaterdag 23 augustus 2003 21:00 schreef NiteSpeed het volgende:
Hier een jongen van 17 jaar met Rochás, Fahrenheit en Jean-Paul Gaultier....
Ben ik nu stoer..
[Dit bericht is gewijzigd door TheScorpio op 23-08-2003 21:42]
En Tommy is een populair merkje he.
Men noemt dit ook wel marketing
quote:goed lezen...
Op zaterdag 23 augustus 2003 21:34 schreef TheScorpio het volgende:
Sorry hoor, maar paul gaultier le male een zwaar luchje? 'k Dacht bij zwaar meer aan musk... zoiets als santos de carties concentraat... HEEEEEEEEEEEEEERLIJK! maar inderdaad, merendeel vind het een oude lullen luchtje, maar ZEKER eens ruiken... is zo FIJN luchje...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |