Eens.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:19 schreef Z het volgende:
Alleen recensie-inhoudelijk zou je dat kunnen zeggen, met de cijfers ben ik het bijna altijd eens.
Ik ook. Behalve toen ze Black one van Sunn 0)) een hoog cijfer gaven, jezus wat een t*fusherrie. En die hiphopophemeling van ze gaat vaak ook wat te ver. Die decenia lijsten van ze zijn trouwens ook erg ok.quote:
Ophemeling van Hiphop? Op Pitchfork? Juist op dat gebied lopen ze vaak flink achter de feiten aan hoor. Die nieuwe mixtape van Talib (2005) werd bijvoorbeeld pas deze week gerecenseerd. Ze oriënteren zich absoluut breder dan een aantal jaar geleden, maar de nadruk ligt nog steeds op witte muziek.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:55 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Ik ook. Behalve toen ze Black one van Sunn 0)) een hoog cijfer gaven, jezus wat een t*fusherrie. En die hiphopophemeling van ze gaat vaak ook wat te ver. Die decenia lijsten van ze zijn trouwens ook erg ok.
Ik bedoel ook niet dat ze veel hiphop recenseren, maar meer dat als ze het dan wel een keer doen dat het dan meteen geniaal zou moeten zijn.. bijv. met Kanye West.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:37 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Ophemeling van Hiphop? Op Pitchfork? Juist op dat gebied lopen ze vaak flink achter de feiten aan hoor. Die nieuwe mixtape van Talib (2005) werd bijvoorbeeld pas deze week gerecenseerd. Ze oriënteren zich absoluut breder dan een aantal jaar geleden, maar de nadruk ligt nog steeds op witte muziek.
quote:Op donderdag 6 april 2006 19:00 schreef methodmich het volgende:
En dat blonde danshuppelgrietje toch ook?
Hmm dat is één van hun beste nummers naar mijn bescheiden mening. Flaming Lips is vaak wel even wennen, niet na één keer luisteren in de prullenbak gooien dus.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:13 schreef Meeg het volgende:
Wat een zout nummer zeg, Race for the price..Geen leuke muziek vind ik
![]()
En anders kun je altijd beginnen met iets minder 'vreemde' nummers, als Waitin' for a Superman of A Spoonful Weighs a Ton.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:22 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Hmm dat is één van hun beste nummers naar mijn bescheiden mening. Flaming Lips is vaak wel even wennen, niet na één keer luisteren in de prullenbak gooien dus.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:52 schreef thijsdetweede het volgende:
Beginnen doe je natuurlijk met de hits. Superman, Jelly, of het Yusuf Islam nummer.
Oh ja, kan het niet laten michel: Wat vind jij van Yankee Hotel Foxtrot?
Voor mij was 'Do You Realize' de eerste kennismaking.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:30 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En anders kun je altijd beginnen met iets minder 'vreemde' nummers, als Waitin' for a Superman of A Spoonful Weighs a Ton.
Dat is toch wel bekend??quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:52 schreef thijsdetweede het volgende:
Oh ja, kan het niet laten michel: Wat vind jij van Yankee Hotel Foxtrot?
Dat vind ik eigenlijk een verschrikkelijk nummerquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:20 schreef webfreak het volgende:
[..]
Voor mij was 'Do You Realize' de eerste kennismaking.
Dat nummer is ook lekker catchy. Een echte 'hit' als je 't mij vraagt.
Echt waar? Ik vind het een heerlijk nummer.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:24 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk een verschrikkelijk nummer![]()
Ik had al gelijk meerdere nummers gedownload, maar het is gewoon niet mijn muziek..quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:22 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Hmm dat is één van hun beste nummers naar mijn bescheiden mening. Flaming Lips is vaak wel even wennen, niet na één keer luisteren in de prullenbak gooien dus.
Maar niemand vraagt je wat, dus waarom zou je daar antwoord op geven.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:20 schreef webfreak het volgende:
[..]
Voor mij was 'Do You Realize' de eerste kennismaking.
Dat nummer is ook lekker catchy. Een echte 'hit' als je 't mij vraagt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |