X-Bar leuk?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:31 schreef schwa78 het volgende:
Ben zowel in Alanya geweest als Gumbet (bij Bodrum).
In allebei de plaatsen kun je genoeg feesten. Alanya vond ik net allemaal iets gezelliger. In Gumbet was eigenlijk alleen de X-Bar echt leuk. Voordeel is dan wel weer dat Bodrum vlakbij is en daar kun je voldoende uit voor een maand tijd.
Prijzen bij het uitgaan zijn ongeveer hetzelfde, hoewel er in Alanya een stuk vaker Happy Hour was. Het eten in Gumbet was ook iets duurder.
Het strand in Alanya is echt een stuk mooier en groter.
Voordeel van Gumbet is weer dat de mensen minder opdringerig waren op straat en dat het allemaal iets kleinschaliger is en je je dus eerder thuis voelt.
En wat betreft de cultuurdingen... pfff... boeiuh
quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:36 schreef Schaartje het volgende:
DALYAN!!!!!!
Het hotal Ayazquote:Op dinsdag 20 maart 2001 16:38 schreef ^liquid^ het volgende:
ik ben zelf van de zomer naar Bodrum geweest, of eigenlijk een dorp ernaast, Gumbet. We zaten in het hotel Ayaz
Marmaris ben ik niet geweest maar schijnt wel leuk te zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:40 schreef karoltje het volgende:
Ik ga naarGumbet
. Licht heel erg dichtbij Bodrum. Ben er eerder geweest (ook in veel andere steden in Turkije) en Gumbet is veruit de mooiste en de leukste. Van Alanya en Antalya moet ik echt niks hebben, zo lelijk is het daar
. Ik raad iedereen aan om naar Bodrum of Gumbet te gaan
.
Ik vind de Barstreet in Gumbet super gezellig hoor!quote:Op zondag 25 juli 2004 17:30 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Bodrum (en Gumbet, Bitez): Jetset van Turkijke, grootste disco van Europa (Halikarnassas) en ook veel cultuurmogelijkheden. Aardig wat disco's, maar geen gezellige bar street a la Marmaris.
Ik kijk toevallig net ff, en hee, er is gereageerd..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:17 schreef karoltje het volgende:
Als je je vakantie selecteert op waar je goedkope biertjes kan krijgen dan kan je beter op je eigen balkonetje gaan zitten met een sixpackje exportbier..
Halikarnas is ook goedquote:Op zondag 25 juli 2004 17:30 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
grootste disco van Europa (Halikarnassas)
als je het niks vindt, waarom ga je er dan "vaak genoeg" heen.!quote:Op zondag 1 augustus 2004 01:37 schreef devil-j het volgende:
Bodrum is de beste plek. Marmaris is ook erg cool, maar toch blijft Bodrum beste. Alanya is niks.
Dit zeg ik uit ervaring, ga er namelijk vaak genoeg heen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |