quote:minirokje
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:05 schreef Copycat het volgende:
Lief dagboek,Ik weet nog steeds niet wat ik moet aantrekken, vanavond. Een stoere spijkerbroek of een sexy minirokje. En welke schoenen trek ik aan? Mijn hoge hakken zijn wel mooi, maar kan er niet echt op lopen. Maar ja, ik zit toch de hele avond op een krik aan mijn breezahtje te lurken.
Tjongejonge, ik zou willen dat ik al 16 was, dan had ik al deze problemen niet meer.
quote:Hoi lief dagboekje,
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:05 schreef Copycat het volgende:
Lief dagboek,Ik weet nog steeds niet wat ik moet aantrekken, vanavond. Een stoere spijkerbroek of een sexy minirokje. En welke schoenen trek ik aan? Mijn hoge hakken zijn wel mooi, maar kan er niet echt op lopen. Maar ja, ik zit toch de hele avond op een krik aan mijn breezahtje te lurken.
Tjongejonge, ik zou willen dat ik al 16 was, dan had ik al deze problemen niet meer.
Ik zou dat minirokje doen en dan zonder slipje. Des te sneller wordt je voor slet uitgemaakt en dan komen alle jongens op je af met gratis BrEeZAh's ![]()
En die hakken, ach, je hoeft toch niet te lopen. Ga gewoon op de dansvloer staan en er staan genoeg jongens om je heen.
Veel plezier vanavond, ga ik ook hebben ![]()
quote:Jim is zo passé! Ik krijg nu natte broekjes van Jamai. Kan mamma wel zeggen dat ie een homo is, maar dat geloof ik niet. En trouwens, daar voel je niets van! Arie, die ex van jou is toch ook een vieze homofiel?!!
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:04 schreef Morpheu$ het volgende:[..]
Je bent echt lief en begrijpend dagboek. Als jij mij een slet vindt klinkt dat niet zo erg als mijn vriendinnen het zeggen. Jij meent het tenminste
En ik ga vanavond denk ik ook uit. Ga ik alle jongetjes die ik zie uitbuiten en laat ze BrEeZAh's voor mij kopen. Jongens zijn ook zo dom
Zo, even die poster uit de breakout ophangen. Jim is zo geweldig vind je ook niet?
Ik ga nu nog een keer step right up draaien en dansen voor mijn spiegel (kan ik meteen die hoge hakken inlopen!)
Weet jij al welke breezah jij neemt?Ik twijfel tussen de lemon of die cranberry...
quote:jamai is homo joh, Jim is het nog steeds. Hij heeft zo'n lekkere mars
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:08 schreef Copycat het volgende:[..]
Jim is zo passé! Ik krijg nu natte broekjes van Jamai. Kan mamma wel zeggen dat ie een homo is, maar dat geloof ik niet. En trouwens, daar voel je niets van! Arie, die ex van jou is toch ook een vieze homofiel?!!
Ik ga nu nog een keer step right up draaien en dansen voor mijn spiegel (kan ik meteen die hoge hakken inlopen!)
Weet jij al welke breezah jij neemt?Ik twijfel tussen de lemon of die cranberry...
Kijk voor de spiegel ook of je niet te ervaren op die hakjes loopt. Een beetje onhandig staat wel lief ![]()
Welke BreZAh? Ik neem gewoon alle smaken ![]()
*zucht, was het maar alvast avond he dagboek*
ohja, ik kreeg net nog een condoom van mams. Ze was toch wat ongerust nadat ik eergisteren voor de 3e keer een morningafterpil vroeg aan haar.
Mamma is heel boos omdat ik alwéér met Morfie uit wil. Mamma vind Morfie namelijk een vuile slet die een verkeerde invloed op me heeft. (Terwijl het andersom is, hihihihi)
Ik ga nu dus op mijn kamer zitten mokken en dan klim ik vanavond stiekem uit het raam. Deed ik ook toen Mo me elke keer met de brommer kwam ophalen,.
Wie denkt m'n moeder wel niet dat ik ben??? Een klein kind ofsow???
Morfy, als je dit telepathisch leest: ik zie je vanavond om 10 uur bij de Breezah Palace, op de hoek. Kunnen we eerst nog een frikadelletje eten.
Oh ja, mag ik dat condoom na jou gebruiken???
quote:Hoi lief dagboek,
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:16 schreef Copycat het volgende:
Lief dagboek,Mamma is heel boos omdat ik alwéér met Morfie uit wil. Mamma vind Morfie namelijk een vuile slet die een verkeerde invloed op me heeft. (Terwijl het andersom is, hihihihi)
Ik ga nu dus op mijn kamer zitten mokken en dan klim ik vanavond stiekem uit het raam. Deed ik ook toen Mo me elke keer met de brommer kwam ophalen,.
Wie denkt m'n moeder wel niet dat ik ben??? Een klein kind ofsow???Morfy, als je dit telepathisch leest: ik zie je vanavond om 10 uur bij de Breezah Palace, op de hoek. Kunnen we eerst nog een frikadelletje eten.
Oh ja, mag ik dat condoom na jou gebruiken???
Weer iemand die me slet noemt. Ik kan daar zo kwaad om worden, ik voel me zo machteloos. Niemand begrijpt me en gaat dan zulke dingen roepen ![]()
Gelukkig ga ik vanavond met cc stappen. Zij kan zo lekker gek doen. Laatst ook nog, duwde ze me zo het herentoilet op in de discotheek. Ik knoeide toen mijn BReEZaH over iemands broek. Gaat tie nog kwaad worden ook. Maar ik heb wel zijn telefoonnummer ![]()
Als je het condoom even omspoelt dan kan je het zo weer gebruiken hoor.
quote:Dat is niet lief inderdaad! Maar kop op, ik weet hoe het voelt en ook ik kan ermee omgaan
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:20 schreef Morpheu$ het volgende:[..]
Hoi lief dagboek,
Weer iemand die me slet noemt. Ik kan daar zo kwaad om worden, ik voel me zo machteloos. Niemand begrijpt me en gaat dan zulke dingen roepen
Tot vanavond!!!
quote:hoi lief dagboek,
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:23 schreef Copycat het volgende:
Binnenstebuiten keren is ook slim... heb je meteen glijmiddel...Tot vanavond!!!
zo had ik het nog niet eens bekeken. Hey, jij bent best slim ![]()
tot vanavond.
doegie
hihihihihihihi
Dan is deze dus eik best wel dubbel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |