quote:Als je een rijbewijs hebt; de omgeving is schitterend! Maar ik neem aan dat je redelijk snel wat kennisen hebt daar die je graag het een en ander in de buurt laten zien, inclusief het uitgaansleven... Of ben je een tweaker?
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:23 schreef overhyped het volgende:
eind october zit ik twee weken in een hotel voor een training. Maar, naast de drukte overdag heb ik ook nog een weekeinde en de avonden.. iemand tips voor leuke dingen daar in de buurt?
Ik vond het een leuke stad, het heeft een leuke haven (met veel grote boten), mooie binnenstad enz. Verder heb ik er niet veel gedaan, want ik ben er maar 1 dag geweest , maar in de omgeving is ook vast wel zat te doen.
Have fun!
quote:mooie vrouwen ?
eind october zit ik twee weken in een hotel voor een training. Maar, naast de drukte overdag heb ik ook nog een weekeinde en de avonden.. iemand tips voor leuke dingen daar in de buurt?
quote:Het is een tweaker
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:50 schreef E- het volgende:[..]
mooie vrouwen ?
quote:Belangrijkere reden is dat ik een vriendin heb
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:52 schreef Reintje het volgende:[..]
Het is een tweaker
Ohw wacht, dat zijn wij per definitie wel, maar er zijn uitzonderingen op de regel
Als ik prototype tweaker was vroeg ik wel om een hotel met een snelle internet koppeling
quote:Ligt er natuurlijk een beetje aan wat je leuk vind...
Wat betreft kroegen: Muddy Waters, lekker bluescafe. Cafe Amsterdam, moet je wel op woensdagen ontwijken want dan komen de Nederlanders bij elkaar (tenzij je behoefte hebt aan Nederlanders te zien natuurlijk). Justisen, een leuke bar waar studenten en politikers komen. Of, neem even een kijkje op Majorstua, daar vind je de Gamle Major, een kroeg die is aangekleed als een oude apotheek, bij de ingang zit een glasplaat waardoor je naar de kelder kan kijken. Hier zie je een lijk liggen dat geopereerd wordt (geweldige bar, je raakt er niet uitgekeken op alle details overal).
Mja, dat was het wel ongeveer zo uit mijn hoofd, als ik nog iets bedenk, zet ik het hier wel weer neer.
Overigens, hou rekening met (veel) regen en eventueel sneeuw (meestal niet voor november)! Zorg ervoor dat je al een beetje weet waar je heen wil, want de 'buitenattracties' heb je licht voor nodig, en daar hebben we hier niet zoveel van eind october...
[Dit bericht is gewijzigd door Fogel op 23-08-2003 11:42]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |