quote:Ik? Ik ben die club toch niet?
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:13 schreef robh het volgende:[..]
Een veroordeelde moordenaar steunen, en daar maak jij dan "politieke gevangene" van? Die kronkel volg ik niet helemaal.
quote:Ik zie op die website alleen een adressenlijstje van gevangenen.
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:15 schreef SCH het volgende:Ik? Ik ben die club toch niet?
Die club ziet hem als politiek gevangene, hij wordt in een dergelijk rijtje geplaatst. Ik vind hem een moordenaar met politieke motieven.
Misschien dat iemand de originele tekst van de telegraaf kan plaatsen?
quote:Ja, zijn adres staat vermeld, net als in het artikel op Indymedia. Maar in dat artikel wordt ook het volgende gesteld...
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:04 schreef twexx het volgende:[..]
http://www.abc-holland.antifa.net/adressenlijst.htm
Hoewel het proces van Volkert van der G. toch wel degelijk als voorbeeldfunctie moet gelden voor de manier waarop de huidige democratie moet blijven bestaan.
Ik vind het afkeurenswaardig om op te roepen tot solidariteit met moordenaars, maar ik zie verder geen bewijs dat "extreem links Nederland", "vrienden van Van der Graaf" of "links-extremisten uit Wageningen" hierachter zitten. Van mij mag een eventuele solidariteitsoproep aan de kaak worden gesteld, maar ik heb de indruk dat dit hier weer gebruikt wordt om allerlei linkse groeperingen zwart te maken. Zie de link naar VMO die subtiel in het artikel wordt verwerkt. Een kennis van mij was collega van Volkert bij VMO, maar ik weet van hem dat hij de moord op Fortuyn voor 100 procent afkeurt.
quote:en laat geen zeepjes vallen?
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:30 schreef snowwie het volgende:
ik stuur hem een kaartje waarop staat: Veel plezier de komende 20 jaar.
quote:De link Volkert --> Fok! is nu eindelijk ook blootgelegd!
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:27 schreef Kozzmic het volgende:
Een kennis van mij was collega van Volkert bij VMO, maar ik weet van hem dat hij de moord op Fortuyn voor 100 procent afkeurt.
Lees 't in Peter Siebelts volgende boek:
It's a Bloody, Fok-
king Shame!
quote:Ik schijn op 1 of 2 feestjes te zijn geweest waar Volkert ook aanwezig was. Hoorde ik een paar weken geleden. Kan me Volkert alleen wat dat betreft niet voor de geest halen.
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:40 schreef Dr_Strangelove het volgende:[..]
De link Volkert --> Fok! is nu eindelijk ook blootgelegd!
Lees 't in Peter Siebelts volgende boek:
It's a Bloody, Fok-
king Shame!
Over manipulatie en opblazing gesproken.
Trouwens ga ik Volksheld Volkert zekerte weten een kaartje sturen:
''Ik heb bewondering dat je afgerekend hebt met iets dat in de toekomst nog veel erger zou worden voor Nederland''
Punt.
(ik heb gewoon een ernome hekel aan rechts en extreem rechts)
Trouwens....dit is een mening, ik zie de Fokkers al in de rij staan om er iets op terug te zeggen. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Vassili_Z op 22-08-2003 14:55]
quote:Ja, want dan ken het eenvoudig niet waar zijn.
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:50 schreef Vassili_Z het volgende:
En het is HEEEEEL toevallig dat de bron van dit bericht de TELEGRAAF is en het gepost is door R@B......Over manipulatie en opblazing gesproken.
quote:Nee Links Nederland Heeft het alleen maar even uitgesteld het komt nog wel hoor
En het is HEEEEEL toevallig dat de bron van dit bericht de TELEGRAAF is en het gepost is door R@B......Over manipulatie en opblazing gesproken.
''Ik heb bewondering dat je afgerekend hebt met iets dat in de toekomst nog veel erger zou worden voor Nederland''
Punt.
Trouwens....dit is een mening, ik zie de Fokkers al in de rij staan om er iets op terug te zeggen.
quote:Dus keur je het goed als rechtse mensen worden doodgeschoten?
quote:Hij heeft bewondering zelfs daarvoor.
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:59 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Dus keur je het goed als rechtse mensen worden doodgeschoten?
Zieke gasten heb je en blijf je houden. Tsja, mensen die mentaal niet helemaal in orde zijn, kunnen nu ff een bedankbriefje schrijven aan Volkert. Ik wens ze veel plezier met hun walgelijke vertoning.
Maar dit wordt denk ik wel een beetje opgeblazen. Op de FP, in GB en in OOG is er aandacht over geweest.
quote:Ze zijn er achter nu, Kozz, geef het maar gewoon toe, jij bent 'the third man' op de achtergrond, de missing link tussen Kok en Volkert.
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:43 schreef Kozzmic het volgende:Ik schijn op 1 of 2 feestjes te zijn geweest waar Volkert ook aanwezig was. Hoorde ik een paar weken geleden. Kan me Volkert alleen wat dat betreft niet voor de geest halen.
* Tijger_m probeert even mee te gaan in de achterlijke denkwereld van sommige figuren
quote:Lijkt me ook niet iemand met wie je gezellig even een praatje ging maken op een feestje.
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:43 schreef Kozzmic het volgende:Ik schijn op 1 of 2 feestjes te zijn geweest waar Volkert ook aanwezig was. Hoorde ik een paar weken geleden. Kan me Volkert alleen wat dat betreft niet voor de geest halen.
quote:Ik ben blij dat we er nu over uit zijn dat anarchisten extreem links zijn.
Op vrijdag 22 augustus 2003 13:38 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Op internet zijn oproepen verschenen om de moordenaar van Pim Fortuyn, Volkert van der Graaf, te steunen middels brieven en kaarten. De oproep is afkomstig van Nederlandse anarchisten en vrienden van Van der Graaf.
quote:Grappig
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:14 schreef Tijger_m het volgende:
* Tijger_m probeert even mee te gaan in de achterlijke denkwereld van sommige figuren
Het is moeilijk bescheiden te blijven, als je zo goed bent als jij...
quote:Ah, daar was ik al bang voor...te veel realiteit, huh?
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:54 schreef Festen het volgende:Grappig
![]()
Het is moeilijk bescheiden te blijven, als je zo goed bent als jij...
quote:Ik heb ook een mening. Ik ben van mening dat jouw soort mensen mogen omkomen in een reinigend vuur. Dat jullie laatste gegil en gekrijs een nieuwe toekomst in moge luiden.
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:50 schreef Vassili_Z het volgende:Trouwens ga ik Volksheld Volkert zekerte weten een kaartje sturen:
quote:Zoals jij de vinger op de zere plek kan leggen, ik zou maar een politieke partij oprichten. Heb je toevallig twee hondjes?
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:55 schreef Tijger_m het volgende:
Ah, daar was ik al bang voor...te veel realiteit, huh?
Had toch meer fantasie in gemoeten...damn
quote:Ik vind dat jij in de toekomst een bedreiging voor NL gaat worden.
Punt.
Trouwens....dit is een mening, ik zie de Fokkers al in de rij staan om er iets op terug te zeggen.
Kom je even langs?
quote:En Pim was rechts? Waarom denk je dat hij het meeste politieke steun had van Jan Marijnissen? Waarom denk je dat het merendeel van de rotterdamse Allochtonen Fortuyn Heeft gestemt? Waarom denk je dat de nummer 2 van de LPF een allochtoon was? Wie was de eerste Partij met een Allochtoon als Staatssecretaris?
Punt.
quote:Bedoel jij hiermee te zeggen dat Dhr Fortuyn eigenlijk met een persiflage bezig was?
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:03 schreef Festen het volgende:Zoals jij de vinger op de zere plek kan leggen, ik zou maar een politieke partij oprichten. Heb je toevallig twee hondjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |