Ook bij mij stond het album ruimschoots op 1, en nu nog steeds kan ik er enorm van genietenquote:Op maandag 31 mei 2004 21:03 schreef Tranceptor het volgende:
Damn dit is echt muziek die groeit, ik hoop dat er dit jaar een volgende cd van hem uitkomt, ik kan niet wachten! Die cd zit in mijn collectie naast mensen als fiona apple, elliott smith en tori amos en ik denk dat ie de concurrentie prima aankan. Veruit de diepste, mooiste cd van 2003 wat mij betreft! Schop!
Momenteel favoriet- Woman like a man...
Iemand enig idee of er iets nieuws op stapel is...?quote:Op maandag 31 mei 2004 22:35 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ook bij mij stond het album ruimschoots op 1, en nu nog steeds kan ik er enorm van genieten![]()
heb um reeds 2 keer aanschouwd maar volgens mij niks in de planning voor binnenkortquote:Op woensdag 2 juni 2004 10:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Iemand enig idee of er iets nieuws op stapel is...?
Ik heb een live-set van april en daar zijn verschillende nieuwe nummers te horen, hij is trouwens live ook zeer goed!
Ga in jezusnaam het album halen, doe jezelf een plezier!quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:19 schreef Timo20 het volgende:
Heb vorige week pas het nummer "Cannonball" ontdekt (met dank aan VH1radio.com) en DAMN wat is dat n mooie nummer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik zag de trailer van Closer in de bioscoop en was ook meteen blij verrast bij het horen van Damien Rice.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:14 schreef justchristian het volgende:
Damien Rice na de film CLoser stap dichterbij herkenning
Waar kan ik dat zien? Ergens online?quote:Op maandag 17 januari 2005 00:20 schreef justchristian het volgende:
BBC Four Session 'Damien Rice' Erg de moeite van het kijken waard.
met als achtergrond een ruine achtige LSO St Luke's Church.
Je zou haar live moeten horenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:55 schreef LuQas het volgende:
Ik krijg nog elke keer kippenvel van het einde van I remember, zo vreselijk mooi emotioneel gezongen! Verder vind ik Lisa Hannigan helemaal niet zo bijzonder, had haar liever niet gehoord op de cd...
Het begin van I remember is ok, maar dat einde! Zoooooooo mooi idd, echt ik ben helemaal verliefd, tis dan ook absoluut m'n favoriete nummer.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:55 schreef LuQas het volgende:
Ik krijg nog elke keer kippenvel van het einde van I remember, zo vreselijk mooi emotioneel gezongen! Verder vind ik Lisa Hannigan helemaal niet zo bijzonder, had haar liever niet gehoord op de cd...
ik was vandeweek opzoek naar dat nummer uit de film die je hoort in de trailer. welke van de 2 is dat? dat t Cannonball niet is, dat weet ikquote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:46 schreef MrX1982 het volgende:
Ik hoorde in de film Closer twee prachtige nummers. Die bleken van Damien Rice te zijn.
Ik vind persoonlijk Canonball, Blower's daughter en I remember heeeel mooi. Wat een gevoel legt hij in zijn nummers![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |