abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14136097
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 16:05 schreef bigshadow het volgende:

[..]

huilie , krab je nog maar eens achter de oren

ps. over songwriters : Tom Mcrae is ook erg goed vind ik. Van Jeff buckley is nu ook weer iets nieuws ouds uitgekomen. Dus misschien een kleine revolutie gaande, ik hoop het

Hehe Tom McRae staat al in mijn jaarlijstje (zie mijn site) Prachtige plaat. Live at sin-é heb ik ook maar weer besteld ja
  zondag 26 oktober 2003 @ 15:31:45 #77
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_14148803
terecht denk ik ook

Veel plezier vanavond!

zondag 26 oktober 2003 @ 16:21:07 #78
67089 Gillingham
The horror...
pi_14149886
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 15:31 schreef bigshadow het volgende:
terecht denk ik ook

Veel plezier vanavond!

Dankje, zal zeker wel lukken!
Ik heb er zin in...
What's it going to be then, eh?
pi_14162327
Ik heb hem vanavond gezien in Tivoli en ik vond het een prachtig optreden. Hij heeft een mooie, warme stem die live goed tot zijn recht komt. De nummers werden ook niet hetzelfde gespeeld als op de cd gelukkig, alleen die gierende gitaarecho's waar een heleboel nummers minutenlang mee werden uitgerekt vond ik het enige minpuntje aan een verder heel mooi concert.
  maandag 27 oktober 2003 @ 11:21:50 #80
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_14168026
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 00:03 schreef rooierooie het volgende:
Ik heb hem vanavond gezien in Tivoli en ik vond het een prachtig optreden. Hij heeft een mooie, warme stem die live goed tot zijn recht komt. De nummers werden ook niet hetzelfde gespeeld als op de cd gelukkig, alleen die gierende gitaarecho's waar een heleboel nummers minutenlang mee werden uitgerekt vond ik het enige minpuntje aan een verder heel mooi concert.
idd, goede live stem maar te lange rekkingen enzo. Hebben ze gisteren ook nog andere leuke nummers gespeeld? Ik kreeg bv beetje radiohead,portishead, white stripes en jacues brel te horen!
pi_14179047
Ja, dat nummer van de White Stripes speelden ze gisteren ook, leuk was dat. Ze speelden wel meer nummers die niet op de cd staan, maar die kende ik verder niet...
  maandag 27 oktober 2003 @ 21:47:53 #82
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_14182876
die kan je vinden op de website van hem, is wel aardig. Ook een hele mooie versie van Creep staat daar bij (imho dan of course)

greetsz

-edit- Gillingham reactie??

pi_14202879
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 21:47 schreef bigshadow het volgende:
die kan je vinden op de website van hem, is wel aardig. Ook een hele mooie versie van Creep staat daar bij (imho dan of course)

greetsz

-edit- Gillingham reactie??

Zat gister in Nijmegen, dus kon niet reageren. Nou dan maar.

Ik vond het geweldig. De band - ik vind niet dat Damien alle credits verdiend - komt live goed tot z'n recht. Er werd het een en ander geïmproviseerd, er waren veel alts en genoeg nummers die niet op de cd staan. Seven Nation Army was echt een aangename verrassing! Ik begrijp dat men het uitrekken van de nummer niet erg op prijs stelde, maar ik had er niet zo'n problemen mee, want over het algemeen werd dat op een leuke manier gedaan. Op één liedje na tenminste. Het ergste vond ik dat ik eerder weg moest om de trein te halen, die ik niet eens haalde! Verder bovenal de moeite waard. Alleen irritant dat er na de supportact ineens een grote kerel voor me stond toen ik bier had gehaald.

Damien =
Lisa =
Vyvienne =
Tomo =
Bassist =

dinsdag 28 oktober 2003 @ 17:40:30 #84
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_14202932
Nee!! Lisa is toch die zangeres die ook meedoet op het album?
Damn zeg, toen ik hem paar maanden geleden zag, was 'ie in z'n eentje...
pi_14203096
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 17:40 schreef againstthegrain het volgende:
Nee!! Lisa is toch die zangeres die ook meedoet op het album?
Damn zeg, toen ik hem paar maanden geleden zag, was 'ie in z'n eentje...
Yep klopt, in augustus was hij alleen, dat is wel een mindere ervaring lijkt me. Nog mooi, maar je mist een hoop volgens mij.
Lisa is inderdaad die zangeres die ook op het abum meedoet, leuke meid trouwens...
Maar de rest van de 'band' was er dus ook bij, vooral de celliste vond ik essentieel. De drummer deed ook leuke, aparte dingen en kwam goed van pas tijdens de climax van een aantal nummers. De bassis was niet zo nadrukkelijk aanwezig, maar wel leuk was dat hij z'n gitaar af en toe met een strijkstok bespeelde.
Jij hebt dus ook nummers als Seven Nation Army of Purple Haze gemisd, wat de celliste alleen deed, erg tof hoor.
  woensdag 29 oktober 2003 @ 14:19:54 #86
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_14222037
idd, de band komt zeer goed tot zijn recht. Ook zeer leuke dames om naar te kijken op stage Maar balen dat je eerder weg ging voor de gemiste trein
pi_14231913
Er stond een belachelijke recensie in de Volkskrant gisteren van het concert in Tivoli de Helling...
  woensdag 29 oktober 2003 @ 23:51:40 #88
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_14238416
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 20:12 schreef rooierooie het volgende:
Er stond een belachelijke recensie in de Volkskrant gisteren van het concert in Tivoli de Helling...
niet gelezen maar niet positief dus, vond het altijd een goede krant!
pi_14242673
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 14:19 schreef bigshadow het volgende:
idd, de band komt zeer goed tot zijn recht. Ook zeer leuke dames om naar te kijken op stage Maar balen dat je eerder weg ging voor de gemiste trein
De dames maken het niet alleen tot een luistergenot, maar ook tot een heus kijkgenot! Lisa in the sky with Diamonds, zweverig typje.
Ik hoorde gister dat we gelukkig wel pas bij het laatste nummer weggingen, namelijk delicate. Toch blijft het balen inderdaad.
pi_14242708
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 20:12 schreef rooierooie het volgende:
Wat schreven die journalisten zonder enige muzieksmaak dan?
pi_14260075
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 10:13 schreef Gillingham het volgende:
Wat schreven die journalisten zonder enige muzieksmaak dan?
De kop boven het stuk luidde "Bij de pathos van Rice verdwijnt elk spoortje van waarachtigheid." Hij vond dat het te bedacht was ofzo.

[Dit bericht is gewijzigd door rooierooie op 30-10-2003 21:07]

donderdag 30 oktober 2003 @ 21:44:01 #92
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_14261221
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 21:06 schreef rooierooie het volgende:

[..]

De kop boven het stuk luidde "Bij de pathos van Rice verdwijnt elk spoortje van waarachtigheid." Hij vond dat het te bedacht was ofzo.

tsja, wat moet ik er van zeggen
pi_14297908
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 21:06 schreef rooierooie het volgende:

[..]

D'oh wat een onzin...
pi_14617781
Er staat in de nieuwe editie van Sum (tijschriftje voor studenten) een interview met Damien Rice. Ze laten hem daar commentaar leveren bij een paar van zijn eigen teksten/regels wat de betekenis en zijn gedachten enzo. Opzich wel aardig gedaan helaas staat de nieuwste versie nog niet online www.sum.nl maar misschien gebeurt dat binnenkort nog.
On really romantic nights of self, I go salsa dancing with my confusion
  vrijdag 14 november 2003 @ 00:16:56 #95
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_14621094
quote:
Op donderdag 13 november 2003 22:22 schreef Darta het volgende:
Er staat in de nieuwe editie van Sum (tijschriftje voor studenten) een interview met Damien Rice. Ze laten hem daar commentaar leveren bij een paar van zijn eigen teksten/regels wat de betekenis en zijn gedachten enzo. Opzich wel aardig gedaan helaas staat de nieuwste versie nog niet online www.sum.nl maar misschien gebeurt dat binnenkort nog.
Moet morgen toch op de uni zijn, meteen effe checken! Thx voor de tip
  zaterdag 13 december 2003 @ 01:39:02 #96
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_15372628
voor de liefhebber, 25 februari 2004, Damien Rice in paradiso, kaartverkoop begint op de 20e van december en 7e op de eindlijst van het Oor, knappe prestatie lijkt mij!
pi_15393759
Even een beetje sarren: Tom Mcrae is beter!

Maar Damien is een mooie tweede, wat hij toch vooral heeft te danken aan Lisa Hannigan. Wat een stem! In de Blower's Daughter zo mooi, dat stukje dat zij heel even mee zingt. Veel te kort naar mijn mening..

Maar ik kan het niet beter, was het maar waar....

Btw. probeer Saybia ook eens

Remember that you're unique, just like everybody else.
  maandag 15 december 2003 @ 00:18:36 #98
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_15418139
quote:
Op zondag 14 december 2003 00:45 schreef Cunei het volgende:
Even een beetje sarren: Tom Mcrae is beter!

Maar Damien is een mooie tweede, wat hij toch vooral heeft te danken aan Lisa Hannigan. Wat een stem! In de Blower's Daughter zo mooi, dat stukje dat zij heel even mee zingt. Veel te kort naar mijn mening..

Maar ik kan het niet beter, was het maar waar....

Btw. probeer Saybia ook eens

Tom beter?? hmm, nee, ik ben meer voor damien. En saybia, leuk maar te coldplay!
pi_15513413
quote:
Op maandag 15 december 2003 00:18 schreef bigshadow het volgende:

[..]

Tom beter?? hmm, nee, ik ben meer voor damien. En saybia, leuk maar te coldplay!

I agree. Tom is erg goed, maar Damien vind ik toch beter. Saybia vind ik niet te Coldplay, alhoewel ze me er wel aan doen denken. Nee, Damien verslaat ze alle drie wat mij betreft.
  donderdag 18 december 2003 @ 15:15:44 #100
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_15514563
damian 4 president
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')