Geloof dat ik een beetje jaloers aan het worden ben op de mensen die wel kaartjes hebben. Maar jullie 2 hierboven veel plezier in iedergeval en laat even weten hoe de optredens waren
quote:thx en niet te veel spijt hebben als wij dadelijk lyrisch zijn
Op dinsdag 21 oktober 2003 22:52 schreef Darta het volgende:
Hmmm...ehGeloof dat ik een beetje jaloers aan het worden ben op de mensen die wel kaartjes hebben. Maar jullie 2 hierboven veel plezier in iedergeval en laat even weten hoe de optredens waren
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 22:31 schreef bigshadow het volgende:
ja die damien had beter eerst kunnen bellen met ons ipv zomaar concerten te gaan geven!iig suc6 met het tentamen, met een beetje damien in het achterhoofd zal je waarschijnlijk wel vleugels kennen!
quote:Dankje. Ik ken het gevoel ook hoor, namelijk toe hij in augustus hier was en ik geen kaartje had. Maar zorg er net zoals ik voor dat je er de volgende keer wél bij bent!
Op dinsdag 21 oktober 2003 22:52 schreef Darta het volgende:
Hmmm...ehGeloof dat ik een beetje jaloers aan het worden ben op de mensen die wel kaartjes hebben. Maar jullie 2 hierboven veel plezier in iedergeval en laat even weten hoe de optredens waren
Ik zal zo snel mogelijk zeggen hoe het geweest was, dinsdag waarschijnlijk.
quote:Aha
Op donderdag 23 oktober 2003 19:17 schreef againstthegrain het volgende:
Zag een interview met hem op planet.nl geloof ik. Mocht er iemand geinteresseerd zijn
quote:Ah ok, toch bedankt.
Op donderdag 23 oktober 2003 19:49 schreef againstthegrain het volgende:
Heb het (nog) niet gelezen, so if you really wanna know...
quote:bedankt, leuk stuk maar reeds bekende info
Op donderdag 23 oktober 2003 19:49 schreef againstthegrain het volgende:
Heb het (nog) niet gelezen, so if you really wanna know...
Oh, ik zie nu pas dat dat er op de vervolgpagina ook onder staat...
quote:Ehhh ik wil niet bij de hand zijn, maar die plaat is al van vorig jaar hoor
Op zaterdag 18 oktober 2003 13:05 schreef bigshadow het volgende:[..]
IMHO het beste album van het jaar!
quote:Ja, ik zie nou ook dat de import versie al bijna een jaar eerder verkrijgbaar was.
Op vrijdag 24 oktober 2003 11:43 schreef desintbestaat het volgende:[..]
Ehhh ik wil niet bij de hand zijn, maar die plaat is al van vorig jaar hoor
, hoogstpersoonlijk geimporteerd
Wel kloten dat het al uitverkocht is overigens, ik had best wel gewild. Vewachtte niet dat die verkoop van kaarten zo hard zou lopen
quote:Oh ik heb'em gewoon zelf ingevlogen in november. Internet rocks!
Op vrijdag 24 oktober 2003 13:35 schreef Gillingham het volgende:[..]
Ja, ik zie nou ook dat de import versie al bijna een jaar eerder verkrijgbaar was.
Dat verandert de zaak...
quote:Als ik dat had geweten had ik hem ook al een stuk eerder gehad, maar ja...
Op vrijdag 24 oktober 2003 13:47 schreef desintbestaat het volgende:[..]
Oh ik heb'em gewoon zelf ingevlogen in november. Internet rocks!
Toen wel een recensie over geschreven, duurde even voordat het in de rest van Nederland doordrong
quote:Kun je even vertellen waarom Damien Rice een hype is? Zoveel verschijnt er toch ook weer niet over hem, of heb ik een boel artikelen gemist?
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:25 schreef desintbestaat het volgende:
het is me nu al teveel hype. ik had nog geen kaartje gekocht omdat mijn vriendinnetje op punt van kind krijgen staat (ik ook dus) In al mijn naiviteit ging ik er vanuit dat het niet uit zou verkopen
En alvast gefeliciteerd met je aanstaande vaderschap...
Maar andere kant komt er toch ook wel weer een soort opleving van het genre. Ik heb het idee dat buckley weer populair wordt. En met o.a. de aandacht voor Tom Mcrae en de pas overleden Elliot Smith.
Hmm ik spreek mezelf hier nu misschien een beetje tegen...Maar de helling is niet supergroot...en wie weet
Dus veel plezier zondag, wordt absoluut een goed optreden!
quote:huilie
Op zaterdag 25 oktober 2003 15:09 schreef desintbestaat het volgende:
grmbl ik geloof dat ik dit draadje maar niet meer lees
ps. over songwriters : Tom Mcrae is ook erg goed vind ik. Van Jeff buckley is nu ook weer iets nieuws ouds uitgekomen. Dus misschien een kleine revolutie gaande, ik hoop het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |