abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14041898
Hmmm...eh

Geloof dat ik een beetje jaloers aan het worden ben op de mensen die wel kaartjes hebben. Maar jullie 2 hierboven veel plezier in iedergeval en laat even weten hoe de optredens waren

On really romantic nights of self, I go salsa dancing with my confusion
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 23:37:10 #52
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_14042991
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 22:52 schreef Darta het volgende:
Hmmm...eh

Geloof dat ik een beetje jaloers aan het worden ben op de mensen die wel kaartjes hebben. Maar jullie 2 hierboven veel plezier in iedergeval en laat even weten hoe de optredens waren

thx en niet te veel spijt hebben als wij dadelijk lyrisch zijn
pi_14052333
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 22:31 schreef bigshadow het volgende:
ja die damien had beter eerst kunnen bellen met ons ipv zomaar concerten te gaan geven! iig suc6 met het tentamen, met een beetje damien in het achterhoofd zal je waarschijnlijk wel vleugels kennen!
Dat hij de volgende keer maar belt inderdaad!
Bedankt, jij natuurlijk ook succes met je presentatie en probeer op dat moment nog niet al te opgewonden te zijn over het concert dat je erna te horen krijgt.
Ik zit de volgende dag nog in de wolken, ben benieuwd of dat een positief of negatief effect zal hebben...
What's it going to be then, eh?
pi_14052397
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 22:52 schreef Darta het volgende:
Hmmm...eh

Dankje. Ik ken het gevoel ook hoor, namelijk toe hij in augustus hier was en ik geen kaartje had. Maar zorg er net zoals ik voor dat je er de volgende keer wél bij bent!

Ik zal zo snel mogelijk zeggen hoe het geweest was, dinsdag waarschijnlijk.

donderdag 23 oktober 2003 @ 13:04:53 #55
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_14077321
Can't wait till 2morrrow! Cold water
  donderdag 23 oktober 2003 @ 19:17:04 #56
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_14086387
Zag een interview met hem op planet.nl geloof ik. Mocht er iemand geinteresseerd zijn
pi_14087220
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 19:17 schreef againstthegrain het volgende:
Zag een interview met hem op planet.nl geloof ik. Mocht er iemand geinteresseerd zijn
Aha
Was het ook een beetje boeiend?
  donderdag 23 oktober 2003 @ 19:49:40 #58
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_14087279
Heb het (nog) niet gelezen, so if you really wanna know...
pi_14087505
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 19:49 schreef againstthegrain het volgende:
Ah ok, toch bedankt.
Zal het binnenkort eens lezen, voor zondag uiteraard.
  donderdag 23 oktober 2003 @ 23:54:53 #60
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_14094502
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 19:49 schreef againstthegrain het volgende:
bedankt, leuk stuk maar reeds bekende info
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 10:45:25 #61
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_14101093
Ditzelfde interview heeft ook in het tijdschrift Heaven gestaan, of vergis ik me nou?

Oh, ik zie nu pas dat dat er op de vervolgpagina ook onder staat...

pi_14101284
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 13:05 schreef bigshadow het volgende:

[..]

IMHO het beste album van het jaar!

Ehhh ik wil niet bij de hand zijn, maar die plaat is al van vorig jaar hoor , hoogstpersoonlijk geimporteerd
Wel kloten dat het al uitverkocht is overigens, ik had best wel gewild. Vewachtte niet dat die verkoop van kaarten zo hard zou lopen
pi_14104541
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 11:43 schreef desintbestaat het volgende:

[..]

Ehhh ik wil niet bij de hand zijn, maar die plaat is al van vorig jaar hoor , hoogstpersoonlijk geimporteerd
Wel kloten dat het al uitverkocht is overigens, ik had best wel gewild. Vewachtte niet dat die verkoop van kaarten zo hard zou lopen

Ja, ik zie nou ook dat de import versie al bijna een jaar eerder verkrijgbaar was.
Dat verandert de zaak...
pi_14104868
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 13:35 schreef Gillingham het volgende:

[..]

Ja, ik zie nou ook dat de import versie al bijna een jaar eerder verkrijgbaar was.
Dat verandert de zaak...

Oh ik heb'em gewoon zelf ingevlogen in november. Internet rocks!
Toen wel een recensie over geschreven, duurde even voordat het in de rest van Nederland doordrong
pi_14105166
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 13:47 schreef desintbestaat het volgende:

[..]

Oh ik heb'em gewoon zelf ingevlogen in november. Internet rocks!
Toen wel een recensie over geschreven, duurde even voordat het in de rest van Nederland doordrong

Als ik dat had geweten had ik hem ook al een stuk eerder gehad, maar ja...
Ja, hij begint nu pas echt in Nederlands door te dringen, maar nog lang niet genoeg mensen kennen hem. Alhoewel ik ook niet hoop dat het een hype wordt ofzo.
pi_14105983
het is me nu al teveel hype. ik had nog geen kaartje gekocht omdat mijn vriendinnetje op punt van kind krijgen staat (ik ook dus ) In al mijn naiviteit ging ik er vanuit dat het niet uit zou verkopen
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 14:30:42 #68
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_14106156
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:25 schreef desintbestaat het volgende:
het is me nu al teveel hype. ik had nog geen kaartje gekocht omdat mijn vriendinnetje op punt van kind krijgen staat (ik ook dus ) In al mijn naiviteit ging ik er vanuit dat het niet uit zou verkopen
Kun je even vertellen waarom Damien Rice een hype is? Zoveel verschijnt er toch ook weer niet over hem, of heb ik een boel artikelen gemist?

En alvast gefeliciteerd met je aanstaande vaderschap...

pi_14106186
Hooijer had er zelfs zijn kolom aan gewijd in de oor. Hype is misschien overdreven, maar om nou gelijk de helling uit te verkopen vind ik weer overdreven
pi_14113791
lol mensen, O is gewoon steengoed album. Vandaar dat die recensies wel zo lovend zijn, en tja, ik hoop dat Rice niet uitgroeit tot een commercieel geval, maar dat zal vast niet. Ik kan niet wachten tot zondag!!!!! en niks zeggen over morgen enzo, hou het even in spanning
Alsof SM zo lekker is
pi_14114808
Ik vraag me af of Rice zal uitgroeien tot een hype hier in NL. In ierland is dat misschien wel het geval geweest, maar toch heb ik het idee dat de meeste mensen de singer/song writers een beetje links laten liggen.

Maar andere kant komt er toch ook wel weer een soort opleving van het genre. Ik heb het idee dat buckley weer populair wordt. En met o.a. de aandacht voor Tom Mcrae en de pas overleden Elliot Smith.

Hmm ik spreek mezelf hier nu misschien een beetje tegen...Maar de helling is niet supergroot...en wie weet

On really romantic nights of self, I go salsa dancing with my confusion
  zaterdag 25 oktober 2003 @ 14:52:48 #72
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_14126398
In Belgie is hij iig geen hype, had niet het idee dat het zaaltje was uitverkocht (Botanique, max 375 man!!). Klein zaaltje en damien Rice !!
Het was echt supergoed gisteren, hij heeft ruim 2 uur opgetreden en daarin naast het album, nieuwe/oude eigen nummers gespeeld. Deze zijn grotendeels te vinden op zijn website. Daarnaast wat leuke nummers gespeeld van andere artiesten. Ze waren met zijn 5-en (chello, gitaar/zang, bas, drum, zangeres) en hadden er wel veel zin in. Jammer was dat hij sommige nummers net effe te lang doorging maar dat mocht de pret niet drukken. Heb genoten dus. Voorprogramma was wel aardig maar niet bijzonder (mijn inziens).

Dus veel plezier zondag, wordt absoluut een goed optreden!

pi_14126684
grmbl ik geloof dat ik dit draadje maar niet meer lees
pi_14127132
Beter, krijg er steeds meer zin in!
Morgen is het zo ver!
  zaterdag 25 oktober 2003 @ 16:05:01 #75
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_14127509
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 15:09 schreef desintbestaat het volgende:
grmbl ik geloof dat ik dit draadje maar niet meer lees
huilie , krab je nog maar eens achter de oren

ps. over songwriters : Tom Mcrae is ook erg goed vind ik. Van Jeff buckley is nu ook weer iets nieuws ouds uitgekomen. Dus misschien een kleine revolutie gaande, ik hoop het

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')