quote:Tivolie De Helling is nu het gebouw waar vroeger het poppodium De Vloer zat en die straat heet geloof ik De Helling dus vandaar. Gewoon een extra door Tivoli overgenomen vestiging.
Op donderdag 2 oktober 2003 14:13 schreef Darta het volgende:[..]
Maar wat is de Heling eigenlijk of waar zit het nu? Ik heb er nog nooit van gehoord. Maar in iedergeval relaxt dat hij naar Nederland komt.
quote:hmm, dat is dus een zorg minder en een erg mooie gemiste kans meer
Op donderdag 2 oktober 2003 18:06 schreef Gillingham het volgende:
Helaas al uitverkocht.
quote:Ik kon het niet beter bewoorden...
Op donderdag 2 oktober 2003 21:41 schreef bigshadow het volgende:[..]
hmm, dat is dus een zorg minder en een erg mooie gemiste kans meer
quote:d'r zijn nog kaarten volgens ticketservice.nl...
Op vrijdag 3 oktober 2003 18:35 schreef Gillingham het volgende:[..]
Ik kon het niet beter bewoorden...
quote:effe checken dan
Op zaterdag 4 oktober 2003 11:46 schreef CherryLips het volgende:[..]
d'r zijn nog kaarten volgens ticketservice.nl...
Anyway: wel heerlijke muziek. Mijn favoriet is Older Chests, maar het is eigenlijk allemaal heerlijk, van Delicate tot Eskimo (hoewel die me toch net even iets te lang duurt )
In ieder geval een album dat nu al weken lang op mijn mp3-speler staat, en daar nog wel even blijft staan
quote:IMHO het beste album van het jaar!
Op zaterdag 18 oktober 2003 12:52 schreef Type het volgende:
Uit Dublin toch die gozer?
Vind ik een klein nadeel, en een van de weinige, dat je dat accentje er soms doorheen hoort schemeren...Anyway: wel heerlijke muziek. Mijn favoriet is Older Chests, maar het is eigenlijk allemaal heerlijk, van Delicate tot Eskimo (hoewel die me toch net even iets te lang duurt
)
In ieder geval een album dat nu al weken lang op mijn mp3-speler staat, en daar nog wel even blijft staan
quote:I agree.
Op zaterdag 18 oktober 2003 13:05 schreef bigshadow het volgende:[..]
IMHO het beste album van het jaar!
Nog maar een weekje en dan is het zo ver!
quote:Ik heb de kaartjes nog niet eens zo lang. Wanneer heb je ze dan geprobeerd te halen? Wanneer komt ie in Brussel?
Op maandag 20 oktober 2003 00:01 schreef bigshadow het volgende:
het is zelfs zo erg dat ik naar Brussel ga aangezien Tivoli al was uitverkocht! Me is ook helemaal blij dat ie hem live gaat zien!
maar as vrijdag dus!
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 15:28 schreef bigshadow het volgende:
2 weken terug ofzo, had de concerten enzo niet echt gevolgd, kreeg toen te horen, helaas uitverkocht. Brussel, de botanique ofzo, is aanstaande vrijdag! Een goede vriend van mij heeft in Belgie stage gelopen dus we blijven daar ook voor de nacht, helemaal goed geregeld dus!maar as vrijdag dus!
Trouwens wel oneerlijk dat ze eerst in België komen. Op een vrijdag nog wel!
quote:Ja, vriendelijkheid, daar zal het aan hebben gelegen, ik ben me toch altijd een portie vriendelijkt tegen die verkopers!
Op maandag 20 oktober 2003 21:08 schreef bigshadow het volgende:
oneerlijk, oneerlijk, ik vind het nu ineens niet zo ergMaar ik heb geprobeer in Dordrecht te halen via GWK en dat kon dus niet! Misschien was ik niet vriendelijk genoeg
quote:dit vraagt om nader onderzoek
Op maandag 20 oktober 2003 22:45 schreef Gillingham het volgende:[..]
Ja, vriendelijkheid, daar zal het aan hebben gelegen, ik ben me toch altijd een portie vriendelijkt tegen die verkopers!
Weet je meteen dat als een concert in Dordrecht is uitverkocht, er eventueel nog wel kaartjes beschikbaar zijn in Nijmegen. Alhoewel, een ander concert was juist in Nijmegen al uitverkocht en in Eindhoven nog niet!vreemd....
quote:Alleen ben ik niet van plan om bij het volgende concert pas op de valreep nog kaartjes te kopen!
Op maandag 20 oktober 2003 22:48 schreef bigshadow het volgende:[..]
dit vraagt om nader onderzoek
!!! maar ben blij dat ik hem alsnog kan zien, wordt alleen wel haasten, aanvang 20:00 terwijl ik tot 17:00 naar de uni moet!!! En die staat in Utrecht
! Maar als de NS goed zijn best doet is er geen probleem!
Heb je college? Voor ome Rice mag je die echt wel eentje missen hoor. Als het tentamen ofzo is is het natuurlijk een heel ander verhaal, dan moet je gewoon zorgen dat je het snel afhebt.
En hier ook, de volgende keer lekker snel erbij zijn, geen gezeik achteraf!
PS leuk he slow-chat
[Dit bericht is gewijzigd door bigshadow op 20-10-2003 23:28]
slowchat
quote:we moeten terug naar antwerpen waar onze bedjes gespreid zullen zijn
Op maandag 20 oktober 2003 23:40 schreef Gillingham het volgende:
Oh dat verklaart veel! Maar op het openbaar vervoer kun je helaas lang niet altijd vertrouwens, veel succes ermee in ieder geval.
Laat ook maar zo snel mogelijk weten hoe het was. Om het nog even in te peperen...slowchat
quote:Hoezo 'terug' naar Antwerpen?
Op dinsdag 21 oktober 2003 01:00 schreef bigshadow het volgende:[..]
we moeten terug naar antwerpen waar onze bedjes gespreid zullen zijn
En voordat het weekend voorbij is zal ik zeker effe vermelden hoe goed (twijfel ik niet aan) het wel niet was
quote:Ah op die manier! Hoef je dus tenminste niet helemaal terug. Ik ga eventueel ook na het concert terug naar Nijmegen (waar ik studeer) in plaats van terug naar Someren (waar in nóg woon). Scheelt tijd en moet de volgende dag toch naar de Uni, tentamen....
Op dinsdag 21 oktober 2003 20:31 schreef bigshadow het volgende:
concert is in brussel, slaapplaatsen in antwerp! Dus vandaar terug
En de waardering, ik kan me niet voorstellen dat het niks wordt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |